Lekker hequote:Op maandag 14 juli 2008 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Het is alweer 1 uur geweest, time flies mčhn.
Als het een beetje mooi weer blijft ga ik vanavond een flink stukkie wandelen denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker he
En straks naar de sportschool
Ik was idd ook verbaasd dat ik zoiets (zo'n drukte... ik heb het eigenlijk niet echt voor grote massa's volkquote:
Ook met goede pijltjes enzoquote:Op maandag 14 juli 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:nu alleen nog foto's vullen en mijn site is klaar
de goede pijltjes stonden dr al heul langquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef JortK het volgende:
Niet goed?
Zo lees ik het ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
t kwam eruit alsof je t maar troep vind
Dooddoenerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een stilte verder,
ik wel een biertje dus
Gaat goed tegenwoordig ja, het topic vermoordenquote:
Had je maar op de Meet moeten zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat goed tegenwoordig ja, het topic vermoorden
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, de eerste stap naar een nieuwe provincie is gezet.
Zou die er nog wel komen, een nieuwe regering?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:42 schreef leonieke het volgende:
Hoi Flesje
En idd... weer eens een nieuwe regering...
3 Indianen met pijl en boog moet genoeg zijn. De kogels waren toch al op daarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat we een interventiemacht moeten sturen. Als jullie nog niet eens je eigen land kunnen besturen...
Niks. We gaan jullie eerst als slaven verkopen aan Frankrijkquote:
Nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, we zijn toch van één iets op ons gemak. Gaan stemmen zullen we niet moeten doen
Gewoon, 18 uur per dag op de wijnplantages, en de zweep eroverquote:
Dus in theorie zou nu een nieuwe formatie begonnen kunnen worden? Of nog erger, als ze niet rechtsgeldig zijn moeten jullie wel en komt Verhofstad weer terug ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:43 schreef leonieke het volgende:
Geen idee, maar aangezien Brussel-Halle-Vilvoorde niet gesplitst is, zijn verkiezingen niet meer rechtsgeldig (werd ooit ergens beslist).
Er komt echt alleen maar luiheid en zulks uit jou he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met een zondaggevoel. Heel pijnlijk.
De afgelopen paar dagen wel ja. Ik slaap heel vroeg, ik kan uren slapen overdag en voel me zo moe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt echt alleen maar luiheid en zulks uit jou he?
Oi popje tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen wel ja. Ik slaap heel vroeg, ik kan uren slapen overdag en voel me zo moe.
Ik ben toe aan vakantie, ķf ik heb een ziekte.
quote:121 Teletekst di 15 jul
België verrast om politieke crisis
` België is verrast door de val van het
kabinet-Leterme.Vooral de Franstaligen
hadden het niet verwacht.Koning Albert
heeft het ontslag nog niet aanvaard.Er
komt mogelijk nog een lijmpoging.
Het kabinet-Leterme viel vannacht over
de problemen rond de staatshervorming.
De regeringspartijen konden het met
name niet eens worden over de opdeling
van het kiesdistrict Brussel-Halle-
Vilvoorde in twee nieuwe districten,een
Nederlands en een tweetalig.
Het is onwaarschijnlijk dat er nieuwe
verkiezingen komen.Die zouden vooral de
extreme linkse en rechtse partijen in
de kaart spelen.
volgende nieuws weer & verkeer sport
Nou ja, je hebt gezien hoe vaak ik de afgelopen tijd hier heb gepost. Ik heb het echt razenddruk gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi popje toch![]()
Reden om aan te nemen dat het gewoon oververmoeidheid kan zijn? (Heel hard gewerkt de afgelopen tijd?)
Dat is dan in zekere zin een opluchtingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou ja, je hebt gezien hoe vaak ik de afgelopen tijd hier heb gepost. Ik heb het echt razenddruk gehad.
True! True.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dan in zekere zin een opluchtingDan weet je waar het van komt, en dat het nog niet aan de orde is om allerlei ziektes te gaan testen.
Maar daarom missen we je nog steeds wel heurquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Nou ja, je hebt gezien hoe vaak ik de afgelopen tijd hier heb gepost.
Ik ooooookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2,5 week werken. En dan vakantieeee.
Ah dan kunnen we elkaar door het leed dat aftellen heet slepen.quote:
Jeujquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Ah dan kunnen we elkaar door het leed dat aftellen heet slepen.
Oh my.quote:
Loopt hard terug hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh my.
Nog 3 dagen voor mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2,5 week werken. En dan vakantieeee.
Ja, maar jij doet toch al nooit watquote:
Dat geeft niet, er is ook iets anders dan kipsatéquote:
De koning is nog steeds aan nadenken wat hij met de huidige toestand moet doen. Het ontslag is nog steeds niet aanvaard en hij is nu weer bezig met een gespreksronde.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus in theorie zou nu een nieuwe formatie begonnen kunnen worden? Of nog erger, als ze niet rechtsgeldig zijn moeten jullie wel en komt Verhofstad weer terug ?
Dat klinkt als iets wat alleen knappe blonde meisjes met een bloem in hun haar doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Kuukske het volgende:
interwebsen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat alleen knappe blonde meisjes met een bloem in hun haar doen![]()
Waar is je bloem?
Hij moet gewooon aftreden, de zooi verkopen aan nederland en frankrijk en lekker in Congo vakantie gaan vieren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
De koning is nog steeds aan nadenken wat hij met de huidige toestand moet doen. Het ontslag is nog steeds niet aanvaard en hij is nu weer bezig met een gespreksronde.
Komt door ene JortK met ze gare kut scrippiesquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
Hij moet gewooon aftreden, de zooi verkopen aan nederland en frankrijk en lekker in Congo vakantie gaan vieren.
smoel houden zouteloze clownquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door ene JortK met ze gare kut scrippies![]()
![]()
hmm, ik ken geen clown met zout....quote:
Zijn toch wel betere plekken dan om als voormalig koning te gaan vakantieenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet gewooon aftreden, de zooi verkopen aan nederland en frankrijk en lekker in Congo vakantie gaan vieren.
Nouuuuuuu Dan zit je er anders wel effe goed naast, meneer de vervelende vertellerquote:
Het is een belg, dat weet hij niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn toch wel betere plekken dan om als voormalig koning te gaan vakantieen
WJzquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben al zwaar aan het 'pré-vakantiestressen'.
Dat soort dingen en vooral... 'Ik hoop zo dat het leuk word'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]pak je wel alles in
zijn de dieren veilig
vergeet je geen kind
doe je het gas uit
kan je zwemmen
zit je haar goed
etc
Vertrouw daar nou maar gewoon op, dit soort gedachten maken het alleen maar een krampachtige teleurstellingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:45 schreef es70 het volgende:
Dat soort dingen en vooral... 'Ik hoop zo dat het leuk word'.
Hee, da's de tekst van die depressiespot, zit daar geen copyright opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertrouw daar nou maar gewoon op, dit soort gedachten maken het alleen maar een krampachtige teleurstelling
"ik MOET plezier hebben. Ik MOET dit leuk vinden." Da gaanie werreke
Je hebt nog 16 dagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik MOET nog drie dagen in de trein zitten deze maand, anders is die Interrail wasted
Boejjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef es70 het volgende:
Hee, da's de tekst van die depressiespot, zit daar geen copyright op.
Mwoa, als het niet de hele tijd knalhard regent is het verder wel te overleven lijkt mequote:Nee, zo krampachtig is het niet gelukkig... Als ik maar rust kan vinden en de kinderen het naar hun zin hebben is het wat mij betreft al een geslaagde vakantie.
Ik hoop alleen dat de weergoden een beetje mee willen werken.
Vast wel tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat soort dingen en vooral... 'Ik hoop zo dat het leuk word'.
Dat vind jij maar al te leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik MOET nog drie dagen in de trein zitten deze maand, anders is die Interrail wasted
ook ik heb m'n grenzen hoorquote:
Je hebt het nu over 3 dagen, das toch heel wat andersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook ik heb m'n grenzen hoor
Na 7479 km in 12 dagen was ik vorig jaar blij dat ik thuis was
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef JortK het volgende:
Zo alles is besproken voor de vakantie, het kan gaan beginnen
Vertel allesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef JortK het volgende:
Zo alles is besproken voor de vakantie, het kan gaan beginnen
STukken beter dan dat tokkie-veevervoer naar Salou met Peter Langhout en zoquote:
Heel Italië klinkt al beter dan Spanjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
STukken beter dan dat tokkie-veevervoer naar Salou met Peter Langhout en zo
WTFquote:De agenten troffen de dode vrouw aan in een stoel. Haar lichaam verkeerde in een vergaande staat van ontbinding. In de zwaar vervuilde woning doemde vervolgens de gestalte op van een dunne, bleke man met drie meter lang haar, zo meldt Nice Matin. Het bleek te gaan om de zoon van de bewoonster.
Dat bericht is al minstens een week oudquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/165(...)5_jaar_gevangen.html
[..]
WTF
Die man kijkt niet op een weekje denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bericht is al minstens een week oud
Hier ook al een tijdjequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Oh het zonnetje breekt door hier! Joechei!.
Het schiet al lekker op met die minuten.quote:
Europa, tweeduizend-en-achtquote:
Het is niet goed zeker als ik nu zeg dat er een glimlach op mijn gezicht verscheen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Europa, tweeduizend-en-acht
Tussen polders en lavendel
ligt, wie had dat ooit gedacht,
een bruin stuk grond, beheerst door zwendel
onbekwaam, zich te besturen,
een natie tegen wil en dank.
Hoe lang moet dit toch nog duren,
tussen staal en kolenstank?
Geen regering is te vormen,
geen ontwikkeling gewenst.
Met dank aan alle Waalse wormen
geen wonder dat het daar zo plenst!
Jawel hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef leonieke het volgende:
Het is niet goed zeker als ik nu zeg dat er een glimlach op mijn gezicht verscheen?
Hoiquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Het is hier mistig.Wie heeft dat hier heen gestuurd, waar is mijn zon van gisteren.
Goedemorgen.
Is onderwegquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Marc.![]()
Stuur die dan eens snel terug, het regent nu hier.![]()
Ik heb die warmte nodig.
idd, niet erg tof nu ik richting de bus moetquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Marc.![]()
Stuur die dan eens snel terug, het regent nu hier.![]()
Ik heb die warmte nodig.
Uh, zegt me niets nee. Werkt die een beetje?quote:
Terug naar boven?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, niet erg tof nu ik richting de bus moet
Gisteren ging het best oke, tegen bedtijd heb ik toen mijn 2e genomen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, zegt me niets nee. Werkt die een beetje?
ja en heb totaal geen zinquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Terug naar boven?
Ik mag over een uurtje naar de fysio, hopelijk is het dan gestopt.
Smakelijk.quote:
Kan je dan niet morgen gaan? Of moet je dan te vroeg weg?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en heb totaal geen zin
moet morgen naar psych en bij sportmevrouw langs
Hier is het zonnetje ook alweer verdwenen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Het is hier mistig.Wie heeft dat hier heen gestuurd, waar is mijn zon van gisteren.
Goedemorgen.
dat word teveelquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Smakelijk.
?
[..]
Kan je dan niet morgen gaan? Of moet je dan te vroeg weg?
Da's ook lekker.quote:
Jep. EN gezond. En voedzaam. En prijzigquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef Kuukske het volgende:
Da's ook lekker.
Dat doe ik vanmiddag tegen een uur of 4 welquote:
Ojee, hoe kwam dat? Slecht gegeten? Teveel zon?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat word teveel
zou eigenlijk gister al gegaan zijn maar toen werd t me slecht in de Hendriks dus maar tot nu gewacht
erg benauwd in die winkel en waarschijnlijk te weinig gedronkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, hoe kwam dat? Slecht gegeten? Teveel zon?
Bij Hendriks? Ik dacht dat die airco hadden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
erg benauwd in die winkel en waarschijnlijk te weinig gedronken
Ja, als ik soms bij de Esso ga tanken, zit er zo'n Wok to Go bij. De prijzen op die prijslijsten zijn best hoog. Maar je krijgt ook redelijk veel in zo'n bakkie toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jep. EN gezond. En voedzaam. En prijzig
Gezond is relatiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. EN gezond. En voedzaam. En prijzig
Ik kan er de hele dag mee toe iig. EN ik ontbijt nooitquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, als ik soms bij de Esso ga tanken, zit er zo'n Wok to Go bij. De prijzen op die prijslijsten zijn best hoog. Maar je krijgt ook redelijk veel in zo'n bakkie toch?
Even genoeg gepatienced. Nu maar even de live-stream van de Tour kijkenquote:Spellen gespeeld: 441
Spellen gewonnen: 139
Meeste achtereenvolgens gewonnen spellen: 6
Meeste achtereenvolgens verloren spellen: 14
Daar hebben ze antibiotica voor.quote:
Hij gaat naar een gyneacoloogquote:
Kun je nagaan, en dan nog niet zeggen dat hij verkeerd zitquote:
Zou wel nieuw zijn hč?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef JortK het volgende:
medicijnen
De dokter zegt dat het tussen me oren zit. [ afbeelding ]
Dat hebben we eerder gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef JortK het volgende:
medicijnen
De dokter zegt dat het tussen me oren zit. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik meld me niet meer. Hoeft daar niet over gezeken te worden
Ohja, douche. Na het journaal maar ffquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah je hoeft niet over me heen te zeiken
ben net gedouched
Wat nu weer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef leonieke het volgende:
pfff... ik had nu eens echt gehoopt op een avondje voor phille en mij alleen en dat is dus weer maar in het water gevallen...
Ik vrees er voor... en als het al doorgekomen is, is het nog maar hoe ze ermee om zullen gaan. Maar ik ken je ouders natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa en ma belden ineens om half 7 of zo. Ze waren in de buurt, of ik het gezellig vond als ze koffie kwamen drinken"Nee, ga weg" is uiteraard geen optie
Dus ik zei iets van "ehmm ik ben net thuis, ik wou net gaan douchen..... " Dat mocht nog net, maar ze kwamen er zo aan
![]()
Ik stond me af te spoelen en de bel ging alHeb maar even in m'n onderbroek de deur opengetrokken en gezegd dat ze binnen moesten komen. Maar ik vraag me af of de hint doorgekomen is
Ach het zijn geen verkeerde lui hoor, dat is het nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees er voor... en als het al doorgekomen is, is het nog maar hoe ze ermee om zullen gaan. Maar ik ken je ouders natuurlijk niet
quote:
Mezelf uitnodigen zou ik eigenlijk gewoon niet durven doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach het zijn geen verkeerde lui hoor, dat is het nietMaar goed, je neemt je voor om even een uurtje te slapen en dan de avond aan jezelf te hebben. Vooral dat idee van "jezelf uitnodigen" is het eigenlijk. Ik vind dat buitengewoon onhebbelijk en onbeschoft
ja precies. Je weet nooit of je ongelegen komt. En als je ongelegen komt, en mensen zeggen dat, dan voelen ze zich daar schuldig over. Terwijl dat door jou komt dan. En dat wil je niet. Heel simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:36 schreef leonieke het volgende:
Mijn idee is namelijk dat je nooit weet wat de mensen gepland hebben.
Zitten zeker een paar mooie tussenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke! Red de natie, ze hebben je nodig![]()
kijk maar
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk maar
*proest*quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk maar
Wou je zeggen dat je een nozelaar bent danquote:
En dan nog 2 wekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 dagen. Joechei joechei!
Ssst.!quote:
En dan nog 2 jaar. Of zo.quote:
Ik weet niet eens wat het is. Laat staan hoe ik het moet makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet hoe snel een Gantt-chart te maken in excel?
Goegel is juh frientjuhquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet hoe snel een Gantt-chart te maken in excel?
De catalogus van het kledingmerk Gantquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is. Laat staan hoe ik het moet maken.
Die template was niks voor je?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, heb het maar handmatig gedaan.
Mijn planning is voor het echte afstuderen
In excel 2000 wil het niet helaasquote:
Welterustenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Vergadertime! Hopelijk duurt het ff tot een uur of 3. Dan kan ik aansluitend mooi gaan sporten en naar huis..
Mja, aan de ene kant zal het me weinig bommen eigenlijk. Aan de andere kant gaat het commentaar vanmiddag bij de etappe naturlijk wel weer voor drie kwart over dit gezeik. Zo is er geen lol meer aan iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, stop maar met de tour, ga maar naar huis,
stelletje kutjunks![]()
![]()
Ja, ik las het netquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt ook meegekregen dat Ricco is gepakt op epo vandaag?
Familie of buren bellen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het regent. En we missen een collega die totaal onbereikbaar is, de hele dag al.
Jij hebt nummer van buren en familie van collega's?quote:
Nee, we hebben ook geen adres. Maar goed, we gaan het morgen wel zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Familie nee, buren opzoeken is vrij simpel
Hier staat ook de frituur aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
Frituur maar aangezet. Geen zin om te koken.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, we hebben ook geen adres. Maar goed, we gaan het morgen wel zien
Ik heb geen magnetron.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik mik straks wel ff een bamischotel in de magnetron
Dat zal dan welquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]geen adres? Dan is de werkgever hierbij zwaar fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |