abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60118192
Die Duitsers waren misschien boos dat ze in hun eigen land niet zulkes lekkere chickies hebben.
U MAD?
pi_60118356
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef gruppo3 het volgende:
ja omdat het een duitser is kom op jezus dan kan kluivert ook nog 3 jaar de cel in
Eens... Kluivert is OOK zo'nzelfde crimineel. Die had ook vast moeten zitten. Maar omdat meneertje zn spelletje voetbal moet spelen komt tie er weer mee weg.

En zo zal het met deze mof ook wel weer gaan.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:00:08 #103
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60119907
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Eens... Kluivert is OOK zo'nzelfde crimineel. Die had ook vast moeten zitten. Maar omdat meneertje zn spelletje voetbal moet spelen komt tie er weer mee weg.

Zucht, dat was een ongeluk, hij reed welliswaar te hard, maar had niet gedronken, is dus niet te vergelijken met dit geval..
Dat hij voetbalt heeft er niet zoveel mee te maken volgens mij, geef anders eens een voorbeeld van een niet voetballer die hetzelfde deed en wel de bak in ging?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60121819
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Zeg lees dit topic nog eens even door en als je dan met argumenten komt, die nog niet ontkracht zijn laat het dan even weten, sommige mensen echt
Een heer met stijl
pi_60123187
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zucht, dat was een ongeluk, hij reed welliswaar te hard, maar had niet gedronken, is dus niet te vergelijken met dit geval..
Dat hij voetbalt heeft er niet zoveel mee te maken volgens mij, geef anders eens een voorbeeld van een niet voetballer die hetzelfde deed en wel de bak in ging?
De maximum snelheid is er juist om dit soort situaties te voorkomen.
Te hard rijden doe je niet per ongeluk. Dat doe je met je volle bewustzijn.
Dus Patrick K. is gewoon volledig schuldig.

Een aanrijding was bij normale snelheid misschien ook niet te voorkomen. Dat weet ik niet. Maar dan was de klap minder hard geweest en had het slachtoffer het misschien overleefd.
[ afbeelding ]
pi_60123202
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zeg lees dit topic nog eens even door en als je dan met argumenten komt, die nog niet ontkracht zijn laat het dan even weten, sommige mensen echt
Je denkt toch niet dat ik al die onzinverhaaltjes allemaal ga lezen?
[ afbeelding ]
pi_60123605
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:11 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik al die onzinverhaaltjes allemaal ga lezen?
Aan de hand van die onzinposts van jou zou ik dat zeker niet denken nee, toch raad ik je het ten zeerste aan, wellicht dat je de zaak dan wat genuanceerder kunt benaderen
Een heer met stijl
pi_60123700
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:11 schreef Walter81 het volgende:

[..]

De maximum snelheid is er juist om dit soort situaties te voorkomen.
Te hard rijden doe je niet per ongeluk. Dat doe je met je volle bewustzijn.
Dus Patrick K. is gewoon volledig schuldig.
Is iedereen het over eens, alleen bovenop dat die duitser schuldig was heeft ie nog wat andere stommiteiten begaan, zoals alcohol drinken, doorrijden en op mensen in proberen te rijden. Dit zijn gewoon misdrijven:

-doorrijden na een aanrijding is een misdrijf
-poging tot doodslag is een misdrijf
quote:
Een aanrijding was bij normale snelheid misschien ook niet te voorkomen. Dat weet ik niet. Maar dan was de klap minder hard geweest en had het slachtoffer het misschien overleefd.
Dat is wel zeker daarom kreeg Kluivert ook straf, maar het te hard rijden an sich is een overtreding en geen misdrijf, Kluivert heeft geen misdrijf begaan, maar wel een aanrijding veroorzaakt ten gevolge van een overtreding zijnerzijds.

Ik neem aan dat je wel vind dat een aanrijding veroorzaken door misdrijf erger is dan een aanrijding veroorzaken door een overtreding? Zo niet, de autoriteiten hier vinden gelukkig van wel.
Een heer met stijl
pi_60123867
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Is iedereen het over eens, alleen bovenop dat die duitser schuldig was heeft ie nog wat andere stommiteiten begaan, zoals alcohol drinken, doorrijden en op mensen in proberen te rijden. Dit zijn gewoon misdrijven:

-doorrijden na een aanrijding is een misdrijf
-poging tot doodslag is een misdrijf
[..]

Dat is wel zeker daarom kreeg Kluivert ook straf, maar het te hard rijden an sich is een overtreding en geen misdrijf, Kluivert heeft geen misdrijf begaan, maar wel een aanrijding veroorzaakt ten gevolge van een overtreding zijnerzijds.

Ik neem aan dat je wel vind dat een aanrijding veroorzaken door misdrijf erger is dan een aanrijding veroorzaken door een overtreding? Zo niet, de autoriteiten hier vinden gelukkig van wel.
Die duitser heeft zéker méér strafbare feiten begaan. Die verdient ook een flinke straf. Maar dat hij een flinke gevangenisstraf verdient is niet een reden om m aan kluivert niet te geven.
ik vind dat ze het allebei verdienen, maar de duitser dan alleen veel langer.

Als Kluivert nou niet te hard had gereden had je het hem eventueel niet kunnen verwijten.
[ afbeelding ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:56:46 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60124248
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die Duitsers waren misschien boos dat ze in hun eigen land niet zulkes lekkere chickies hebben.
tjonge, wat ben jij een infantiele mongool zeg
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60132542
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef Walter81 het volgende:
Die duitser heeft zéker méér strafbare feiten begaan. Die verdient ook een flinke straf. Maar dat hij een flinke gevangenisstraf verdient is niet een reden om m aan kluivert niet te geven.
ik vind dat ze het allebei verdienen, maar de duitser dan alleen veel langer.
Nou goed okee dat Kluivert de bak in zou moeten mag je vinden, de meesten vinden hier net als de autoriteiten destijds van niet en ik kan dat begrijpen.
quote:
Als Kluivert nou niet te hard had gereden had je het hem eventueel niet kunnen verwijten.
Nee en dat is misschien ook de reden dat ze mild zijn geweest, of je 50 of 60 rijdt (ik weet niet hoe hard ie reed, misschien veeeeeeeul harder) schijnt het verschil te kunnen uitmaken tussen leven en dood, en die officier van justitie weet natuurlijk ook wel dat iedereen weleens iets te hard rijdt.
Een heer met stijl
pi_60140312
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou goed okee dat Kluivert de bak in zou moeten mag je vinden, de meesten vinden hier net als de autoriteiten destijds van niet en ik kan dat begrijpen.
We weten allemaal dat het rechtsysteem hier in Nederland een lachtertje is. Dat het rammelt aan alle kanten.
quote:
[..]en die officier van justitie weet natuurlijk ook wel dat iedereen weleens iets te hard rijdt.
Ten eerste ... spreek voor jezelf.. niet IEDEREEN rijdt weleens te hart.
Maar dan moet de straf maar laag zijn? Omdat iedereen veel mensen te hard rijden?
Te hard rijden is en blijft een overtreding, en dat vele mensen dat doen praat dat dan ook niet goed.
Iedereen weet ook dat te hard rijden gevaarlijk is. Zo ook kluivert. Dus zal hij ook de gevolgen moeten inzien.
[ afbeelding ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:00:33 #113
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60145398
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef Walter81 het volgende:

Maar dan moet de straf maar laag zijn? Omdat iedereen veel mensen te hard rijden?
Te hard rijden is en blijft een overtreding, en dat vele mensen dat doen praat dat dan ook niet goed.
Iedereen weet ook dat te hard rijden gevaarlijk is. Zo ook kluivert. Dus zal hij ook de gevolgen moeten inzien.
Precies, een overtreding, geen misdrijf.
pi_60145408
quote:

[..]

We weten allemaal dat het rechtsysteem hier in Nederland een lachtertje is. Dat het rammelt aan alle kanten.
Ten eerste..spreek voor jezelf.. niet IEDEREEN vindt het rechtsysteem hier een lachertje
quote:
Nou ja je zult vast wel mensen hebben die altijd precies 50 rijden waar je 50 mag(niet in mijn belevingswereld, maar dat buiten beschouwing), maar ik trap hem door naar 60 zodat ik niemand ophoudt, er reed een keer een politieauto achter me, maar ik werd mooi niet van de weggeplukt, dit wordt gedoogd, echter bij een aanrijding is het een overtreding.

Toch haal je hiermee minder volkswoede over je heen dan als je dronken iemand aanrijdt, doorrijdt en nog op mensen probeert in te rijden, hier begon het allemaal mee, mensen wilden hem opknopen aan een boom en Kluivert niet.

Maar we kunnen wel gaan miereneuken over het rechtsysteem, correcties bij te hard rijden enzovoorts, ik denk dat de verschillen tussen Kluivert en die duitser nu wel duidelijk zijn.
Een heer met stijl
pi_60145555
quote:
[..]
Zo ook kluivert. Dus zal hij ook de gevolgen moeten inzien.
Net of je tegen een muur praat
Die heeft ie ook ingezien, namelijk een taakstraf, omdat hij stopte, niemand bewust probeerde dood te rijden en niet had gedronken, laat mij maar eens zien waar zo onomstotelijk vaststaat in het wetboek dat je voor een snelheidsovertreding met dodelijke afloop gevangenisstraf krijgt?

Voor poging tot doodslag wel en voor het doorrijden na een aanrijding ook wel.
Een heer met stijl
pi_60146357
Te hard rijden = overtreding.
Iemand doodrijden door overtreding is bij mij een misdrijf.

Bij drankgebruik doodrijden is vorm van moord. Je stapt met voorbedachte rade dronken in de auto (drank+auto = moordwapen).

"Met voorbedachten rade of voorbedachtheid is een begrip uit het strafrecht, dat inhoudt dat iemand voordat hij iets strafbaars ging doen, de gelegenheid had om zich erover te bezinnen en het dan toch doet."

Als je de auto instapt heb je de gelegenheid je erover te bezinnen en het niet te doen. Dit is dus een gevalletje voorbedachte rade, dus moord.
[ afbeelding ]
pi_60146618
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Walter81 het volgende:
Te hard rijden = overtreding.
Iemand doodrijden door overtreding is bij mij een misdrijf.
Ja 'is bij jou een misdrijf', wat kunnen we daar nou mee? Dat is een drogredenering. Dat is hetzelfde als ik zeg 'de zon is voor mij gewoon hetzelfde als de maan'.
quote:
Bij drankgebruik doodrijden is vorm van moord. Je stapt met voorbedachte rade dronken in de auto (drank+auto = moordwapen).

"Met voorbedachten rade of voorbedachtheid is een begrip uit het strafrecht, dat inhoudt dat iemand voordat hij iets strafbaars ging doen, de gelegenheid had om zich erover te bezinnen en het dan toch doet."

Als je de auto instapt heb je de gelegenheid je erover te bezinnen en het niet te doen. Dit is dus een gevalletje voorbedachte rade, dus moord.
En weer snap je niet hoe het zit, voorbedachte rade is bewust gaan plannen voor je in de auto stapt iemand dood te rijden. Wanneer je iemand doodrijdt, zonder dat je het gepland had, maar wat wel enigzins je schuld was (je stapte immers bewust dronken achter het stuur) dan heet het doodslag.

Wellicht is het verstandig de betekenis te kennen voor je met termen gaat smijten.
Een heer met stijl
pi_60211708
Is er al meer bekend over wat er is gebeurd na de arrestatie van de dader??
  zaterdag 19 juli 2008 @ 17:46:57 #119
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60211799
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Is er al meer bekend over wat er is gebeurd na de arrestatie van de dader??
Ik heb gehoord dat het meisje nog steeds dood is.
pi_60214321
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:46 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je jezelf maar grappig vind, zou ik zeggen
Een heer met stijl
pi_60227556
Niet bekend dus? Ik vraag me dat wel af. Wat gebeurt er bij voorbeeld met de vrienden waarmee de dader op vakantie was? Gaan die lekker door of meteen naar huis of..

..interessant.
pi_60242695
Ik zal eens wat andere bronnen raadplegen. Als ik wat vind, dan laat ik het wel horen.
pi_60298975
Joachim reageer even op je mail aub:)
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:11:12 #124
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_60308685
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:46 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Neen, ze is gisteren in Senegal gereïncarneerd en zal daar een nieuw leven gaan leiden in de vorm van een kansarm negerinnetje.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_60445644
niemand van jullie weet toevallig hoelang JoachimXXII op vakantie is?
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:50:24 #126
65997 Oldbie
pi_60445767
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:45 schreef Bryan181 het volgende:
niemand van jullie weet toevallig hoelang JoachimXXII op vakantie is?
Ik heb hem net even gebeld: hij blijft tot maandag 23 september in Mongolië.
Je moet nog even geduld hebben
pi_60445996
die humor van die mensen op fok is echt ver te zoeken
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:02:49 #128
65997 Oldbie
pi_60446101
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef Bryan181 het volgende:
die humor van die mensen op fok is echt ver te zoeken
De intelligentie van sommigen ook: vragen in een topic of iemand weet waar een ander is
Bel hem dan even.....of ben je bang dat je centjes moet betalen?
pi_60446241
ik heb ze nummer niet vriendelijke vriend. En hij heeft 1000 x in dit topic gereageerd dus misschien heeft ie het een keer verteld.
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:12:46 #130
65997 Oldbie
pi_60446349
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef Bryan181 het volgende:
ik heb ze nummer niet vriendelijke vriend. En hij heeft 1000 x in dit topic gereageerd dus misschien heeft ie het een keer verteld.
Topic is 129 replies, geen 1000.....en zeker geen 1000 van hem. 129 Replies is niet al te veel om door te lezen. Maar ik zal je helpen: nee, hij heeft niet verteld of en hoe lang hij met vakantie gaat.

Je moet blijkbaar echt even geduld hebben
pi_60504164
Ben 16 augustus terug.
pi_60688198
Hier is ie de 16e terug maar in een mailtje aan mij de 18e
pi_60985100
heeft iemand van jullie al iets vernomen van joachim? heb namelijk een deal met hem maar hij laat niks horen
pi_61109586
leuke jongen die joachim laat niks meer horen
pi_61110376
Joachim zit vast heb ik gehoord. Onnodige kick. Slotje. PM hem ofzo.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')