Jij hebt al meerdere malen bewezen over een prima denkvermogen te beschikken. Vanuit die optiek bezien kun jij nooit als vadsig worden aangemerkt!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen.
Die heb ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 19:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij niets beters kan bedenken dan 'zware botten' ....
Het vermogen de hersenen aan te zetten tot zware activiteit.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is in jouw beleving dan de beperking?
Jezelf koelte toewuiven is inderdaad wel het meest intelligente wat je met een sudokuboekje kan doenquote:
Yeah whatever Dave..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt al meerdere malen bewezen over een prima denkvermogen te beschikken. Vanuit die optiek bezien kun jij nooit als vadsig worden aangemerkt!
Heeft ze eindelijk een foto in d'r fobo waar wel wat op te zien is? *checkerdecheck*quote:
Dat lijkt me relatief, wat voor de een zwaar is hoeft voor de ander natuurlijk niet zwaar te zijn. Het vermogen tot zelfmotivatie lijkt me een betere graadmeter.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het vermogen de hersenen aan te zetten tot zware activiteit.
Gat in de markt. Sonja Bakker pack your bags enzo!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jaaah het werkt, 3x zo snel callorietjes verbranden....OMG enzo...
En ik maar denken dat aanbieden om te helpen dragen nooit ungentlemanlike zou kunnen zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze houden me in evenwicht. Weet je hoe zwaar sommige dingen kunnen zijn
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze eindelijk een foto in d'r fobo waar wel wat op te zien is? *checkerdecheck*
Doe eens niet altijd zo...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me relatief, wat voor de een zwaar is hoeft voor de ander natuurlijk niet zwaar te zijn. Het vermogen tot zelfmotivatie lijkt me een betere graadmeter.
Dat was ook mijn reactie toen ik keek...quote:
Maar dat is nou juist precies de denkfout die mannen makenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik maar denken dat aanbieden om te helpen dragen nooit ungentlemanlike zou kunnen zijn.
Betweterig? Langdradig? Allround vervelend?quote:
* AirwiN mompelt iets over generaliseren...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef heksehiel het volgende:
Maar dat is nou juist precies de denkfout die mannen maken
Wil je echt uit je dak gaan moet je eens ALT + F4 rammen, je billen worden er strakker van!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gat in de markt. Sonja Bakker pack your bags enzo!
Litpho is het juiste antwoord hier...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef Litpho het volgende:
Betweterig? Langdradig? Allround vervelend?
Zolang zij denkt dat we terug te brengen zijn tot slechts één enkele denkfout...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over generaliseren...
Ooh I'm feeling really straaange. It's a rave Dave. Yeah Whatever Dave.quote:
Mjah, daar moet ze maar aan wennen. Dat is jullie ook gelukt. Sort of.quote:
Daar is zij dan weer een vrouw voor...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef Litpho het volgende:
Zolang zij denkt dat we terug te brengen zijn tot slechts één enkele denkfout...
Jaja, het is me nu wel duidelijk. Jij wil niet bij de standaardmannen horen. Heb je je geitenwollen sokken aan danquote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over generaliseren...
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, daar moet ze maar aan wennen. Dat is jullie ook gelukt. Sort of.
Er gebeurt niets.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Wil je echt uit je dak gaan moet je eens ALT + F4 rammen, je billen worden er strakker van!
Daar kan ze ook best aan wennen. Sterker nog, ze is er al aan gewend, maar soms is ze moe en dan zijn zulke dingen nog vermoeiender. Haar schuld, niet de jouwe.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, daar moet ze maar aan wennen. Dat is jullie ook gelukt. Sort of.
Appels?quote:
Het is niet zozeer een kwestie van willen, het is vooral een feit dat ik daar niet bij hoor...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:13 schreef heksehiel het volgende:
Jaja, het is me nu wel duidelijk. Jij wil niet bij de standaardmannen horen. Heb je je geitenwollen sokken aan dan
Geen probleem. Ik word ook moe van jou.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar kan ze ook best aan wennen. Sterker nog, ze is er al aan gewend, maar soms is ze moe en dan zijn zulke dingen nog vermoeiender. Haar schuld, niet de jouwe.
Reaaally strange.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ooh I'm feeling really straaange. It's a rave Dave. Yeah Whatever Dave. [ afbeelding ]
Jammer he? Ach ja, je kunt niet overal bij horen...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een kwestie van willen, het is vooral een feit dat ik daar niet bij hoor...
Ik heb invloed op je gemoedstoestand, wat een complimentquote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef Dickies het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik word ook moe van jou.
Je moet wel eerst de computer aanzettenquote:
Waar hoor jij bij?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jammer he? Ach ja, je kunt niet overal bij horen...
Zolang je onthoudt dat ik, zoals eigenlijk de meeste mannen, best belazerd ben in gedachten lezen en dus een verbale hint nodig heb valt daar altijd wel een mouw aan te passenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar kan ze ook best aan wennen. Sterker nog, ze is er al aan gewend, maar soms is ze moe en dan zijn zulke dingen nog vermoeiender. Haar schuld, niet de jouwe.
* Dickies krast.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb invloed op je gemoedstoestand, wat een compliment
Die staat aan.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je moet wel eerst de computer aanzetten
Es gluren...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh AirwiN dit moeten we nog even leren voor LL, dan kunnen we hip doen bij Hadouken enzo.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef AirwiN het volgende:
Es gluren...
Dan is je toetsenbord kapot en moet je een nieuwe kopen. Eentje met soft-touch, krijg je geen blaren onder het typen.quote:
Allemaal LL gangers?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh AirwiN dit moeten we nog even leren voor LL, dan kunnen we hip doen bij Hadouken enzo.
Ik moet zeggen, het demonstratie stukje kwam wel ongeveer overeen met wat ik me voorstel bij een rave.quote:
* Ludootje <bericht> ?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Allemaal LL gangers?![]()
* Heeft zo'n heerlijk nummer opstaan en gaat continu op de repeat... (hoe maak ik dit rood?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |