Nee, het wordt niet enorm zwaar. Dat is 1 van de verschillen tussen een 'normale' draagzak en en goede draagdoek. Het gewicht is beter verdeeld en je hebt minder drukpunten. Ik ben begonnen met dragen in een babybjorn en toen ik overstapte naar een draagdoek vroeg ik me af waarom ik dat niet eerder had gedaan, zoveel beter zat het! Mijn dochter is nu rond de 7 kilo en als ik haar goed knoop voel ik het gewicht niet zo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef Doosie het volgende:
hallo iedereen , ik heb een vraagje over jullie mooie doeken!
Wordt dat niet enorm zwaar met zo een "groot" kindje er in?
Ik heb namelijk een"normale" draagzak maar dat trekt onwijs aan mijn rug waardoor ik er last van krijg na een paar minuten.kleine is pas 5.5 kilo.
en die knopen moet je dat zelf uitvogellen of spreekt t voor zich? komt er een boekje bij?
Ik heb ook op een of andere manier het idee gekregen dat die hele kleintjes er uit kunnen vallen , maar dat kan ook aan mijn eigen angst liggen natuurlijk.
Waar koop je die doeken , en hoe duur zijn ze ongeveer?
nou genoeg vraagjes denk ik zo maar.
Het lijkt me voor die kleintjes trouwens wel veel lekkerder dan zo een draagzak die ik nu heb.
groetjes
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:58 schreef Macka66 het volgende:
Zelluf maken, nog alternatiever![]()
kan hier nog iemand overheen met een haak/macrame patroon?
Geweldigquote:after just one hour you will notice "the Happy Dalai Lama" effect it has on your new baby
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:36 schreef milagro het volgende:
after just one hour you will notice "the Happy Dalai Lama" effect it has on your new baby
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef YPPY het volgende:
Die kleur.En wedden dat mensen alsnog gaan vragen of het een meisje is.
(Ik hem -em nu pas net een halve dag geprobeerd; overige bevindingen volgen.)quote:Zara
Noors doekenmerk, qua 'feel' vergelijkbaar met Didymos Pfau. Als je er voor het eerst een in handen krijgt maak je waarschijnlijk net als ik de vergelijking met een theedoek, maar je zal er snel achterkomen dat zo'n theedoek verrassend stevig is.
Zaras zijn handgewoven in India en hebben daarom soms kleine schoonheidsfoutjes (net als Girasols). Ze zijn dun, en hebben weinig tot geen rek.
Ik kan Thomas van ca. 8 kilo er 'gewichtsloos' in dragen. Ook nergens drukpunten.
Wat sommige mensen jammer vinden aan de Zara-wraps is dat de schuine kanten behoorlijk lang zijn, waardoor je veel knooplengte verliest. Voordeel is wel dat je hele platte, dunne knopen maakt. En de Zara's zijn smaller dan de bekende doekenmerken; iets om erg in te hebben als je grotere kinderen wil dragen.
Ellevil.no
De leraren onderweg naar hun lokaal vanuit de personeelskamer lopen langs 'ons' schoolplein met veel ramen.. Ze stonden allemaal stil "moet je dat zien"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef beefcake het volgende:
ET wat een leuke foto!
Zal wel wat bekijks trekken zo'n kleuter op je rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |