/ me zonder spatie tussen / en me.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Allemaal LL gangers?![]()
* Heeft zo'n heerlijk nummer opstaan en gaat continu op de repeat... (hoe maak ik dit rood?)
Toetsenbord werkt prima. Anders zie je dit toch ook niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:29 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dan is je toetsenbord kapot en moet je een nieuwe kopen. Eentje met soft-touch, krijg je geen blaren onder het typen.
Waarom heeft iedereen een ignorefunctie behalve ik?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toetsenbord werkt prima. Anders zie je dit toch ook niet?
Ik heb genoeg raves meegemaakt in mijn prille jeugd, maar dat heb ik toch nooit gezien hoor...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet zeggen, het demonstratie stukje kwam wel ongeveer overeen met wat ik me voorstel bij een rave.
Doe niet zoquote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen een ignorefunctie behalve ik?
Jawel, maar je ALT en F4 toesten zijn stuk...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toetsenbord werkt prima. Anders zie je dit toch ook niet?
Zeg nou gewoon dat je een Apple en/of Linux nerd bent...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor.
1. Ik heb ze nog nooit meegemaakt vandaar het 'wat ik me voorstel bij'-gedeelte.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb genoeg raves meegemaakt in mijn prille jeugd, maar dat heb ik toch nooit gezien hoor...
Jawel, anders kreeg je wel strakke billetjes.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor.
Nu voel ik mij oud...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:37 schreef TwistedDarling het volgende:
2. Raves van nu zijn vast niet meer zoals ze vroegah in jouw prille jeugd waren. Die jeugd van tegenwoordig enzo jeweetz.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je een Apple en/of Linux nerd bent...
Ik zat te wachten tot ze er zelf achter komen. Alt + F4 werkt onder Linux ook trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je een Apple en/of Linux nerd bent...
Welk nummer?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef heksehiel het volgende:
* HH heeft zo'n heerlijk nummer opstaan en die gaat steeds op de repeat
Gelukt!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef heksehiel het volgende:
* HH heeft zo'n heerlijk nummer opstaan en die gaat steeds op de repeat
edit: geluktthnx!
Ik had het al opgemerkt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot ze er zelf achter komen. Alt + F4 werkt onder Linux ook trouwens.
Bij gebrek aan een ignore...quote:
Je begon zelf met prille jeugd.quote:
Blijkt.quote:
Met zo'n jonge deerne als jij aan mijn zijde niet nee...quote:
Waar ik allemaal wel niet goed voor ben.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n jonge deerne als jij aan mijn zijde niet nee...
Jij bent gewoon in n woord geweldig!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar ik allemaal wel niet goed voor ben.
Woorden schieten tekort.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mwah...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef heksehiel het volgende:
Mike Foyle - Pandora (The Blizzard remix)
Neuken?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doe niet zo vooringenomen, ik heb hem eerst geluisterd via joetjoep...quote:
De hele 6 minuten? Dat pianostukje in het midden is best tofquote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe niet zo vooringenomen, ik heb hem eerst geluisterd via joetjoep...
Niet onaardig. Niet echt mijn genre, maar er zit de nodige beweging in en de sounds (met name de beat) zijn niet standaard "en nu blazen we de speakers op"-sounds. Piano in het midden werkt prima als cooldown.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mike Foyle - Pandora (The Blizzard remix)
Vanwege het pianostukje is 'ie nogquote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef Ludootje het volgende:
De hele 6 minuten? Dat pianostukje in het midden is best tof
Vanaf 2.20 wordt ie echt wel mooi... Had niet verwacht dat ie op joetjoep zou staanquote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe niet zo vooringenomen, ik heb hem eerst geluisterd via joetjoep...
Ach, je hebt zo goeie tranceplaatjes en wat mindere. Ik kan er goed naar luisteren, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar oude Eurodance en Happy Hardcorequote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege het pianostukje is 'ie noganders was 't
geweest...
Ben ook aan het dansenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet onaardig. Niet echt mijn genre, maar er zit de nodige beweging in en de sounds (met name de beat) zijn niet standaard "en nu blazen we de speakers op"-sounds. Piano in het midden werkt prima als cooldown.
Alsnog, meer dansmuziek dan luistermuziek wat mij betreft.
Ik heb gisteren een uurtje The Mars Volta zitten kijken. Deze twee sounds gaan niet echt samen in mijn hoofdquote:
Ik ben niet zo van de trance. Doe mij maar elektro of techno.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:52 schreef Ludootje het volgende:
Ach, je hebt zo goeie tranceplaatjes en wat mindere. Ik kan er goed naar luisteren, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar oude Eurodance en Happy Hardcore![]()
Driewerf eensch!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de trance. Doe mij maar elektro of techno.
En oude eurodance en oude happy hardcore...
Dus nu ben je helemaal hyperactief?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een uurtje The Mars Volta zitten kijken. Deze twee sounds gaan niet echt samen in mijn hoofd.
Ik wel, maar ben dan ook zo'n lekker trancetrutjequote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de trance. Doe mij maar elektro of techno.
En oude eurodance en oude happy hardcore...
Oude rave mag ook nog worden genoemd!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Driewerf eensch!
Voor mij nog foute rave erbij. Of kan dat gewoon onder elektro?
Niks mis met trancetrutjes, afgezien van hun muzieksmaak...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef heksehiel het volgende:
Ik wel, maar ben dan ook zo'n lekker trancetrutje
quote:
Nog zo'n knallerquote:
Ja. Alleen een best jazzloze NSJ. Wat ongetwijfeld voor veel van de aanwezigen klinkt als een prequote:Op maandag 14 juli 2008 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wel leuk geweest?
Franka Potente!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks cd's, maar die staat er gewoon tussen... 39,95 gulden
Million Miles From Homequote:
Ultieme knalplaat!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Vroeger ook nog een poosje hardstyle geluisterd.Zelfs nog naar zo'n feest geweest in Arnhem, volgens mij de enige keer dat ik pas thuiskwam toen m'n moeder alweer was opgestaan.
Jij bent voor mij ook echt zo'n bron van nog onontdekte muziek-schatten.quote:
Briljantquote:
Oh god, inderdaadquote:
Dan mag deze helemaal niet missen:quote:Op maandag 14 juli 2008 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij bent voor mij ook echt zo'n bron van nog onontdekte muziek-schatten.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef dawg het volgende:
Hmm, wat ik nu op heb staan past niet zo hier tussen.
Dat elevatormuziekje eronderquote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh AirwiN dit moeten we nog even leren voor LL, dan kunnen we hip doen bij Hadouken enzo.
Niks mis met PE. Nou ja, tot zeg '93.quote:
En dat is gewoon een muzikale nageboorte die nauwelijks verheven is boven de gemiddelde skihutquote:
Jammer, ik had je wel willen zien schudden met die billen!quote:
Dan moet deze er ook gewoon bij!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben gewoon aantekeningen aan het maken.
Dat kan ik ook wel, genoeg bil voorquote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik had je wel willen zien schudden met die billen!
Ohja, die draaiden ze vaak bij uitgaan.quote:
Jaaaaaaaaa, die is coolquote:
Ah, ik dacht al dat je gewoon een donkere foto had in je fobo, maar je billen die verduisteren alles...quote:
Boulevardquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja, die draaiden ze vaak bij uitgaan.
In de Boulevard enzo. Remember. (daar ben jij vroeger ook vast wel eens geweest toch?!)
Ik zit te wachten tot er een melodietje langskwam... Maar die kwam nietquote:Op maandag 14 juli 2008 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Dit blijft toch wel een van de heerlijkste nummers ever. En de meest briljante video ever to finish it off!
Ik vond de Boulevard echt retetof toen ik nog geen 16 was en we er eigenlijk dus niet mochten komen. En zodra we legaal naar binnen mochten vonden we het natuurlijk niet leuk meer en gingen we naar Arnhem.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Boulevard![]()
Ja, daar ben ik vaak geweest idd!Wat een tent was dat zeg... Gelukkig kwam Schatjes snel, hoewel dat ook snel achteruit ging
![]()
Stappen in Zutphen
quote:
Bij de O(pera) (zo heette dat toen toch nog?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond de Boulevard echt retetof toen ik nog geen 16 was en we er eigenlijk dus niet mochten komen. En zodra we legaal naar binnen mochten vonden we het natuurlijk niet leuk meer en gingen we naar Arnhem.
Jaaaaaaaaaaa!quote:
Denki Groovequote:Op maandag 14 juli 2008 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben gewoon aantekeningen aan het maken.
Hime jij had laatste ook een hilarische video gepost, maar ik kan me niet meer herinneren wat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |