Must... resist... urge...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn tieten nog niet gezien
Tja dat ligt meer aan vanavond natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had toch zo op een TT van Q. en mij gehoopt
De volgendequote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
Wij worden ernstig ondergewaardeerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij en dinges opzich ook nietquote:Op maandag 14 juli 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
Schijnbaar zijn jullie niet mysterieus meer
Of gewoonweg niet geloofdquote:
Jullie ook niet meer hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn jullie niet mysterieus meer
Ik waardeer mezelf altijd hoog hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, da's toch niets nieuws voor je?![]()
is het 1 grote grap!!quote:
Een klein beetje vertrouwen in Q.'s oordeel mag ook wel. Ook in dat van ons aller heksje, maar die zou natuurlijk bevooroordeeld kunnen zijn. Q. niet, die staat boven tietenpica's.quote:
Nee hoor, Pheno gelooft het alleen niet. Nou, dat is zijn probleem.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het 1 grote grap!!![]()
net nu ik mij over Q probeer heen te zetten
Nee, hoor, ik heb daar geen probleem mee.quote:
Ach, het zou erger kunnen. Fred of zoquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het 1 grote grap!!![]()
net nu ik mij over Q probeer heen te zetten
Hij past wel heel natuurlijk tussen die h's, niet?quote:
Ik ken ergere namen zelfsquote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het zou erger kunnen. Fred of zo.
Q. mag niet neuken. Dat is zoiets als Plato. De wereld zou niet meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, Pheno gelooft het alleen niet. Nou, dat is zijn probleem.
Die is al lang blij dat ze van mijn gestalk af is verwacht ik zo.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef dawg het volgende:
Q., dat zal CL niet leuk vinden, gok ik. Wat ga je tegen haar zeggen?
quote:
Heyquote:
Ja, mooi he?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij past wel heel natuurlijk tussen die h's, niet?. HeQsehiel
.
QGirllie niet dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij past wel heel natuurlijk tussen die h's, niet?. HeQsehiel
.
Je mag ze ook pm-en hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je [u]Sander170 [/u] die mongool terug wil, moet je vooral zulke dingen opperen
Welk gedeelte van 'tussen' was te ingewikkeld?quote:
Volgens mij is jouw wereldbeeld toe aan wat modernisering.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. mag niet neuken. Dat is zoiets als Plato. De wereld zou niet meer hetzelfde zijn.
Je bent net zo'n disbeliever als ik?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef dawg het volgende:
Maar Logi, even serieus nu he. Jij hebt dus nu iets met Krea? Of is dat net zo een Fok!geintje als Q. en zijn harem?
Daar doe ik niet aanquote:
De middelste lettergreepquote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'tussen' was te ingewikkeld?
Was je toch altijd alquote:Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
!
Ik moet er nog aan wennen.. voel me strax nog een vijfde wiel aan het wagen.. dus laat me dat hier dan gewoon zo uiten!
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'tussen' was te ingewikkeld?
De Veluwe ook, maar die doen daar ook niet aanquote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw wereldbeeld toe aan wat modernisering.
Hallo,quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef dawg het volgende:
Maar Logi, even serieus nu he. Jij hebt dus nu iets met Krea? Of is dat net zo een Fok!geintje als Q. en zijn harem?
Cue en Q... het paste zo mooi bij elkaarquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Is dit de basisschool?
Groetjes,
Krea.
quote:
Ja, stel jezelf eens even voor aan de lieve Fok!SC-kindertjes.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Is dit de basisschool?
Groetjes,
Krea.
Nee, dat is friendzone. je weet wel, "broer" en "zus". Dat kan niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Ludootje het volgende:
TwistedDarlingQ?
pannekoekje geefquote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie kruipt weg in een hoekje om te gaan huilen!
Op de Veeluwe kan veel andersquote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is friendzone. je weet wel, "broer" en "zus". Dat kan niet.
Dat komt alleen van jou uit, hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Godquote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef dawg het volgende:
Ja, stel jezelf eens even voor aan de lieve Fok!SC-kindertjes.
Ja. En we schrijven stiekem briefjes naar elkaar. Pas maar op dat de leraar het niet zietquote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Is dit de basisschool?
Groetjes,
Krea.
Ik wil ijs!!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Logician het volgende:
[..]
pannekoekje geef
( ja ja drmarten dat was een verkapte jou pest reactie)
Ik heb geen zus.quote:
Je hele fantasie zo ineens kapotquote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cue en Q... het paste zo mooi bij elkaar
Klussen met Klutsquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef mrbox het volgende:
Eerst Klust en B en nu HH en Q... Het is geen date topic
quote:
Sophie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WELKOM OP FOK! en zoek de bekenden zou ik zeggenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Sophietjuh het volgende:
Nou logi en cue, ik heb het gevonden hoor.
Hallo allemaal, ik kom even inbreken hier
Shit, was het toch het hindoeismequote:
Gelukkig maar dat ik niet kan fantaserenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hele fantasie zo ineens kapot![]()
![]()
Eerst Klust en B en nu HH en Q... Het is geen date topic
We wonen immers niet meer op de Veluwe jeweets.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Sophietjuh het volgende:
Nou logi en cue, ik heb het gevonden hoor.
Hallo allemaal, ik kom even inbreken hier
je 4 minstensquote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef Sophietjuh het volgende:
Hahaha, ken er al 3!! Juuuj, en volgens mij is er 1 erg dicht in de buurt:P
Mja true truequote:Op maandag 14 juli 2008 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klussen met Kluts.
Sorry, even afgeleid. Het is dan wel geen date topic, maar sinds het geen Singleschat meer mag heten moet je toch wat...
Geen fantasiequote:Op maandag 14 juli 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet kan fantaserenbespaard mij weer een hoop verdriet
fok is 1 groot dateforum
i knowquote:
Moet je al kost en inwoning betalen?quote:
Ik bedoel meer dat "friendzone" gebeuren. In zo'n geval wil de vrouw geen sex met de man in kwestie, maar zou de man er stiekem geen problemen mee hebben om sex met de vrouw te hebben.quote:
Ik heb een briefje in je jaszak gestopt, heb je die nog gevonden?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja. En we schrijven stiekem briefjes naar elkaar. Pas maar op dat de leraar het niet ziet
Ja ik vind mij zelf ook best wel zielig..quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Logician het volgende:
[..]ik vergis me, je kent er zelfs al 5
arme jij
Owja je lag niet zo heel prettigquote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Sophietjuh het volgende:
Nee gelukkig nog niet, komt vast nog wel. En ik ben ook half meubilair hier!
Je bent een goede gastvrouw iegquote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Sophietjuh het volgende:
Nee gelukkig nog niet, komt vast nog wel. En ik ben ook half meubilair hier!
'Biertje?'quote:Op maandag 14 juli 2008 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een briefje in je jaszak gestopt, heb je die nog gevonden?.
Je hebt kasta DrMarten en dinges overleeft dus ik denk dat het wel goed komt met jequote:Op maandag 14 juli 2008 16:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind mij zelf ook best wel zielig..
Stel je eens voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef Sophietjuh het volgende:
Hahaha, ken er al 3!! Juuuj, en volgens mij is er 1 erg dicht in de buurt:P
quote:
het lag niet aan mij.. ik rolde telkens van je af.. das niet prettigquote:
Maar goed dat het geen Singles meer is hierquote:Op maandag 14 juli 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
ps: nog een leuk pril stelletje hier wat dat betreft![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Sophietjuh het volgende:
Ik overleef jou ook, dus dan komt het wel helemaal goed logi
Haha, oke dan zal ik de volgende keer stil liggen:P En kijk, dit is nou het rollebollen van logiquote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het lag niet aan mij.. ik rolde telkens van je af.. das niet prettig
Ik vraag me dan ook serieus af wanneer meneer pannekoek mij begint uit te schelden op msn dat ik zijn sophietje hier naar toe heb gehaaldquote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Singles meer is hier
Tuurlk niet! wie rollebolt er nu met meubilairquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Haha, oke dan zal ik de volgende keer stil liggen:P En kijk, dit is nou het rollebollen van logi
Mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:05 schreef Q. het volgende:
Ik mis hier iets.
hahahahaha, we zullen het wel horen. Eerst even jaloers maken met omelettenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook serieus af wanneer meneer pannekoek mij begint uit te schelden op msn dat ik zijn sophietje hier naar toe heb gehaald
Hey een nieuwe Welkomquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Haha, oke dan zal ik de volgende keer stil liggen:P En kijk, dit is nou het rollebollen van logi
Inside informatie heet dat ietsquote:Op maandag 14 juli 2008 16:05 schreef Q. het volgende:
Ik mis hier iets.
Oja dat vind DrMart... euh Meneer pannekoek inderdaad niet zo leukquote:Op maandag 14 juli 2008 16:05 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hahahahaha, we zullen het wel horen. Eerst even jaloers maken met omeletten
quote:
Ja goedenmiddag allemaal!!! Ik moest hier maar komen van logiquote:
Ik???? Ik heb nooit ergens last van!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets wat jij momenteel ook te veel last van hebt
Gamma!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:07 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja goedenmiddag allemaal!!! Ik moest hier maar komen van logi![]()
Vriendinnetje van ons die door logi werd gedwongen zich hier te meldenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:07 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja goedenmiddag allemaal!!! Ik moest hier maar komen van logi![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vriendinnetje van ons die door logi werd gedwongen zich hier te melden
Je leert me gauw genoeg kennen, maar of je dat wilt......... Moet je maar even navraag doen bij logi en cuequote:
voordat ze begint te liegen..quote:Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey leuk, ben je vrijgezel, wat is je leeftijd, lengte ? andere bijzondere eigenschappen.?
Volgens mij beet jij zaterdagavond nog iemandquote:Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef Logician het volgende:
[..]
buiten de slaapkamer dwing/knevel en bijt ik nooit mensen.
ooh jawel, lekker zachtquote:Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
voordat ze begint te liegen..
vrijgezel? twistpunt op het moment
bijzondere eigenschappen
ze is niet zo'n prettig ligmeubilair
toen had ik wijn opquote:Op maandag 14 juli 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij beet jij zaterdagavond nog iemand
Ligmeubilair ? daar heb je toch gewoon bed/bank voor. Of knuffelt ze niet lekker ofzoquote:Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ze is niet zo'n prettig ligmeubilair
oooh, dat heb ik gemist hahahaquote:Op maandag 14 juli 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij beet jij zaterdagavond nog iemand
Ik en mrbox zijn volgens mij zowat de enigen hier nogquote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Dickies het volgende:
Kut singles.
Nee cue probeerde op mijn bank op sophietje te gaan liggen en rolde toen op de grondquote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ligmeubilair ? daar heb je toch gewoon bed/bank voor. Of knuffelt ze niet lekker ofzo
haha, weet je dat zeker??quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik en mrbox zijn volgens mij zowat de enigen hier nog
Ik viel er telkens vanafquote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ligmeubilair ? daar heb je toch gewoon bed/bank voor. Of knuffelt ze niet lekker ofzo
zeker, ben net zo'n knuffeldiertjequote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik viel er telkens vanaf![]()
knuffelen kan ze wel
ik heb de grond niet aangeraakt volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee cue probeerde op mijn bank op sophietje te gaan liggen en rolde toen op de grondwas erg grappig
weer die wijn hequote:Op maandag 14 juli 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb de grond niet aangeraakt volgens mij
Mooi.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben kei single!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Knuffelenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:16 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
zeker, ben net zo'n knuffeldiertje![]()
Dan ga ik maar niet zoekenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Q. het volgende:
Als jullie me zoeken: ik ben elders.
toedeltjesquote:
Wie?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuffelen![]()
![]()
Jullie nemen wel een heel dominante plaats zo in @ R&P SC...
Zo hoort het toch, binnenvallen en alles overnemen!!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuffelen![]()
![]()
Dat krijg je als ineens iedereen stil wordt, dan lijkt dat zoquote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuffelen![]()
![]()
Doei lieve Qquote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Q. het volgende:
Als jullie me zoeken: ik ben elders.
Het is minder irritant dan al die konten van gisteren.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
dan zal het opeens erg stil worden hier....quote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat krijg je als ineens iedereen stil wordt, dan lijkt dat zo
Maar ik zal m'n mond dicht gaan houden, dan komt de rest wel weer terug
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:19 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
dan zal het opeens erg stil worden hier....
Als je maar beneden blijftquote:
Oi! Ik ben er ook nog, hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waarquote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is minder irritant dan al die konten van gisteren.
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:22 schreef Sophietjuh het volgende:
hey pannekoek is aanwezig
*sorry hahahaha
Daten?quote:
dat ken ik nu wel van jequote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:24 schreef Belsezar het volgende:
God, ik ga ff werken en het gaat me toch hard hier. Logi is er weer en de vaart zit er weer goed in!
iemand moet toch de schuld krijgenquote:
Desculpaquote:
Hoe lang ben jij eigenlijk ?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
iemand moet toch de schuld krijgen
klein genoegquote:
En dat wil je weten want?quote:
Stuur maar een PM als je eens een keer in Utrecht bentquote:Op maandag 14 juli 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daten?![]()
sorry, moest even tussendoor
Ga daar morgen shoppenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Ludootje het volgende:
Stuur maar een PM als je eens een keer in Utrecht bent![]()
Omdat je aan de flinke kant bent, denk ik.quote:
Sophietje is één van de mooiste meiden die ik kenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Dickies het volgende:
[..]
Omdat je aan de flinke kant bent, denk ik.
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Sophietje is één van de mooiste meiden die ik ken![]()
Morgen???quote:
hij had het over mijquote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Sophietje is één van de mooiste meiden die ik ken![]()
ik had het wel door, maar logi niet. Maar was toch weer een mooi complimentquote:
zou ik ook zeggen jaquote:
oeh! Kom maar!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:33 schreef Logician het volgende:
grmbl
ik ga koffie maken, sophietje moet ik nog koffie boven brengen?
doe maar niet meerquote:
quote:
koffie, koffie, lekker bakkie koffie!!quote:
dan kom ik ook wel niet shoppenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet morgen in Almere werken, tot een uur of acht 's avonds
tuurlijk welquote:
Eu vo chorarquote:
Neh.. heb toch geen geld..quote:
haha, smoesjes verzinnenquote:
Was het maar een smoesjequote:
neehee smoesje om naar utrecht te gaanquote:
Shit, dacht ik net iemand gevonden te hebben die me na mijn werk op een biertje kon trakteren...quote:
Een biertje had er nog wel van afgekund hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 16:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Shit, dacht ik net iemand gevonden te hebben die me na mijn werk op een biertje kon trakteren...
wijntje mag ookquote:Op maandag 14 juli 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een biertje had er nog wel van afgekund hoor
Maar als ik alleen daar maar goed voor ben
Er staat nog een halve fles in de koelkast daarquote:
sjee dan nietquote:
d'r staat nog veeeel meer hahahaquote:Op maandag 14 juli 2008 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er staat nog een halve fles in de koelkast daar
dus ga rennen
oke, nu ben ik echt even weg..
Kusje?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een biertje had er nog wel van afgekund hoor
Maar als ik alleen daar maar goed voor ben
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
sjee dan niettis alleen maar een lengte hoor
neuh..quote:
hahaha, ben wel groter dan jou.. Knuffelbaarder weet ik nietquote:Op maandag 14 juli 2008 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
vroeg het alleen omdat je blijkbaar er erg geintresseerd in bent, want je vroeg het ook al aan sophietje
Dat is niet noodzakelijk een prestatiequote:
T is ook nooit goed hequote:Op maandag 14 juli 2008 16:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet noodzakelijk een prestatie.
vandaag vast welquote:Op maandag 14 juli 2008 16:49 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hahaha, ben wel groter dan jou.. Knuffelbaarder weet ik niet
doeg!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vandaag vast wel
owja zoals ik zei.. ik ben weg.. voordat ik heel gemeen ga worden
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet noodzakelijk een prestatie.
... met Christian Bale welquote:Op maandag 14 juli 2008 16:53 schreef Kluts het volgende:
Oeh! Ik zie net dat Christian Bale in een of andere nieuwe Batman-film speelt..
Heb niks met Batman films maar..
the dark knightquote:Op maandag 14 juli 2008 16:53 schreef Kluts het volgende:
Oeh! Ik zie net dat Christian Bale in een of andere nieuwe Batman-film speelt..
Heb niks met Batman films maar..
the machinist?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
... met Christian Bale welKan even niet op de naam komen van een film waar hij in speelde en zo gruwelijk mager was. Skinner ofzo? ff googlen, kom er nog op terug!
Alles voor mijnquote:Op maandag 14 juli 2008 16:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef Lit, moet steeds om je lachen.
Tudo ta bom agoraquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
the dark knight![]()
![]()
God wat kijk ik uit naar die film, de vorige was ook al zo geweldig. Christian Bale, Gary Oldman, Heath Ledger
![]()
![]()
.
Ik denk alleen dat je hem als joker niet echt aantrekkelijk vindtquote:
Oeh, in die film is ie zo lekker..quote:
juist welquote:Op maandag 14 juli 2008 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je hem als joker niet echt aantrekkelijk vindt
http://www.criticsrant.co(...)ts/Batman_joker1.jpg
omdat hij jared leto's hersenen inslaat, dat is weer wat minder tof.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, in die film is ie zo lekker..
Waarom heb ik die niet op dvd?
Ik heb hem wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, in die film is ie zo lekker..
Waarom heb ik die niet op dvd?
Ik vind die hele Heath Ledger eigenlijk geen klap aan.quote:
Juist wel?? waarom juist wel?quote:
Beter post je wat linkjes van lekkere vrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat je hem als joker niet echt aantrekkelijk vindt
http://www.criticsrant.co(...)ts/Batman_joker1.jpg
Die stemquote:
Nee! Niet weer!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Beter post je wat linkjes van lekkere vrouwen.
Qua akteren begon het intussen wel wat te worden, dat is wel jammerquote:Op maandag 14 juli 2008 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die hele Heath Ledger eigenlijk geen klap aan.
bareback mountainquote:Op maandag 14 juli 2008 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Qua akteren begon het intussen wel wat te worden, dat is wel jammer.
Gecalculeerde Oscar-tranentrekkers uiteraard buiten beschouwing gelaten.
Ahh een bad boy liefhebster dusquote:Op maandag 14 juli 2008 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stem. Ik hou wel van knappe slechteriken. In First Knight en Brothers Grimm was hij alleen lekker, nu heeft hij karakter, een slecht trekje. Geen doetje. Nu schopt hij gewoon iedereens kont.
Net zoals Tom Cruise in Collateral, geweldig.
o0mdat hij
Die verspreking heb ik vaker gehoordquote:
Je hebt 3x een poging gedaan om te kijken?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bareback mountain.
op zich wel mooi, maar ik ben volgens mij drie keer in slaap gevallen.
ik heb hem wel uitgekeken, alleen in etappes.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt 3x een poging gedaan om te kijken?
Das waar, net als dat mannen niet van muurbloempjes houdenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bareback mountain.
op zich wel mooi, maar ik ben volgens mij drie keer in slaap gevallen.
Als je hier nou wat vaker je gezicht had laten zien, dan had je geweten waar ik het over had.quote:
Ah, je werkt in de pornoindustrie.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
Op mijn stage (bij een filmdistributeur) ben ik die dus echt tegengekomen
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je hier nou wat vaker je gezicht had laten zien, dan had je geweten waar ik het over had.
Hey gozert!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
70% van onze content is inderdaad Adult
Wel thuis! o/quote:Op maandag 14 juli 2008 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga naar huis mensen, de werkdag zit er weer op. Tot later deze avond en het volgende topic natuurlijk
The Joker was in deel 1 al doodquote:
Shaving Ryans privatesquote:Op maandag 14 juli 2008 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, zo bijzonder is het nou ook weer niet, hoor
Even uit m'n hoofd: Big trouble in little vagina, Licence to Fill, Missionary: Impossible...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shaving Ryans privates
Waar was dat titeltopic op fok ook alweerOh wacht, een werkende search....
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd: Big trouble in little vagina, Licence to Fill, Missionary: Impossible...
Schumacher sprong toch pas bij deel 3 er in? Met die kutfilm met al die kleuren waarbij mensen aanvallen kregen? Riddler en Twofacequote:Op maandag 14 juli 2008 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze opnieuw begonnen, joel schumacher heeft die hele reeks verkloot.
Die mensen die de titels verzinnen hebben een leuke baan, die moeten echt soms dubbel liggen van het lachenquote:
Goed bezig! voelt lekker of niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:32 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik heb vandaag even de bezem door mijn leven gehaald.
Eis meer tietenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:37 schreef Dickies het volgende:
Morgen m'n contractbespreking.
Ja, opgelucht. Vandaag heb ik voor elkaar gekregen dat ik meer geld ga verdienen, dat men gaat uitkijken naar beter werk voor mij en dat ik professionele hulp krijg. Dan staat binnenkort nog een tandartsbezoek op de planning, een afspraak met de huisarts waar ik maanden te lang mee gewacht heb en mijn verstandskiezen moeten getrokken worden. Dat moet allemaal gebeuren voor oktober want dan begint school weer. Met een nieuw schooljaar en een schone lei opnieuw beginnen lijkt me een zinnig plan.quote:
Zoveel tieten en maar 2 handen.quote:
Voorjaars schoonmaakquote:Op maandag 14 juli 2008 17:32 schreef MLI het volgende:
Zo. Ik heb vandaag even de bezem door mijn leven gehaald.
Psst, het is al zomer.quote:
Op z'n Russisch erbijquote:
mhh kak. Neemt niet weg dat MLI goed bezig isquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, opgelucht. Vandaag heb ik voor elkaar gekregen dat ik meer geld ga verdienen, dat men gaat uitkijken naar beter werk voor mij en dat ik professionele hulp krijg. Dan staat binnenkort nog een tandartsbezoek op de planning, een afspraak met de huisarts waar ik maanden te lang mee gewacht heb en mijn verstandskiezen moeten getrokken worden. Dat moet allemaal gebeuren voor oktober want dan begint school weer. Met een nieuw schooljaar en een schone lei opnieuw beginnen lijkt me een zinnig plan.
ja, daarvoor werden de films geregisseerd door Tim Burtonquote:Op maandag 14 juli 2008 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schumacher sprong toch pas bij deel 3 er in? Met die kutfilm met al die kleuren waarbij mensen aanvallen kregen? Riddler en Twoface
En daarna nog die slechte met Batgirl erbij
Maar in deel 1 was the joker al dood, of wordt dit een remake van deel 1?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, daarvoor werden de films geregisseerd door Tim Burton.
Buffy the Vampire Layer, Rounchy Redheads deel 34 (serieus, een keer op IRC tegengekomenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd: Big trouble in little vagina, Licence to Fill, Missionary: Impossible...
Sinds 2 weken of zo ben ik aan het bezemen nu. Alle dingen die je altijd uitgesteld hebt, waar je geen zin in had of waar je je kop voor in het zand stak eens allemaal in een keer aanpakken. Kost wel veel energie, maar je voelt je zo opgelucht achterafquote:Op maandag 14 juli 2008 17:45 schreef Dickies het volgende:
Heb ik 1.5, 2 jaar geleden gedaan, die bezem. Heeft me veel goeds gebracht.
Precies. Al was mijn bezem waarschijnlijk wat groter en extremerquote:Op maandag 14 juli 2008 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sinds 2 weken of zo ben ik aan het bezemen nu. Alle dingen die je altijd uitgesteld hebt, waar je geen zin in had of waar je je kop voor in het zand stak eens allemaal in een keer aanpakken. Kost wel veel energie, maar je voelt je zo opgelucht achteraf
dit wordt een soort van remake van deel 1, ik weet niet of het verhaal helemaal hetzelfde is maar ik denk het niet. en katie holmes is eruit gewiptquote:Op maandag 14 juli 2008 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar in deel 1 was the joker al dood, of wordt dit een remake van deel 1?
Kijk, goed bezig. Ik heb teveel dingen laten verslonzen de afgelopen maanden. Was teveel met andere dingen bezig en nu is het tijd om weer normaal voor mezelf te zorgen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zelf toevallig vandaag dus ook zo'n dag gehad
Langs huisarts, werk geregeld en gepland, afspraak gemaakt voor slaapprobleem waar ik al heel lang mee zit, opnieuw ingeschreven bij school en na de vakantie naar de tandarts om mijn glazuur te repareren
Ik voel me echt goed nu
Jep klinkt bekend, moet ook eens een todo lijstje makenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sinds 2 weken of zo ben ik aan het bezemen nu. Alle dingen die je altijd uitgesteld hebt, waar je geen zin in had of waar je je kop voor in het zand stak eens allemaal in een keer aanpakken. Kost wel veel energie, maar je voelt je zo opgelucht achteraf
Die heeft een kind, die is niet meer nuttigquote:Op maandag 14 juli 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dit wordt een soort van remake van deel 1, ik weet niet of het verhaal helemaal hetzelfde is maar ik denk het niet. en katie holmes is eruit gewipt.
Ik heb niet eens een bezem op het moment.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:50 schreef Q. het volgende:
Bezemen, dat is hier ook wel weer eens nodig.
Zou wel typisch R&P zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Laten we een zelfhulpgroep oprichten!
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Laten we het in de volgende TT aankondigen
Zorg ik wel dat ik 'm niet dichtgooi
Welkom bij de R&P zelfhulpgroep, iedereen is hier aan het bezemenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, ondanks teringvermoeidheid toch kont geschopt. Weer bikkelhard een stuk wezen fietsen.
Heb de laatste dagen ook zo'n beetje meer gezien van de stad dan de 4 chronisch vermoeide jaren hiervoor. Best tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |