quote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef wise het volgende:
wat een kansloze nep bagger zeg. Niet normaal meer.
ik kan mij goed voorstellen dat KLB altijd hoofdpijn heeftquote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
En KLB snapt het wel hoor, KLB zal het jou niet kwalijk nemen als ze even wat minder aandacht krijgt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hebben KLB weer ontdekt
Dat was ook de bedoeling. Schitterend
Ben blij dat jullie terug zijn jongens.
En nu lief doen ok (kusje)
OMFG HELL NO !quote:Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg is het die Brechtje van FOK!?
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan 5 regels. Boswachter, jouw topics zijn niet vermakelijk.
Weet ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG HELL NO !
Die komt toch niet uit Dordrecht of wel ?
Ze woont in Dordrechtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG HELL NO !
Die komt toch niet uit Dordrecht of wel ?
Nee, jij bent niet grappig. Het spijt mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachen
Wel. Je bent een leugenaar.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet grappig. Het spijt mij.
En bij de kermis en de vesnellingspook voelen ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachen
Jouw avatar vind ik in tegenstelling tot jouw topics wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel. Je bent een leugenaar.
BAN !
Je weet dat als je straks Mod bent, je dat soort grapjes niet meer mag maken. Flauw hequote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel. Je bent een leugenaar.
BAN !
Wie zegt dat ze daar werkt ?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:30 schreef Hydrogeny het volgende:
Brechtje werkt in roermond en komt uit dordrecht? HOAX
Hmmz goeie vraagquote:
Wie zegt dat ik naar de kermis van Roermond of Dordrecht ben geweest ?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hmmz goeie vraag
Maar even gekeken in dordrecht en roermond....geen kermis de afgelopen 2 weken
heet ze Zip of Rar vanachter?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Zit ik toenstraks zo lekker wat mee te discussieren in het KLB MOD stemtopic, begint mijn telefoon ineens te piepen. Heei leuk een smsje met felicitaties van mijn vriend de_ananas misschien.
Helaas. Het was Anne.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef Salsaneck het volgende:
Kunst is natuurlijk een harem te houden. Ik zou voor beiden gaan. [ afbeelding ]
Ik niet, en heb je nu te veel tijd gegeven om een plaatsje te zoeken waar kermis is geweest...quote:Op maandag 14 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar de kermis van Roermond of Dordrecht ben geweest ?
Zozo, en daar heb jij ervaring mee, of sta je daarvoor open? Dit kan nog eens interessant worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:52 schreef MissJ het volgende:
Ik zeg, neem ze beiden en maak er een geil trio van![]()
Wel graag met camcorder of whatever opnemen zodat wij op Fok! eea kunnen checken hoe het was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |