quote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef wise het volgende:
wat een kansloze nep bagger zeg. Niet normaal meer.
ik kan mij goed voorstellen dat KLB altijd hoofdpijn heeftquote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
En KLB snapt het wel hoor, KLB zal het jou niet kwalijk nemen als ze even wat minder aandacht krijgt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hebben KLB weer ontdekt
Dat was ook de bedoeling. Schitterend
Ben blij dat jullie terug zijn jongens.
En nu lief doen ok (kusje)
OMFG HELL NO !quote:Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg is het die Brechtje van FOK!?
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan 5 regels. Boswachter, jouw topics zijn niet vermakelijk.
Weet ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG HELL NO !
Die komt toch niet uit Dordrecht of wel ?
Ze woont in Dordrechtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG HELL NO !
Die komt toch niet uit Dordrecht of wel ?
Nee, jij bent niet grappig. Het spijt mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachen
Wel. Je bent een leugenaar.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet grappig. Het spijt mij.
En bij de kermis en de vesnellingspook voelen ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachen
Jouw avatar vind ik in tegenstelling tot jouw topics wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel. Je bent een leugenaar.
BAN !
Je weet dat als je straks Mod bent, je dat soort grapjes niet meer mag maken. Flauw hequote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel. Je bent een leugenaar.
BAN !
Wie zegt dat ze daar werkt ?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:30 schreef Hydrogeny het volgende:
Brechtje werkt in roermond en komt uit dordrecht? HOAX
Hmmz goeie vraagquote:
Wie zegt dat ik naar de kermis van Roermond of Dordrecht ben geweest ?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hmmz goeie vraag
Maar even gekeken in dordrecht en roermond....geen kermis de afgelopen 2 weken
heet ze Zip of Rar vanachter?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Zit ik toenstraks zo lekker wat mee te discussieren in het KLB MOD stemtopic, begint mijn telefoon ineens te piepen. Heei leuk een smsje met felicitaties van mijn vriend de_ananas misschien.
Helaas. Het was Anne.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef Salsaneck het volgende:
Kunst is natuurlijk een harem te houden. Ik zou voor beiden gaan. [ afbeelding ]
Ik niet, en heb je nu te veel tijd gegeven om een plaatsje te zoeken waar kermis is geweest...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar de kermis van Roermond of Dordrecht ben geweest ?
Zozo, en daar heb jij ervaring mee, of sta je daarvoor open? Dit kan nog eens interessant worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:52 schreef MissJ het volgende:
Ik zeg, neem ze beiden en maak er een geil trio van![]()
Wel graag met camcorder of whatever opnemen zodat wij op Fok! eea kunnen checken hoe het was
Hier draait het om, bij de sex!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Die van 15, dat wordt niks. Nul ervaring, krijgt niks voor elkaar, moet nog helemaal gevormd worden
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hebben KLB weer ontdekt
Dat was ook de bedoeling. Schitterend
Ben blij dat jullie terug zijn jongens.
En nu lief doen ok (kusje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
Win.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je toch verhalen verzint, gooi er dan tenminste robots in. En lasers, veel lasers.
Duh, die van Tilburg natuurlijk!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar de kermis van Roermond of Dordrecht ben geweest ?
Go you!quote:
De EX van TSquote:
hoaxquote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het was Anne. Anne is een meid van 25, goed paar jetsers en een leuk koppie met wie ik twee jaar geleden voordat ik master of KLB werd iets mee heb gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |