Zoals al gezegd werd, komt door de mergequote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef tong80 het volgende:
Dit is de 327ste post in een topic.
Hier stond eerst wat anders
Hier sluit ik me bij aan. Hoewel Telstar ook teletekstliefde opwektquote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef sjimz het volgende:
Nee het kan niet.
Ik zou nooit een andere ploeg op teletekst kunnen toejuichen dan Ajax!
En terecht, zouden ze meer moeten doen!quote:
of gewoon de knop 'Nieuw topic' bij tong weghalenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En terecht, zouden ze meer moeten doen!
Dat kan toch? Je hebt het over een kind... Maar op je 14e moet je het echt wel weten hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat nou als je als kind voor Feyenoord was omdat je in Rotterdam, maar dat je Ajax veel toffer vond nadat je het 'spelletje' begon te begrijpen?
tvp
Dat is een wijs kind.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat nou als je als kind voor Feyenoord was omdat je in Rotterdam, maar dat je Ajax veel toffer vond nadat je het 'spelletje' begon te begrijpen?
tvp
Dus na je veertiende mag je niet meer een 'nieuwe' club kiezen?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan toch? Je hebt het over een kind... Maar op je 14e moet je het echt wel weten hoor.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En terecht, zouden ze meer moeten doen!
Ga huilen danquote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef _Mike_ het volgende:
Is ook een combinatie om van te huilen de ene week zit je in Amsterdam en andere in Den Haag?
sympathie ontwikkelt zich vaak door een sterk gevoel van medelijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:30 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ga huilen dan![]()
Altijd al in DH gewoond maar altijd voor Ajax geweest. Sympathie voor ADO kwam pas op latere leeftijd
Het mag wel, maar in de situatie die jij schetst...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus na je veertiende mag je niet meer een 'nieuwe' club kiezen?
Ook als er geen club aan vooraf is gegaan? Oftewel: het is je eerste club.
Hehe idd. Tragische situatie ook gewoon, 3e stad (de mooistequote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
sympathie ontwikkelt zich vaak door een sterk gevoel van medelijden
Ah je bedoelt dat je alles via teletekst volgt? Duidelijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:30 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ga huilen dan![]()
Altijd al in DH gewoond maar altijd voor Ajax geweest. Sympathie voor ADO kwam pas op latere leeftijd
quote:
Ajax natuurlijk voordat het een koude vieze club werd.quote:
Nee sopcast, duhquote:Op maandag 14 juli 2008 15:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ah je bedoelt dat je alles via teletekst volgt? Duidelijk.
hoe kun je jezelf nu met trots een fan noemen als je vorig jaar bent overgelopen?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef dennisw het volgende:
overgelopen van fey naar sch, en met trots nu trouwe sch fan (geen supporter, woon iets te ver)
tvp
Ja het voetbal van Ado in het zuiderpark zal vast spannend zijn dit jaar.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:40 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Nee sopcast, duh![]()
Zuiderparruk vaste bezoeker, staat achter mn huis
Ajax alleen belangrijke bekerwedstrijden, vrije verkoop jeweets
komt allemaal door de commersie!!111quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk voordat het een koude vieze club werd.
En ruim tweeënhalf jaar later is hij anti-fan van Ajax:quote:Op zondag 15 februari 2004 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Nickname: Dos37
Favoriete club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): Fc Twente, Roda JC
Groot anti-fan van (NL): PSV, Vitesse
Favoriete club (buitenland): Manchester United, AS roma, Real Madrid
Groot anti-fan van (Buitenland): AC Milan, Arsenal, Celtic
Favoriete speler (NL): Jari Litmanen, Jaap Stam
Favoriete speler (overall): Roy Keane, David Beckham
Grootste anti-fan van: Mark van Bommel, Nicolas Anelka,
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Europacup-voetbal, Internationaal voetbal en sfeer
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Nickname: Dos37
Favoriete club (NL): FC Twente
Sympathie voor (NL): De Graafschap
Groot anti-fan van (NL): Ajax, Heracles en Groningen
Symphatie voor (buitenland): Celtic, Manchester United.
Groot anti-fan van (Buitenland): Chelski, Arsenal
Favoriete speler (NL): Ramon Zomer
Favoriete speler (overall): Roy Keane, Wayne Rooney
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Alles om het voetbal heen, vooral sfeeractie's. Ben gek op Engels voetbal andere buitenlandse competitie's intresseren me niet.
Was hij ook niet naar AZ overgelopen of zit ik nu heel erg verkeerd?quote:Op dinsdag 9 december 2003 14:54 schreef Speed1971 het volgende:
Nickname: Speed
Favoriete club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): AZ-Heerenveen
Groot anti-fan van (NL): Den Haag-Feyenoord-FC Utrecht
Favoriete club (buitenland): FC Barcalona-Manchester United
Groot anti-fan van (Buitenland): PSV
Favoriete speler (NL): VDV-Zlatan-Sneijder
Favoriete speler (overall): Stefan Petterson
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Ajax
Ik moet dat ding weer een keer updaten zie ik, thx voor the reminder.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En ruim tweeënhalf jaar later is hij anti-fan van Ajax:
[..]
Hij was nog wel voor Ajax, maar gunde het AZ meer. Heel vreemd verhaal, blij dat hij weer weg is.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was hij ook niet naar AZ overgelopen of zit ik nu heel erg verkeerd?
Toch is het wel heel kansloos. Wisselen van favoriete club is al dubieus, maar om dan anti-fan te worden van je voormalige favoriete club is helemaal het uiterste.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik moet dat ding weer een keer updaten zie ik, thx voor the reminder.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was hij ook niet naar AZ overgelopen of zit ik nu heel erg verkeerd?
quote:Groot anti-fan van (Buitenland): PSV
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef ruud_fr het volgende:
om nog maar te zwijgen over Celtic, waar hij eerst anti-fan van was en nu sympathie voor heeft
inderdaad zeg, hoe triest ben je dan!!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat zo iemand zichzelf fan durft te noemen.
Verstandig.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Mindstate het volgende:
Tja, vanaf m'n geboorte toch altijd al voor Ajax geweest. Nu ik hier dicht bij Heerenveen woon, en m'n hele familie fan is van hveen, vroeg m'n pa of ik ook een seizoenskaart wildebij wedstrijden tegen Ajax blijf ik thuis trouwens, kan moeilijk midden in nieuwnoord gaan juichen voor ajax
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was nog wel voor Ajax, maar gunde het AZ meer. Heel vreemd verhaal, blij dat hij weer weg is.
In het beruchte jaar 2005quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk voordat het een koude vieze club werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |