Zoals al gezegd werd, komt door de mergequote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef tong80 het volgende:
Dit is de 327ste post in een topic.
Hier stond eerst wat anders
Hier sluit ik me bij aan. Hoewel Telstar ook teletekstliefde opwektquote:Op maandag 14 juli 2008 15:06 schreef sjimz het volgende:
Nee het kan niet.
Ik zou nooit een andere ploeg op teletekst kunnen toejuichen dan Ajax!
En terecht, zouden ze meer moeten doen!quote:
of gewoon de knop 'Nieuw topic' bij tong weghalenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En terecht, zouden ze meer moeten doen!
Dat kan toch? Je hebt het over een kind... Maar op je 14e moet je het echt wel weten hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat nou als je als kind voor Feyenoord was omdat je in Rotterdam, maar dat je Ajax veel toffer vond nadat je het 'spelletje' begon te begrijpen?
tvp
Dat is een wijs kind.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat nou als je als kind voor Feyenoord was omdat je in Rotterdam, maar dat je Ajax veel toffer vond nadat je het 'spelletje' begon te begrijpen?
tvp
Dus na je veertiende mag je niet meer een 'nieuwe' club kiezen?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan toch? Je hebt het over een kind... Maar op je 14e moet je het echt wel weten hoor.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En terecht, zouden ze meer moeten doen!
Ga huilen danquote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef _Mike_ het volgende:
Is ook een combinatie om van te huilen de ene week zit je in Amsterdam en andere in Den Haag?
sympathie ontwikkelt zich vaak door een sterk gevoel van medelijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:30 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ga huilen dan![]()
Altijd al in DH gewoond maar altijd voor Ajax geweest. Sympathie voor ADO kwam pas op latere leeftijd
Het mag wel, maar in de situatie die jij schetst...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus na je veertiende mag je niet meer een 'nieuwe' club kiezen?
Ook als er geen club aan vooraf is gegaan? Oftewel: het is je eerste club.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |