Wieringerwerf kwam die meid toch vandaan ? Geen flauw idee of dat op Texel ligt of niet, maar zij is daar i.i.g wel doodgereden.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Armageddon het volgende:
Wieringerwerf. Niet Texel.
quote:Prismatic 14-07-2008 @ 10:49
Kutmoffen. Het is iets subtieler dan in 1943 maar toch is het allemaal weer overduidelijk.
FP zitten alleen maar Lunatics.quote:
Ja, want daarmee zorg je ervoor dat het meisje weer tot leven komtquote:Op maandag 14 juli 2008 16:35 schreef Lakitu het volgende:
Wat zou ik die gast graag in elkaar willen slaan.
Het is toch verdient dat dit hem de rest van zijn leven achtervolgd?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:33 schreef kortsluiting87 het volgende:
Het staat vast dat de daad en zijn gevolgen zich moeilijk in woorden laten vangen, maar enige relativering ten opzichte van de dader lijkt mij op zijn plaats. Op je 20e of 21e iemand doodrijden is iets wat je de rest van je leven bij je draagt en de tragiek van de situatie laat een diepe indruk achter.
De jongen en de vriend die bij hem was zijn niet dezelfde mensen meer als dat zij waren vóór dit ongeluk. Ik hoop niet dat iemand mijn opmerking opvat als een soort van verdediging van de dader, want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ik doel alleen op reacties als 'opknopen aan de hoogste boom' enz..
Een ongeluk als dit heeft alleen maar slachtoffers en het is betreurenswaardig dat één daarvan het leven heeft moeten laten.
die had er ook 3 jaar moeten zitten.. minstens.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef gruppo3 het volgende:
ja omdat het een duitser is kom op jezus dan kan kluivert ook nog 3 jaar de cel in
is op de FP al 'waar gaat het heen met deze wereld' voorbij gekomen?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
FP zitten alleen maar Lunatics.
Verbaast me niks dat dit bericht daar meteen gekoppeld wordt aan Adolf Hitler en familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |