ben je zo makkelijk te beïnvloeden?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was ooit helemaal in luf met een 010 fan![]()
Ging mee naar de Kuip. Hij maakte me soms wakker met " Sterk in Nederland...."
Maar, ondanks dat ik heb genoten van ( hem) en de sfeer, weigerde ik te springen
Nu niet meer, nooit meer !quote:
Ik kan me de Romario periode nog wel herinneren ja. Ajax de eeuwige nr 2, en toen Groningen de nr 3.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n oudste broer was voor PSV in de periode van Romario. daarna voor feyenoord geworden en nu nog steeds groot fan![]()
m'n buurjongen is nu ook feyenoorder terwijl hij eerst voor Ajax was. vroeger schreef hij altijd "Ajax is art" op de muren... nu zie ik hem vaak in dat kakkerlakken shirt lopen.![]()
ik ben zelf al vanaf dag 1 Ajacied
Nope, maar dat heeft geen F*ck met VBL te makenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn jullie nog samen dan?
De zus van m'n vriendin gaat met een jongen die voor feyenoord is... Needless to say: het is een latent homofiele kneus waar de tranen je van in de ogen springen, maar als rechtgeaarde kakkerlak denkt ie dat ie heel volks en ruig isquote:Op maandag 14 juli 2008 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu niet meer, nooit meer !
En heb m'n club nooit verlaten.
Liefde kan ook clubliefdes verschillen overwinnen
vet stoerquote:Op maandag 14 juli 2008 14:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik sloeg die kutkinderen die voor PSV waren voor hun bek in het zwembad
* Dos37 meld zich.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef StarGazer het volgende:
Gek dat Dos37 zich nog niet in dit topic heeft gemeld. Hij is één van de grote voorbeelden die een andere club is gaan supporteren.
Behalve dan Tottenham Hotspur, Lazio, Atlético Madrid en Anderlechtquote:Op maandag 14 juli 2008 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
maar ik zou NOOIT Ajax kunnen inruilen voor een andere club!
Ook, maar ik doelde meer op het gerechtigheids principe dat er achter schuilgaat.quote:
Tip: Kijk waar ik woon en waar ik postquote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef denthemen het volgende:
Kleinzusje, welke club is nu dan jou club?
Dat is geen supporter-zijn, dat is fan-zijn, daarna komt sympathie hebben voor. Snappez vous?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Behalve dan Tottenham Hotspur, Lazio, Atlético Madrid en Anderlecht
Nee, dat snappen ze hier niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is geen supporter-zijn, dat is fan-zijn, daarna komt sympathie hebben voor. Snappez vous?
Ik heb zelf niet dat gevoel bij andere clubs, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is geen supporter-zijn, dat is fan-zijn, daarna komt sympathie hebben voor. Snappez vous?
wat bedoel je te zeggen? dat je niet geïnteresseerd bent in voetbal maar alleen in je club?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb me nog nooit geinteresseerd voor andere clubs eigenlijk... Snap dat ook nooit zo.
Bel je iemand op om te gaan drinken "Neujjjj, ik ga Tuttenhut - Mense Joe Need it kijken" (zoiets, weet ik veel)
Dan denk ik bij mezelf: huh?
Ik heb totaal geen interesse in buitenlands competitievoetbal.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat bedoel je te zeggen? dat je niet geïnteresseerd bent in voetbal maar alleen in je club?
Is dit serieus?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:33 schreef dennisw het volgende:
eerst altijd fan van feyenoord, maar sinds de 5-1 nederlaag tegen sch fan van sch geworden
Je bent gewoon pissig dat je in je eentje moest gaan zuipen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen interesse in buitenlands competitievoetbal.
Al helemaal niet in clubs als Arsenal of Manchester Utd
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:33 schreef dennisw het volgende:
eerst altijd fan van feyenoord, maar sinds de 5-1 nederlaag tegen sch fan van sch geworden
dat zijn ook zeker niet mijn favoriete clubs, maar mag er toch graag naar kijken vanwege het goede voetbalquote:Op maandag 14 juli 2008 14:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen interesse in buitenlands competitievoetbal.
Al helemaal niet in clubs als Arsenal of Manchester Utd
Nee, daar doe ik niet aan. Ik ben een echte sociale drinker. Alleen in het weekend en in gezelschap.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissig dat je in je eentje moest gaan zuipen.
Dan kun je beter Bundesliga kijken, of Championnat. Doorgaans betere wedstrijden IMO.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
dat zijn ook zeker niet mijn favoriete clubs, maar mag er toch graag naar kijken vanwege het goede voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |