Dus technisch gezien zijn dan toch twee verschillende?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef octopussy het volgende:
technisch gezien is de zwaluwhoeve in de metropool Hierden. Saunadrome Putten is daar niet ver vandaan.
Gelukkig zijn er van mijn niet veel foto's op de ski's. ben nog nie echt goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat was geen peuk, maar een joint.
@ DH: Dat was een sprong, maar Ollie is dan ook hard heersend op zijn board. Het enige wat hij beter kan dan ik
uurtje of 8 's avonds? Bezwaar als ik Stefan meeneem?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
octo, hoe laat kom je morgen?
Ja, van wat ik gezien heb op de website had ik het gevoel bij Putten: Hikkeldiepikkeldie.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef Pandorah het volgende:
Troel was me voor![]()
Maar we waren dus in Harderwijk en niet in Putten.
Putten heeft ook een sauna maar die heeft claustrofobische gangetjes, euh, zo heb ik het in mijn hoofd.
Het lijkt me eigenlijk niks, veel te warm. Ik ben meer van de vrieskou.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Echt doen MinderMutsig, is zoooo lekker!
Dan wacht jij gewoon in het dompelbad.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk niks, veel te warm. Ik ben meer van de vrieskou.
Dat doe je daarna, het ijskoude dompelbadje in!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk niks, veel te warm. Ik ben meer van de vrieskou.
Slaap lekker!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef Vivi het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken mensen, trus!
Lijkt me ook niks.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:jaaaaa ik durf niet mee naar een saunameet hoor, heb daar écht geen lef voor
Naah met de dietclubvrouwen was het heel leuk, en ik zou het zo nog een keer doenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks.
Okay een paar dames, maar echt met 8/9 vreemde dames?
Lijkt me niks aan.
Ben ook niet preuts, maar nee, om nou gelijk tegen een flamoes aan te kijken voordat je iemand kent.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Naah met de dietclubvrouwen was het heel leuk, en ik zou het zo nog een keer doenHet was ook eigenlijk een grapje, ben niet zo bijzonder preuts
Je zegt het al: "Als het goed is... "quote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Als het goed is kijk je nergens tegenaan..... Daar houden ze een handdoek voor toch?
het was natuurlijk ook de toffe-afstamming van de clubquote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naah met de dietclubvrouwen was het heel leuk, en ik zou het zo nog een keer doenHet was ook eigenlijk een grapje, ben niet zo bijzonder preuts
Weltrusten slaapdames
Ik vond het niet zo ruim in Putten. Als je langs mensen moet wurmen in een sauna door de gang en bij het toilet, dan vind ik het maar niets.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Ja, van wat ik gezien heb op de website had ik het gevoel bij Putten: Hikkeldiepikkeldie.
En bij de zwaluwhoeve ruimte!
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo ruim in Putten. Als je langs mensen moet wurmen in een sauna door de gang en bij het toilet, dan vind ik het maar niets.
Zwaluwhoeve was inderdaad ruimte zat. We konden overal met zijn 7-en in (of kwam dat omdat er zoveel ruimte was doordat we een beetje zaten te kletsen?).
Maar goed, ik ga eens slapen. Truste!
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo ruim in Putten. Als je langs mensen moet wurmen in een sauna door de gang en bij het toilet, dan vind ik het maar niets.
Zwaluwhoeve was inderdaad ruimte zat. We konden overal met zijn 7-en in (of kwam dat omdat er zoveel ruimte was doordat we een beetje zaten te kletsen?).
Slaap lekker!quote:
Maar goed, ik ga eens slapen. Truste!
Sauna is een sauna!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh wacht, telt zo'n ranzige verplicht-je-zwempak-aanhouden-sauna in zo'n huisjespark ook?
Want dan ben ik wel eens in de sauna geweest.
Ja, overal wel, maar als jij een zoutbad in gaat en je moet naar beneden lopen een trap af, moet je echt even ergens anders heen kijken hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Imho doen ze in drome wel fatsoenlijk met handdoeken.... Obli
IK zie het, daar gaat het om..quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ze KIJKEN niet!
Tuurlijk, ze zien je. Maar ze kijken niet. Dat.
Heeft een man dan ook een flamoes?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
En er zijn ook tijden voor alleen dames!
Neukgrotje dan..quote:
Joh, mijn kut is kaal en ik heb geen uitstekende lippen. Als ik niet uit adem staan mijn grote tieten recht vooruit; ik heb prachtige voeten, schitterende benen en die paar oneffenheden of putjes op mijn achterkant heeft ook niemand ooit gehinderd.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan niet beloven dat ik meega, wegens geld.
Maar geloof me, in de sauna ben je gewoon She, Leintjuh, maaktniet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |