Nog zo'n knallerquote:
Ja. Alleen een best jazzloze NSJ. Wat ongetwijfeld voor veel van de aanwezigen klinkt als een prequote:Op maandag 14 juli 2008 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wel leuk geweest?
Franka Potente!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks cd's, maar die staat er gewoon tussen... 39,95 gulden
Million Miles From Homequote:
Ultieme knalplaat!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Vroeger ook nog een poosje hardstyle geluisterd.Zelfs nog naar zo'n feest geweest in Arnhem, volgens mij de enige keer dat ik pas thuiskwam toen m'n moeder alweer was opgestaan.
Jij bent voor mij ook echt zo'n bron van nog onontdekte muziek-schatten.quote:
Briljantquote:
Oh god, inderdaadquote:
Dan mag deze helemaal niet missen:quote:Op maandag 14 juli 2008 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij bent voor mij ook echt zo'n bron van nog onontdekte muziek-schatten.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef dawg het volgende:
Hmm, wat ik nu op heb staan past niet zo hier tussen.
Dat elevatormuziekje eronderquote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh AirwiN dit moeten we nog even leren voor LL, dan kunnen we hip doen bij Hadouken enzo.
Niks mis met PE. Nou ja, tot zeg '93.quote:
En dat is gewoon een muzikale nageboorte die nauwelijks verheven is boven de gemiddelde skihutquote:
Jammer, ik had je wel willen zien schudden met die billen!quote:
Dan moet deze er ook gewoon bij!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben gewoon aantekeningen aan het maken.
Dat kan ik ook wel, genoeg bil voorquote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik had je wel willen zien schudden met die billen!
Ohja, die draaiden ze vaak bij uitgaan.quote:
Jaaaaaaaaa, die is coolquote:
Ah, ik dacht al dat je gewoon een donkere foto had in je fobo, maar je billen die verduisteren alles...quote:
Boulevardquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja, die draaiden ze vaak bij uitgaan.
In de Boulevard enzo. Remember. (daar ben jij vroeger ook vast wel eens geweest toch?!)
Ik zit te wachten tot er een melodietje langskwam... Maar die kwam nietquote:Op maandag 14 juli 2008 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Dit blijft toch wel een van de heerlijkste nummers ever. En de meest briljante video ever to finish it off!
Ik vond de Boulevard echt retetof toen ik nog geen 16 was en we er eigenlijk dus niet mochten komen. En zodra we legaal naar binnen mochten vonden we het natuurlijk niet leuk meer en gingen we naar Arnhem.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Boulevard![]()
Ja, daar ben ik vaak geweest idd!Wat een tent was dat zeg... Gelukkig kwam Schatjes snel, hoewel dat ook snel achteruit ging
![]()
Stappen in Zutphen
quote:
Bij de O(pera) (zo heette dat toen toch nog?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond de Boulevard echt retetof toen ik nog geen 16 was en we er eigenlijk dus niet mochten komen. En zodra we legaal naar binnen mochten vonden we het natuurlijk niet leuk meer en gingen we naar Arnhem.
Jaaaaaaaaaaa!quote:
Denki Groovequote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben gewoon aantekeningen aan het maken.
Hime jij had laatste ook een hilarische video gepost, maar ik kan me niet meer herinneren wat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |