SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
je krijgt het gewoon terug hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 18:14 schreef TerroRobbie het volgende:
kost gewoon 30 euroDuur geintje, vind ik eindelijk een fastsoenlijke baan... kost het me nog geld ook
Wat ik me dan afvraag: Wanneer krijg je zo'n verklaring niet? Wat moet je daarvoor op je kerfstok hebben?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:29 schreef bierzuipert het volgende:
nee gelukkig geen jeugd-delinquent Strani..
Ik vind dit juist een goede ontwikkeling.
Krijg je geen verklaring goed gedrag, krijg je de baan niet.
Of zoals ik de opdracht niet.
Maar ik ben er niet bang voor... ben nog nooit met politie of justitie in aanraking gekomen dus dat gaat helemaal goedkomen
Een strafblad vervalt ook na verloop van tijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: Wanneer krijg je zo'n verklaring niet? Wat moet je daarvoor op je kerfstok hebben?
Door dit soort maatregelen zullen er heel wat voormalig delinquenten niet meer aan werk kunnen komen en als consequentie recidiveren.
lees en weet:quote:Op maandag 14 juli 2008 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: Wanneer krijg je zo'n verklaring niet? Wat moet je daarvoor op je kerfstok hebben?
Door dit soort maatregelen zullen er heel wat voormalig delinquenten niet meer aan werk kunnen komen en als consequentie recidiveren.
quote:Heeft u wel een strafblad, dan wordt beoordeeld of uw strafbare gedrag uit het verleden relevant is ten opzichte van het doel waarvoor de VOG is aangevraagd. Dronken rijden is voor een onderwijzer niet relevant, maar voor een taxichauffeur wel.
6 weken?!?!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef bierzuipert het volgende:
Ik moet er ook een halen.
Formulier opgehaald, laten ondertekenen door opdrachtgever, weer inleveren bij gemeentehuis.
6 weken() later krijg je het bewijs van goed gedrag terug in je brievenbus.
1 voordeel, mijn werkgever betaald die 30 euro
grietje achter de balie bij het gemeentehuis zei toch echt 6 wekenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
6 weken?!?!
bij mij heeft het 'maar' 3 weken geduurd
Jup. Zonder een VOG mag je niet voor de klas staan.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:00 schreef Strani het volgende:
En was de verklaring in jullie gevallen altijd relevant voor het beroep dat je uitoefent? Zoals een bekeuring voor te hard rijden relevant is voor een chauffeur?
Maar dan heb je wel echt waar voor je geld, een papiertje waarop staat dat je geen alcoholist, verkrachter en/of op-het-gras-loper-waar-het-niet-mag bentquote:Op maandag 14 juli 2008 18:32 schreef 2609 het volgende:
in almere kost hij zelfs 30 euro en 5 cent!! afzetters jonge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |