oh, bedankt voor de geruststellingquote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef stbabylon het volgende:
En dan kun je morgen ook nog eens bijna niks met die arm omdat elke beweging pijn doet
trust me
Valt best mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef stbabylon het volgende:
En dan kun je morgen ook nog eens bijna niks met die arm omdat elke beweging pijn doet
Ik weet ook niet welke de pijn/stijfheid veroorzaakte, had toen een heel zwikkie, moest paar keer geprikt worden. Was wel meteen de opmerking: je bent rechts, doen we deze in links. Was ik wel blij meequote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Valt best mee.
Ik had er weinig last van (afgelopen 2 jaar 2x hep A, 3x hep B of omgekeerd), hooguit iets stijve spieren dezelfde avond.
Een gele koorts vaccinatie is veel leuker: daar kun je na een dag of 4 gewoon ziek (grieperig) van worden.
Dat het je beschermd tegen bepaalde ziektes, of niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef 700MB het volgende:
Elke inenting heeft bijwerkingen.
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef MuRKie het volgende:
Dat het je beschermd tegen bepaalde ziektes, of niet?![]()
Ik had een klein bultje op m'n arm dat na een uurtje weer weg was en bij m'n vriendin was 't na 2 of 3 uurtjes weer weg.quote:
En schurft.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Lakitu het volgende:
Je hebt aids.
Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen maar met een hele slechte woordkeuze (van mijn kant uiteraardquote:Op maandag 14 juli 2008 16:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee.
Dat beschermen doet het overigens ook lang niet altijd en is ook niet altijd het doel. Vaak gaat het alleen op het verkleinen van de kans op een bepaalde ziekte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |