Euhm, nee...quote:
KRAK! Ik heb 20/20 vision..quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Obli, ik moet altijd m'n bril afzetten.....
En dan zie ik niemand, dus zij zien mij ook niet.
En dan, er zijn dus ook zat mensen zonder bril die mij niet zien.......
Ik moet wel heeeel diep inademen en mijn adem inhouden om mijn grote borsten recht vooruit te laten wijzen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Joh, mijn kut is kaal en ik heb geen uitstekende lippen. Als ik niet uit adem staan mijn grote tieten recht vooruit; ik heb prachtige voeten, schitterende benen en die paar oneffenheden of putjes op mijn achterkant heeft ook niemand ooit gehinderd.
Puur natuur men!
Aan het einde van zo'n dag ben ik licht in mijn hoofd en giechelig. Catch my drift?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet wel heeeel diep inademen en mijn adem inhouden om mijn grote borsten recht vooruit te laten wijzen.
Too much info, she!quote:
Niet van mijn kantquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Dus...... Komt er een saunameet?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Aan het einde van zo'n dag ben ik licht in mijn hoofd en giechelig. Catch my drift?
Ik lees het toch nietquote:
Krak, lieverd, daar gaat het helemaal niet om.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Oh kom op zeg!
Ik ben haske dik en het kan me niet schelen.
Niet met mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Dus...... Komt er een saunameet?
Ik ook pas een paar maanden en per toeval een paar weken terug paar mensen ontmoet.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt een oordeel over mensen binnen SC. Qua karakter is het toch moeilijk inschatten op het net. Zeker in zoiets als dit waar je niet echt een conversatie hebt.
Desalnietmin vind ik het over het algemeen gezellig,
Over het algemeen, want afentoe heb ik het idee dat ik een beetje buitengesloten word. Op zich niet gek, jullie hebben elkaar al meerdere keren IRl ontmoet en posten al JAAAAAAAAAAAAAAAREN in SC en ik slechts een paar maanden.
Oké nu klink ik vast heel dom (en ik vind Jamie's recepten echt geweldig (sommige))quote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zou je het niet een keer willen proberen?
Of denk je, nah laat maar, ik haal ze wel kant en klaar.
Welke cello-solo?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:14 schreef krakkemieke het volgende:
Cold feet., nu ken ik eindelijk die mooie cello solo...
Ik kan dat echt niet hebben zonder bijzonder agressief te raken, maf hè? Terwijl ik het stiekem zo prachtig van hem vind.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb Mozarts Requiem keihard op de koptelefoon en een wodkaatje bij de hand. Da's pas lekker
MiMu, slaap wel. Maar dat zal wel lukken!
Ja joh? Ik ben helemaal niet zo'n Mozart-fan, maar zijn requiem vind ik prachtig (en sommige van zijn opera's vind ik ook echt tof).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hebben zonder bijzonder agressief te raken, maf hè? Terwijl ik het stiekem zo prachtig van hem vind.
i lolled ><quote:Op maandag 14 juli 2008 22:24 schreef Vivi het volgende:
Zijn er echt mensen die serieus met potten honing gaan ronddartelen in de sauna? Ik zie het al voor me. En dan elkaar vervolgens koelte toewuiven met een prei.
Is dat eigenlijk iets negatiefs?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken jullie allebei niet. Maar ik vind PF soms wel eens erg 'met-je-hoofd-in-de-wolkerig' en jou weleens een drammertje.
Eerste indrukken van mensen, nietwaar? Jij denkt vast ook vanalles van mij.
Oh, nee hoor. Neutraal. Soms een beetje annoying, soms uiterst vermakelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk iets negatiefs?
Waarvan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:52 schreef krakkemieke het volgende:
Och PF, je zou er iets van kunnen leren ja.....
Ah. Die staat nooit in het Parool of in de NRC volgens mij. En ik kijk geen tv. Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Neutraal. Soms een beetje annoying, soms uiterst vermakelijk
Leterme is de Belgische premier, muts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |