Must... resist... urge...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn tieten nog niet gezien
Tja dat ligt meer aan vanavond natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had toch zo op een TT van Q. en mij gehoopt
De volgendequote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
Wij worden ernstig ondergewaardeerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij en dinges opzich ook nietquote:Op maandag 14 juli 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
Schijnbaar zijn jullie niet mysterieus meer
Of gewoonweg niet geloofdquote:
Jullie ook niet meer hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn jullie niet mysterieus meer
Ik waardeer mezelf altijd hoog hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, da's toch niets nieuws voor je?![]()
is het 1 grote grap!!quote:
Een klein beetje vertrouwen in Q.'s oordeel mag ook wel. Ook in dat van ons aller heksje, maar die zou natuurlijk bevooroordeeld kunnen zijn. Q. niet, die staat boven tietenpica's.quote:
Nee hoor, Pheno gelooft het alleen niet. Nou, dat is zijn probleem.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het 1 grote grap!!![]()
net nu ik mij over Q probeer heen te zetten
Nee, hoor, ik heb daar geen probleem mee.quote:
Ach, het zou erger kunnen. Fred of zoquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het 1 grote grap!!![]()
net nu ik mij over Q probeer heen te zetten
Hij past wel heel natuurlijk tussen die h's, niet?quote:
Ik ken ergere namen zelfsquote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het zou erger kunnen. Fred of zo.
Q. mag niet neuken. Dat is zoiets als Plato. De wereld zou niet meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, Pheno gelooft het alleen niet. Nou, dat is zijn probleem.
Die is al lang blij dat ze van mijn gestalk af is verwacht ik zo.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef dawg het volgende:
Q., dat zal CL niet leuk vinden, gok ik. Wat ga je tegen haar zeggen?
quote:
Heyquote:
Ja, mooi he?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij past wel heel natuurlijk tussen die h's, niet?. HeQsehiel
.
QGirllie niet dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij past wel heel natuurlijk tussen die h's, niet?. HeQsehiel
.
Je mag ze ook pm-en hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je [u]Sander170 [/u] die mongool terug wil, moet je vooral zulke dingen opperen
Welk gedeelte van 'tussen' was te ingewikkeld?quote:
Volgens mij is jouw wereldbeeld toe aan wat modernisering.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. mag niet neuken. Dat is zoiets als Plato. De wereld zou niet meer hetzelfde zijn.
Je bent net zo'n disbeliever als ik?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef dawg het volgende:
Maar Logi, even serieus nu he. Jij hebt dus nu iets met Krea? Of is dat net zo een Fok!geintje als Q. en zijn harem?
Daar doe ik niet aanquote:
De middelste lettergreepquote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'tussen' was te ingewikkeld?
Was je toch altijd alquote:Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
!
Ik moet er nog aan wennen.. voel me strax nog een vijfde wiel aan het wagen.. dus laat me dat hier dan gewoon zo uiten!
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'tussen' was te ingewikkeld?
De Veluwe ook, maar die doen daar ook niet aanquote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw wereldbeeld toe aan wat modernisering.
Hallo,quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef dawg het volgende:
Maar Logi, even serieus nu he. Jij hebt dus nu iets met Krea? Of is dat net zo een Fok!geintje als Q. en zijn harem?
Cue en Q... het paste zo mooi bij elkaarquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Is dit de basisschool?
Groetjes,
Krea.
quote:
Ja, stel jezelf eens even voor aan de lieve Fok!SC-kindertjes.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Is dit de basisschool?
Groetjes,
Krea.
Nee, dat is friendzone. je weet wel, "broer" en "zus". Dat kan niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Ludootje het volgende:
TwistedDarlingQ?
pannekoekje geefquote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie kruipt weg in een hoekje om te gaan huilen!
Op de Veeluwe kan veel andersquote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is friendzone. je weet wel, "broer" en "zus". Dat kan niet.
Dat komt alleen van jou uit, hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Godquote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef dawg het volgende:
Ja, stel jezelf eens even voor aan de lieve Fok!SC-kindertjes.
Ja. En we schrijven stiekem briefjes naar elkaar. Pas maar op dat de leraar het niet zietquote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Is dit de basisschool?
Groetjes,
Krea.
Ik wil ijs!!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Logician het volgende:
[..]
pannekoekje geef
( ja ja drmarten dat was een verkapte jou pest reactie)
Ik heb geen zus.quote:
Je hele fantasie zo ineens kapotquote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cue en Q... het paste zo mooi bij elkaar
Klussen met Klutsquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef mrbox het volgende:
Eerst Klust en B en nu HH en Q... Het is geen date topic
quote:
Sophie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WELKOM OP FOK! en zoek de bekenden zou ik zeggenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Sophietjuh het volgende:
Nou logi en cue, ik heb het gevonden hoor.
Hallo allemaal, ik kom even inbreken hier
Shit, was het toch het hindoeismequote:
Gelukkig maar dat ik niet kan fantaserenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hele fantasie zo ineens kapot![]()
![]()
Eerst Klust en B en nu HH en Q... Het is geen date topic
We wonen immers niet meer op de Veluwe jeweets.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Sophietjuh het volgende:
Nou logi en cue, ik heb het gevonden hoor.
Hallo allemaal, ik kom even inbreken hier
je 4 minstensquote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef Sophietjuh het volgende:
Hahaha, ken er al 3!! Juuuj, en volgens mij is er 1 erg dicht in de buurt:P
Mja true truequote:Op maandag 14 juli 2008 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klussen met Kluts.
Sorry, even afgeleid. Het is dan wel geen date topic, maar sinds het geen Singleschat meer mag heten moet je toch wat...
Geen fantasiequote:Op maandag 14 juli 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet kan fantaserenbespaard mij weer een hoop verdriet
fok is 1 groot dateforum
i knowquote:
Moet je al kost en inwoning betalen?quote:
Ik bedoel meer dat "friendzone" gebeuren. In zo'n geval wil de vrouw geen sex met de man in kwestie, maar zou de man er stiekem geen problemen mee hebben om sex met de vrouw te hebben.quote:
Ik heb een briefje in je jaszak gestopt, heb je die nog gevonden?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja. En we schrijven stiekem briefjes naar elkaar. Pas maar op dat de leraar het niet ziet
Ja ik vind mij zelf ook best wel zielig..quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Logician het volgende:
[..]ik vergis me, je kent er zelfs al 5
arme jij
Owja je lag niet zo heel prettigquote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Sophietjuh het volgende:
Nee gelukkig nog niet, komt vast nog wel. En ik ben ook half meubilair hier!
Je bent een goede gastvrouw iegquote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Sophietjuh het volgende:
Nee gelukkig nog niet, komt vast nog wel. En ik ben ook half meubilair hier!
'Biertje?'quote:Op maandag 14 juli 2008 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een briefje in je jaszak gestopt, heb je die nog gevonden?.
Je hebt kasta DrMarten en dinges overleeft dus ik denk dat het wel goed komt met jequote:Op maandag 14 juli 2008 16:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind mij zelf ook best wel zielig..
Stel je eens voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef Sophietjuh het volgende:
Hahaha, ken er al 3!! Juuuj, en volgens mij is er 1 erg dicht in de buurt:P
quote:
het lag niet aan mij.. ik rolde telkens van je af.. das niet prettigquote:
Maar goed dat het geen Singles meer is hierquote:Op maandag 14 juli 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
ps: nog een leuk pril stelletje hier wat dat betreft![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Sophietjuh het volgende:
Ik overleef jou ook, dus dan komt het wel helemaal goed logi
Haha, oke dan zal ik de volgende keer stil liggen:P En kijk, dit is nou het rollebollen van logiquote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het lag niet aan mij.. ik rolde telkens van je af.. das niet prettig
Ik vraag me dan ook serieus af wanneer meneer pannekoek mij begint uit te schelden op msn dat ik zijn sophietje hier naar toe heb gehaaldquote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Singles meer is hier
Tuurlk niet! wie rollebolt er nu met meubilairquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Haha, oke dan zal ik de volgende keer stil liggen:P En kijk, dit is nou het rollebollen van logi
Mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:05 schreef Q. het volgende:
Ik mis hier iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |