en nog veel meer... complete verhalen aan een nepfrans...quote:hallo frans eindelijk heb je me toe gevoed want ik ben al zo lang bezig om bij jou op hyves te komen
maar frans ik ben een groot fan van jou en hoop dit nog lang te zijn ook dus ga zo door
groetjes magda
en dan gaan ze nog reageren ook:quote:denken jullie nou echt allemaal dat dit de echte Frans bauer is
Alsof Frans Bauer Angerfist in zijn playlist zou gooien
Stel triangeljosti's
Mijn klacht:quote:laat ons geloof dat behouden en droom lekker verder reactie op de persoon tryangeljosties sorry frans
pauperschoonmoeder... "aangetrouwde" meukquote:
Mja ik zou haar ook maar de schuld geven inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
pauperschoonmoeder... "aangetrouwde" meuk![]()
Wacht ff, een klaagbaaktopic aanmaken
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een nuttige bijdrage aan dit topic zeg
Ja en dan dit soort reacties...quote:
nu denkt iedereen die in die bus zat, dat jij ook een bauer-fan was .... owned!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:38 schreef Ravage het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden naar de studiebeurs in Groningen zit, was er tegeljkertijd een Frans Bauer concert in de Martiniplaza.. de bus zat dus goed vol (en inderdaad had ongeveer de helft een verstandelijke beperking).
Bus komt aan bij de Martinplaza, buschauffeur roept om "Volgende halte.. Rene Froger"
Hele bus: BOEEEE!!!
De schoolgaande helft zeker?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:38 schreef Ravage het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden naar de studiebeurs in Groningen zit, was er tegeljkertijd een Frans Bauer concert in de Martiniplaza.. de bus zat dus goed vol (en inderdaad had ongeveer de helft een verstandelijke beperking).
Bus komt aan bij de Martinplaza, buschauffeur roept om "Volgende halte.. Rene Froger"
Hele bus: BOEEEE!!!
ff op "niet OK" en vervolgens "nepprofiel klikken en klaar."quote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef MikeyMo het volgende:
Check dit hyves profiel: http://fransbauer34.hyves.nl/
een nepprofiel van Frans Bauer, ligt er ook niet echt dik bovenop ofzo, of zou Frans echt een fan zijn van Angerfist?
Staan er echt allemaal van die krabbels als:
[..]
en nog veel meer... complete verhalen aan een nepfrans...
Meld ik heel vriendelijk dat dit een nepprofiel is:
[..]
en dan gaan ze nog reageren ook:
[..]
Mijn klacht:dat mensen zo dom zijn dat ze niet eens doorhebben dat ze op een nepprofiel zitten te reageren dat nadat je het gemeld hebt niet eens willen aannemen.
Ik hebt gelijk ff op de dit is niet ok knop gedrukt (nepprofiel als rede aangevinkt), maar ik zou natuurlijk ook ff kunnen gaan rellen op dat profieltje
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee1!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:52 schreef Sphere het volgende:
[..]
ff op "niet OK" en vervolgens "nepprofiel klikken en klaar."
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | EEEEEEE PPPPPPP IIIIIII CCCCCCC EE PP PP III CC EE PP PP III CC EEEEEEE PPPPPPP III CC EEEEEEE PPPPPPP III CC EE PP III CC EE PP III CC EEEEEEE PP IIIIIII CCCCCCC EEEEEEE PP IIIIIII CCCCCCC FFFFFFF AAAAAAA IIIIIII LL FFFFFFF AAAAAAA IIIIIII LL FF AA AA III LL FF AA AA III LL FFFFFFF AA AA III LL FFFFFFF AA AA III LL FF AAAAAAA III LL FF AAAAAAA III LL FF AA AA IIIIIII LLLLLLL FF AA AA IIIIIII LLLLLLL |
al gedaan, maar een keer is niet geboegquote:Op maandag 14 juli 2008 17:52 schreef Sphere het volgende:
[..]
ff op "niet OK" en vervolgens "nepprofiel klikken en klaar."
Jouw'nquote:12.wat is jouw`n sterenbeeld
http://fransbauerpoliep.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=2&__state__=1quote:Op maandag 14 juli 2008 17:29 schreef Gluckskafer het volgende:
http://fransbauerpoliep.hyves.nl/
Zullen mensen echt denken dat die van de echte Frans is?
Aan de krabbels te zien wel
en dat post je op Frans Bauer zijn poliep hyvesquote:INEKE (28)
21 jun, 00:37
Ha die Die Frans,
Ik wil je even vertellen dat jullie er ontzettend mooi uitzagen op jullie Huwelijksdag, maar dat je bijna vergeten was JA te zeggen (zenuwen) daar heb ik toch heel erg om moeten lachen. Hebben jullie ook zo genoten in Disneyland Parijs? Wij zijn 13,14,15 juni geweest met m,n zoon en schoondochter en de 2 kleinkinderen want wij waren op 14 juni 40 jaar getrouwd, dus wij lopen een heel eind op je voor. En nog net zo gelukkig als 40 jaar geleden.
Krijg ik nu gauw eens een krabbel van jou? Zou dat zeer op prijs stellen en natuurlijk ook heel erg fijn, want ik ben niet voor niets zo,n grote fan van jou, jou liedjes beuren mij altijd weer op als ik het even niet meer zie zitten, en dat is toch een heel prettig gevoel.
Nou Frans heel veel lieve groetjes voor jou en Mariska en natuurlijk ook voor de kids.
Tot snel krabels dan maar he frans.
:flowers: :grouphug: :handkiss: :handkiss: :loveyou: (mag ik a.u.b. een krabbel met een foto van jou) :please:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://fransbauerpoliep.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=2&__state__=1
[..]
en dat post je op Frans Bauer zijn poliep hyves
Fok!kers?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef ReplaR het volgende:
En dat soort mensen zijn nu net het type wat de hele dag thuis zit en tig kinderen baart.
Iemand die het begrijptquote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef ReplaR het volgende:
En dat soort mensen zijn nu net het type wat de hele dag thuis zit en tig kinderen baart.
Nederland gaat ten onder
Lieve frans mag ik een krabbel want ik ben fan en de kids en de fokking kitchenSINk we willen zoo graag je krabbelquote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://fransbauerpoliep.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=2&__state__=1
[..]
quote:qwea ij moet ophouden om alles van frans zijn site te halen aders geef ik het door heb net zoveel rechtop de frans site als jullie en ik val je vent niet lastig kan mikeymo zelf nietpraten moet hij hem niet met de frans site bemoeien we weten wel dat het nep is fransbauer
Frans, hardcore-oma stalkt je!!quote:schrijf ik naar de enige echt frans van mariska als dat zo is wil je me dan op je hyves groetjes janny
mijn hyves is hardcore-oma
ja je moet toch een naam hebben niet dan maar ik hoor jou graag hoor
ben al vaak bij je huyis geweest ook leuk stekkie hebben jullie :lips: voor je gezinnetje en jou
bron: de frans bauer poliep site
ai je hebt me, maar ik ben dan ook nog een gevalletjequote:Op maandag 14 juli 2008 22:41 schreef baskick het volgende:
TS weet je zeker dat je niet zelf ook fan bent?
Whehehehehe!quote:bron: de frans bauer poliep site
wtf staat hier?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
als je krabbelt komen ze nog bij je reageren ook
[..]
Nah, ze zat nogal kansloos te zijn op MM's hyves, dus ik zei dat ze mn kerel niet moest lastig vallen. Ennu gaat ze me aangeven bij de internetpolizeiquote:
quote:
dat bewijst hij nou juist, met zijn kampertaalgebruikquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verdikkie, da's mijn hyves.
En ik maar denken dat Frans ''zo gewoon'' was gebleven.
Als hij ''zo normaal'' was gebleven, had hij mij wel uitgenodigd om een bakkie leut te drinken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat bewijst hij nou juist, metz ijn kampertaalgebruik
de hufterquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als hij ''zo normaal'' was gebleven, had hij mij wel uitgenodigd om een bakkie leut te drinken.
Koppie thee was het toch ?:Dquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als hij ''zo normaal'' was gebleven, had hij mij wel uitgenodigd om een bakkie leut te drinken.
dacht ik ook al, van wie is het eigenlijk wel? Zeker een thuisproducert?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:39 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Koppie thee was het toch ?:D
Geswelzo krijg je steeds meer bevestigingen over het niveau
Maar wat dat hardcore nummer nou op zn profiel doet?
t is nieteens van Angerfist.
tis een versnelde versie van Partyraiser - Ghost connection mixed met Project omeaga - Prednisson attackquote:
ach dat ziet er nog wel grappig uit... Borsato spreekt ook een breed publiek aan. Frans spreekt mentaal uitgedaagden en/of vrouwen van 50+ met kort haar en een tokkiementaliteit aan...quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:48 schreef MissJ het volgende:![]()
kijk ook hier even: www.borsatoweblog.nl Geen Frans Bauer fans, maar wel zo'n beetje van hetzelfde niveau.
die Greet tochquote:frans bedankt dat je mijn vriend wilt zijn je hebt nog op getreden op mijn verjaardag toen ik 50 werd in hedel misschien weet je dat nog gr Greet:-o
OMGquote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
ut oogt ook allemaal zo treurlooschquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vind je het gek allemaal? Dit soort mensen:
[ afbeelding ]
quote:laat ons geloof dat behouden en droom lekker verder reactie op de persoon tryangeljosties sorry frans
Maar het is me gelukt. Wiiieee!quote:qwea ij moet ophouden om alles van frans zijn site te halen aders geef ik het door heb net zoveel rechtop de frans site als jullie en ik val je vent niet lastig kan mikeymo zelf nietpraten moet hij hem niet met de frans site bemoeien we weten wel dat het nep is fransbauer
wel of niet van angerfist, hij beukt wel lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:39 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Koppie thee was het toch ?:D
Geswelzo krijg je steeds meer bevestigingen over het niveau
Maar wat dat hardcore nummer nou op zn profiel doet?
t is nieteens van Angerfist.
Ik heb nog steeds de internet nsb niet aan mn deur gehadquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:06 schreef MichielPH het volgende:
Blijkbaar heb ik niet het juiste aantal chromosomen, want ik moest ze echt 4x lezen voordat ik wist wat er staat.
[..]
[..]
Maar het is me gelukt. Wiiieee!
Dat is een feitquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
wel of niet van angerfist, hij beukt wel lekker
ik ook...door "onbekend"quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
http://fransbauert.hyves.nl/ik heb alvast iemand uitgenodigd
@MM ; ik werd gebeld
"Hem joen mien frans bauer verwijdert?!?!?!?!"
-Que
"Joah das wellewoar, hijs draf.
-okeuj, toei!
Ik was wat onvriendelijker aan de telefoon. Iets met kanker, hoerenkut hyves, dood, trashcan en vieze junkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik ook...door "onbekend"
Ja, hey ik heb niets met jou, maar met die andere gozer en jij moet nu die pagina terugzetten anders ben je hier niet meer welkom
ik:
tuut tuut tuut
Raap me opquote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[..]
neequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef MikeyMo het volgende:
zal ik haar eens een berichtje sturen naar dit topic toe?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was wat onvriendelijker aan de telefoon. Iets met kanker, hoerenkut hyves, dood, trashcan en vieze junk
nee die ineke!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeDan gaat ze me godverdomme straks ook op fok stalken.
"Joen heb een topic opent over sex. Das bah!"
Ja kom op zeg. 90 x per dag bellen. En dan eerst beginnen hoe het met mn zieke hond is, terwijl ze geen kanker om dat beest geeft en dan snel erna "joah mien hyves dut nie. Kun joen dat eem maken?! MIEN FRANS BAUER IS ALWEER WEG!"quote:
heb ik gedaan, maar ik ben te lui om terug te krabbelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:13 schreef Double-Helix het volgende:
wtf een hele rel op frans zijn poliep wahahhahaha
beter maakt iemand een hyves van een bekend persoon en gaat die domme lui terugkrabbelen
Volgens mij heeft ze dat bloesje gewoon 300x in de kast hangen ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
kusje voor Frans
(weer dat Bloesje!)
ow ow ow wat een humor!!! dit geloof je toch ook weer niet..quote:
als je naast dit wakker wordt elke dag snap ik dat je nat wordt van Fransiequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow ow ow wat een humor!!! dit geloof je toch ook weer niet..
waarschijnlijk geeft de nep frans haar aandacht en word ze der helemaal nat van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |