abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60183658
Tja, ik geloof dat de meningen erover verdeeld zijn, maar ik denk dat je het zeker niet moet promoten...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:57:35 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60184152
Nee, ik heb ook altijd een raar gevoel bij in mijn buik als ik moeders met kinders in draagsystemen op de fiets zie...

Verder ben ik klaar voor de vakantie qua draagdoeken alles gaat mee!
- beco
- hopp
-draagdoek.nl
- pouch

en ik droomde vannacht dat ik mijn draagdoek.nl had verkocht... werd gewoon verdrietig wakker. En dit terwijl ik weet dat ik hem wrs. nooit meer zal gebruiken. heel raar. En ik had hem aan iemand gegeven met een huilbaby, maar wist niet meer hoe ik hem moest knopen...stom eigenlijk. Dat ga ik dus nog weer even opzoeken...en Maud heeft er altijd zo lekker in gelegen....

Zag trouwens een paar hele mooie doeken langskomen. Heerlijk al die nieuwe soorten en kleurtjes.... jummie krijg er gewoon jeukhandjes van....
pi_60184274
Omdat Jongste nu nog te klein is om in een fietsstoeltje te zitten, zou ik het wel heel prettig vinden als ik met beide kinderen op de fiets weg kon gaan, 1 in een stoeltje 1 in een draagdoek. Maar ik moet er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn van een aanrijding of valpartij! Echt, ik krijg er rillingen van..
Vind inderdaad ook niet dat je zoiets moet 'promoten'.

Dat gaat zeker een fijne vakantie worden chacama!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:42:01 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60185289
ET, leuk die foto!
Wat voor knoop is dat? Dan zoek ik hem ff op op YouTube.
Die vrikkesikke ziet er hopeloos ingewikkeld uit...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60185392
ET doet daar een rucksack Filmpje van Eva.
En hier nog een filmpje van een ouder kind in een ruck
Hardloper.
IG @webkim
pi_60186358
*klikkerdeklik* Ja, ook een inka!

Ik ga vanmiddag even vrikkesikkeren (als zoon ook in the mood is), ben toch wel nieuwsgierig hoe dat draagt.
there is a crack in everything, that's how the light gets in
pi_60186993
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef lcicle het volgende:
Omdat Jongste nu nog te klein is om in een fietsstoeltje te zitten, zou ik het wel heel prettig vinden als ik met beide kinderen op de fiets weg kon gaan, 1 in een stoeltje 1 in een draagdoek. Maar ik moet er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn van een aanrijding of valpartij! Echt, ik krijg er rillingen van..
Vind inderdaad ook niet dat je zoiets moet 'promoten'.

Dat gaat zeker een fijne vakantie worden chacama!
Ik vind het er ook maar eng uitzien....Heb het ooit 1 keer willen proberen, maar bleef maar rondsteppen en durfde niet goed "op te stappen"....
Maar .... Als je een aanrijding krijgt of valt dan is je kind in een fietsstoeltje eigenlijk ook nergens...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60187007
Ow...En welkom nieuwe draagmoeders!!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:08:00 #159
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60188962
Ik heb Simon wel eens meegenomen in de doek, toen hij nog niet kon zitten in het stoeltje, een of twee keer.
Het ging best goed, ik was toen nog niet zo'n zekere knoper.

En Macka, wat leuk zeg! Veel succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:51:19 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60190123
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik vind het er ook maar eng uitzien....Heb het ooit 1 keer willen proberen, maar bleef maar rondsteppen en durfde niet goed "op te stappen"....
Maar .... Als je een aanrijding krijgt of valt dan is je kind in een fietsstoeltje eigenlijk ook nergens...
Qua aanrijding denk ik ook niet. Maar ik ben 1x met twee kinderen op de fiets gevallen. Ik was zelf bont en blauw wilde immers het onmogelijk doen....de fiets overeindhouden. Maar noch Fleur noch Maud had 'schade'. Fleur zat in een groot bobike stoeltje achterop en werd goed beschermd door de randen van het stoelte en Maud zat voorop en werd perfect beschermd door mijn brede moederstuur. Dus ik was wat dat betreft erg blij met de fiets(stoeltjes).
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:59:10 #161
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60190317
Wat eng lijkt me dat, met een doek op de fiets. Maar toch ook wel makkelijk, jammer dat het zo gevaarlijk is, anders zou ik het wel eens willen proberen.

Mijn uitgeleende draagdoek.nl wordt veel gebruikt, leuk om te horen. Ook daar zijn alle moeders bij de peuterspeelzaal erg verbaasd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60192325
Zag toevallig net in de stad iemand fietsen met kind in babybjorn, maar baby hing nogal laag, moeder moest wijdbeens fietsen en de beentjes bungelden dus onder het zadel (snappen julllie 'm nog?) Zag er niet echt comfi uit i.i.g. Met doek fietsen durf ik niet, dochter gaat af en toe mee in de maxi cosi achterop,(zoon past met een beetje proppen nog in het voorstoeltje). Maar het meest wordt er toch gelopen (en gedragen dus).
pi_60192357
Mag het eigenlijk 'officieel', of 'moet' je kind in een stoeltje op de fiets?
pi_60192431
Officieel moet je een stoeltje op je fiets hebben als je op die fiets ook een kind vervoert. Als dat kind op dat moment in een doek zit en het stoeltje is leeg is er geen grond om je te bekeuren
pi_60192712
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:51 schreef chacama het volgende:

[..]

Qua aanrijding denk ik ook niet. Maar ik ben 1x met twee kinderen op de fiets gevallen. Ik was zelf bont en blauw wilde immers het onmogelijk doen....de fiets overeindhouden. Maar noch Fleur noch Maud had 'schade'. Fleur zat in een groot bobike stoeltje achterop en werd goed beschermd door de randen van het stoelte en Maud zat voorop en werd perfect beschermd door mijn brede moederstuur. Dus ik was wat dat betreft erg blij met de fiets(stoeltjes).
Ja, je wringt je in die paar secondes in de meest onmogelijke bochten!
Fijn dat de stoeltjes zich bewezen hebben!!

Hier komt heel binnenkort ( als de kleinste zelf kan zitten) ook een moederfiets mét nieuwe stoeltjes!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:05:20 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60193126
Ik zie regelmatig moeders met baby in baby bjorn op de fiets. En heb idd ook weleens gezien dat een kind heel los zat in zo'n baby bjorn. De vrouw had een race fiets of mountainbike of iets dergelijks, in elk geval moest ze vrij ver naar voren hangen (en ze fietste vrij hard). En je zag helemaal een soort inkijk tussen haar borst en de baby zeg maar. De baby wiebelde ook alle kanten op. Doodeng vond ik het.

Hoewel ik zelf ook wel 1 of 2 keer het heb gedaan met Noah in de Baby Bjorn op de fiets. Toen ie nog niet in het fietszitje kon, om hem naar het kdv te brengen. Als het niet zo engig zou zijn zou het best handig kunnen zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:05:06 #167
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60196253
*komt voorzichtig binnenlopen*

Door de foto van ET, en het filmpje van Webkim hierboven van een ouder kind, zie ik ineens een oplossing voor mijn draagprobleem met Eva. Eva kan geen lange stukken lopen, eindigt vaak op mijn rug of arm, en dat hou ik niet zo heel lang vol, vooral omdat mijn armen zeer gaan doen, niet omdat ze erg zwaar is.
Zo'n draagdoek ziet er eigenlijk geweldig uit. Is dat een beetje te doen ET, qua gewicht?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:11:37 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_60196348
Lois, het draagt sowieso fijner dan op je arm en je houdt het langer uit. Hoe lang hangt van Eva's gewicht af en hoe sterk jij bent.
Als je wilt mag je mijn hoppediz wel lenen om te oefenen, die is 4.6 meter, ik heb hem toch pas in januari nodig.
pi_60196407
Wat weegt Eva, Lois?
Volgens mij is álles te dragen, als je jezelf (en je kind) maar traint. En als je een goede doek hebt natuurlijk, ik zou voor een zwaarder kind zeker een van de dikkere doeken nemen. Macka kan vast zo een hele rits types opnoemen die door hun specifieke eigenschappen fijn zouden zijn. Verder dan didy, storch of hopp kom ik niet
  Jubileum moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:16:10 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60196434
Eva weegt zo'n 16 kilo! Lief aanbod Cattie, wie weet hou ik je er nog aan Ik ben heel benieuwd naar welke types jullie me kunnen aanraden!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60196467
Oooohh... maar 16 kilo is nog goed te doen hoor! Ronja zal nu richting de 15 gaan en los van eenzwangerschpasgerelateerde slechte conditie kan die zonder problemen op mijn rug.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:24:07 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60196559
Ik vind het ook doodeng, kinderen in een draagdoek op de fiets.
Ik ben ooit aangereden met kind achterop, maar die zitten idd behoorlijk beschermd in zo'n bobike zitje (mits gordels vast). Kind had geen schram! Zelfs het hoofd raakt nl de grond niet, door de kuipvorm van het stoeltje.

OT, het is niet eens in me opgekomen om mijn kinderen in een draagdoek te doen (ik had wel een babybjorn, maar dat droeg niet echt lekker). Stom! Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ik er nooit bij stil gestaan heb om ze in een doek te dragen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:38:14 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60196778
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Lois het volgende:
Eva weegt zo'n 16 kilo! Lief aanbod Cattie, wie weet hou ik je er nog aan Ik ben heel benieuwd naar welke types jullie me kunnen aanraden!
Lois, kan absoluut. Ik draag Fleur ook nog regelmatig. Doek is een goede optie en anders een softcarier. Zoals de ergo, Yamo of beco . Ik heb Fleur (ca 17 kilo) tijdens de avondvierdaagse ook een flik stuk gedragen in de draagdoek (hoppediz), dat ging zonder problemen. En zoals al eerder genoemd, kan Macka zeker goed advies geven over welke doek het makkelijkste is en welke lengte voor jou geschikt zou zijn. Verder is het een kwestie van even oefenen en dan heb je Eva echt in no-time netjes en makkelijk op je rug zitten.

Voordeel van de soft-cariers is dat ze makkelijker om te doen zijn en ook makkelijker te in gebruik ook voor manlief.

Succes en ik ben benieuwd wat Eva er van gaat vinden. Misschien kan ze dan zelf het kleurtje uitkiezen
En misschien kun je om te testen ook mee-touren met de Lampo (zie lampo-topic)
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:41:01 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_60196827
Vandaag mijn van p_iglet overgenomen Jan uitgeprobeerd. Inderdaad lekker luchtig, maar ik kreeg het niet lekker voor elkaar om Ruben erin te krijgen. Ruben zit graag met zijn handjes los, maar dan geeft de doek in mijn ogen vrij weinig steun. Uiteindelijk een compromis gesloten dat zijn rechterarm vrij mocht en zijn linker niet en dat ging wel

Foto's staan nog op het toestel, dus die volgen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60197341
Strakker knopen en de doek zo hoog mogelijk tot in zijn oksels trekken met tegelijk een goede diepe "kuip" voor hem om in te zitten (tot in de knieholtes doek, knieën duidelijk hoger dan billen) wil nog wel eens helpen om stevig met de armpjes vrij te kunnen dragen.
Heb je het idee dat hij niet strak te knopen is, omdat je schrijft dat de doek te weinig steun geeft als hij met de armpjes los zit?
Ik ben benieuwd naar de foto's!
pi_60197516
Tomas weegt nu precies 16 kg en dat is prima te doen in zowel een doek als in de mei tai
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:12:40 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198293
Leuk om te zien dat oudere kinderen toch nog regelmatig gedragen worden!
Vaak vinden mensen het toch iets voor de hele kleintjes, zijn ze verbaasd dat ik Devin nog draag bijvoorbeeld.

Lois, succes met het wegwijs worden in de draagdoek-wereld
Eva zal het vast fijn vinden gedragen te worden, dat kan haast niet anders!
.... met gevoel voor drama....
pi_60198365
Ik was in de trein en wilde Iris in de amazonas knopen, maar het lukte niet . Ik wilde haar op mijn buik hangen, dan kon ze lekker tegen me aan slapen. Ik had ook weinig geduld moet ik zeggen..... Dat knopen met een niet-rekkende doek is wel wennen zeg

Lois, ik denk ook dat dat prima kan hoor. Ik zou je alleen geen doeken aan kunnen raden, daar moet je voor bij Macka zijn
pi_60198384
ehh Lois,, niet dat ik je van je draagdoek idee wil afpraten hoor. maar kan je geen rolstoel aanvragen voor Eva? Dat is uiteraard een hele stap. Maar ik weet meerdere kinderen die vanwege het niet ver kunnen/ willen lopen een rolstoel hebben. eigenlijk is dit niet de goede plek voor deze opmerking.

Ik vind jullie draagverhalen geweldig. Ik heb laatst mijn neefje ook een tijd in de draagdoek gehad. wat een bekijks hadden we bij de IKEA.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:53:02 #180
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60198944
Loezzie, toch niet afgelopen zaterdag bij IKEA delft, he? Ik zei tegen mijn moeder: kijk, ook een kindje in een draagdoek!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60199135
nee niet afgelopen zondag, maar wel een keer bij de IKEA Delft.. hij was toen een paar weken oud en iedereen keek ons na.. (wat wil je ook met een knalgroene doek)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 23:40:55 #182
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60199893
Lois, zijn er nog dingen die Eva niet prettig vindt? Stoffen of weefstructuren die ze niet verdraagt bijvoorbeeld, of 'hopsen' als je de doek met haar eronder goed trekt, haar op je rug 'zwieren'. Dat soort dingen.

Ik denk in eerste instantie net als Chaca aan een soft structured carrier, omdat Eva daar snel in en uit en weer in zou kunnen. En welke carrier hangt dan weer af van wat Eva en jullie prettig en mooi vinden.

Als kinderen plots achterover gaan hangen blijven ze heel stevig in de carrier zitten. Lucie demonstreert het even

en papa had de buckle niet eens door het veiligheidselastiek

[ Bericht 10% gewijzigd door Macka66 op 18-07-2008 23:47:56 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 19 juli 2008 @ 10:12:51 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_60203972

Die vlek is kwijl, dat jullie het even weten

Eerst is dus met armpje los, tweede is met armpje vast.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60204304
Wat krijgt hij mooi donker haar, troel! Het rood van Jan past jullie goed.
Ik denk dat je hem nog een stuk lager met zijn billen/hoger met zijn knieën kan knopen. Dat zit voor hem waarschijnlijk lekkerder en hij kan zich minder goed afzetten.
Verder, maar dat is heel persoonlijk, vind ik het zelf prettiger knopen als ik eerst Ronja in de horizontale band zet, mooi hoog in haar rug en in haar knieholtes en dan de schuine banden knoop. Dan kan je het geheel net wat strakker trekken.
pi_60205462
Wat ik me afvraag: een soft structured carrier zou praktisch gezien natuurlijk ideaal zijn voor Eva. En ook wel qua gewicht. Maar is hij dat ook qua lengte? En welke zou dan het handigst zijn?
pi_60205568
Ik ga denk ik m'n Hoppendiz Rio verkopen.
Maarten vind het leuk en fijn in een draagdoek maar in de wandelwagen is ook erg leuk.
Als ik hem in de doek doe dan doe ik liever m'n Ellaroo omdat die makkelijker knoopt en minder warm is.
Vind het jammer maar tis ook sneu zo'n doek die niks doet
  † In Memoriam † zaterdag 19 juli 2008 @ 13:42:28 #187
141844 Macka66
pi_60207197
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:02 schreef owlet het volgende:
Wat ik me afvraag: een soft structured carrier zou praktisch gezien natuurlijk ideaal zijn voor Eva. En ook wel qua gewicht. Maar is hij dat ook qua lengte? En welke zou dan het handigst zijn?
Even verder denken...
Olives & Appplesauce maakt soft structured carriers op maat. Ze hebben al een carrier voor extra lange kinderen.
MamaByDesign maakt soms speciale lengteversies van de Calyx, misschien dat zij er ook wel een op maat zouden kunnen maken.
In de Kanga XT zou volgens een mevrouw op The Babywearer een negenjarige nog passen! Ook daar gewoon vragen of ze op maat kunnen maken.

En misschien niet gaan rugdragen met een doek maar heupdragen (veel sneller te knopen en makkelijk in-uit).
Een korte Storch of Hoppediz (3.60). Of een Didymos Eva (gr 4) natuurlijk
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zaterdag 19 juli 2008 @ 13:46:44 #188
141844 Macka66
pi_60207261
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ga denk ik m'n Hoppendiz Rio verkopen.
Maarten vind het leuk en fijn in een draagdoek maar in de wandelwagen is ook erg leuk.
Als ik hem in de doek doe dan doe ik liever m'n Ellaroo omdat die makkelijker knoopt en minder warm is.
Vind het jammer maar tis ook sneu zo'n doek die niks doet
Ardenlyn, misschien doet 'ie gewoon nu nog niks
Hoe lang zou je het leuk vinden om Maarten te dragen? Want als hij straks groter en zwaarder wordt en jullie wellicht langer en vaker met 'm weg gaan is de stevigheid van de Hopp wel heel erg fijn.
pi_60209099
Mn camouflage meitai is binnen!!
Riep meteen dat het misschien wel iets was om Damiën zo op zn rug mee te nemen!
pi_60209183
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:46 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ardenlyn, misschien doet 'ie gewoon nu nog niks
Hoe lang zou je het leuk vinden om Maarten te dragen? Want als hij straks groter en zwaarder wordt en jullie wellicht langer en vaker met 'm weg gaan is de stevigheid van de Hopp wel heel erg fijn.
Dat is wel een heel goed punt!
Ik wil ook als hij 1 is hem nog steeds af en toe dragen en wie weet tot hoe lang hij het leuk zal vinden
heule goeie opmerking!
  Jubileum moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 20:55:30 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60214464
Eva heeft een hekel aan ruwe stoffen, en verder moet het inderdaad makkelijk aan en af te doen zijn en stevig genoeg om haar onverwachte houdingen te weerstaan.

Ik ga alles even rustig doorlezen, Macka dank je wel!!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:10:38 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60215486
Gister probeerde ik Eli op mijn rug te knopen met RuckSack-knoop, maar het ging voor geen meter
Die mw op YouTube had haar kind zo op haar rug gezwierd, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar...
Ik heb het filmpje echt heel vaak gekeken (zowel de vrikkesikker mevrouw, als een amerikaanse)
Hoe krijg ik hem op mijn rug??

Lois, succes met een doek uit te zoeken! Hopelijk kan Eva het waarderen (als dat het goede woord is)

Enneh, Vamp... Foto!!!
pi_60215595
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Gister probeerde ik Eli op mijn rug te knopen met RuckSack-knoop, maar het ging voor geen meter
Die mw op YouTube had haar kind zo op haar rug gezwierd, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar...
Ik heb het filmpje echt heel vaak gekeken (zowel de vrikkesikker mevrouw, als een amerikaanse)
Hoe krijg ik hem op mijn rug??

Lois, succes met een doek uit te zoeken! Hopelijk kan Eva het waarderen (als dat het goede woord is)

Enneh, Vamp... Foto!!!
Je kan het ook vanaf de bank doen; zet je kindje tegen de rugleuning en vanaf daar heb je em zo op je rug. Of je kindje op je heup zetten en onder je arm doorschuiven. Zoals hier.. En kleine kindjes kan je met doek en al op je rug doen; je maakt dan eerst een bundeltje kind-in-doek en dat breng je over je schouder op je rug. Zo doe ik het met Thomas ook.

[ Bericht 8% gewijzigd door Webkim op 19-07-2008 22:22:39 ]
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:29:24 #194
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60215800
Of (als je dat durft) op *deze* slinger-zwaai manier.

(dit is de enige manier om Hanne een beetje fatsoenlijk hoog op mijn rug te krijgen )
(misschien moet ik morgen binnenkort even een filmpje maken hoe ik het precies doe)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_60215847
De Santa Toss Maar Davinia zegt hierboven dat die haar niet lukte. Filmpje zou leuk zijn Noli!
En als ik het filmpje zie dat jij linkte kan ik niet wachten op m'n Anna!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:35:04 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60215881
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:29 schreef Noli. het volgende:
Of (als je dat durft) op *deze* slinger-zwaai manier.

(dit is de enige manier om Hanne een beetje fatsoenlijk hoog op mijn rug te krijgen )
(misschien moet ik morgen binnenkort even een filmpje maken hoe ik het precies doe)
Dat filmpje had ik idd gezien, nou dat durf ik durf ik dus echt niet, he!
Maar op die andere link van webkim staat dat het ook met de armen los kan, hopelijk accepteert eli dat wel, en dat lijkt me ook makkelijker. ik was zo bang dat hij onder die doek zou uitglijden, zeg maar.

Morgen gaan we weer proberen!

Maar dank voor de info!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:39:56 #197
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60215961
Maxi, Midi & Mini
pi_60216134
Oh, die santa toss wil ik ook nog steeds een keer proberen. Ik schuif Ronja altijd vanaf mijn heup maar dan zit ze idd redelijk laag. Prettig voor podaegi-dragen nu, dan rust haar gewicht op mijn heupen.
Als mijn kont deze zwangerschap nou dan echt moet groeien, mag het dan deze keer een beetje naar achter in plaats van opzij? Zo'n mooie afrikaanse kont maakt het torsodragen erg comfortabel denk ik

Lois, je zou ook een van de meitaimaaksters (bijvoorbeeld mistermirko) kunnen vragen of ze een meitai naar jullie maten en wensen kunnen maken. Dan is hij lang te gebruiken omdat bijvoorbeeld het lijfgedeelte net even wat langer is dan bij een standaard maat en je kan stoffen en kleuren kiezen die aansluiten bij Eva.

En als een doek toch niets is, dan is een hippychick misschien iets als ondersteuning van je arm.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:54:09 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_60216183
Geweldig Noli! Dat zou Ive denk ik ook doen. Dat rondrennen komt me in ieder geval al bekend voor!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:59:10 #200
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60216267
Die Santa toss doe ik dus zonder doek dan he?

Ik:
* knoop de onderste banden van mijn MeiTai om mijn middel.
* neem Hanne voor me met de rug naar mij toe
* pak haar over haar schouders heen bij haar bovenarmen (dus niet onderdoor/-langs)
* til haar op en draai haar op mijn rug en dan slaat ze (meestal) meteen haar armpjes om mijn nek
Maxi, Midi & Mini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')