Liever niet, het is best wel een voorsprong ten opzichte van andere mensen die dit niet kunnen namelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
laat ons niet langer in spanning. spam t hier.
ik speel het nu weer, moet zeggen het is best verslavendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe maar toch gewoon spelen.
lange learning curve enzo.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:58 schreef factillusion het volgende:
[..]
ik speel het nu weer, moet zeggen het is best verslavend
heb nu de sp uitgespeelt en ben nu bezig om alle wapens vrijtespelen in mp
en de graphics zijn echt mooi dus ik ben er toch wel blij mee
PM.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Voor de PC mensen; ik heb nog een leuke truc geleerd gisteren die erg handig is als je een m21, m14 hebt, maar ook handig is voor je pistol.......het is geen cheat, maar wel een slimme handigheid. PM maar even voor details
Kan wezen maar doe mij de M14 maar... lekker stabiel en toch flink wat kogels. De impact van de M14 is helaas niet zo denderend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Lyzio het volgende:
Een M14 is een koekblikachtig aftreksel van de superieure G3.
Lui die ik tegenkom op internet.... Denk van die gekke engelse ofzo, doe doen alles wat niet kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Wie schiet nou werkelijk veel met die Skorpion en Mini Uzi, en waarom
In close combat zijn het relaxte wapens. Plus je kan er langer mee rennen enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Wie schiet nou werkelijk veel met die Skorpion en Mini Uzi, en waarom
dat is een geintje gok ik?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
En natuurlijk weten we allemaal dat door een bug de Skorpion+Silencer dezelfde range heeft als een sniper, nietwaar?
Op welk platformquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
En natuurlijk weten we allemaal dat door een bug de Skorpion+Silencer dezelfde range heeft als een sniper, nietwaar?
Wat zijn de andere dan?quote:
De P90 die zwaar overpowered is, evenals de MP5. Ik vind het ook een bug dat die MP44 erin zit. Dan heb je nog de M14 die zwaar onderdoet voor de -veel eerder verkrijgbare- G3. En nu dat verhaal van die Skorpion/Mini-Uzi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat zijn de andere dan?
Want ik kan niet wachten totdat ik vanavond kan gaan testen.
Zat je er stiekem toch een beetje naast hequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die wordt WO2. en dat haat ik. plus hij word door een ander team gemaakt. En ze gaan zich meer bezig houden met coop en zingleplayer.
Terwijl online nu juist zo vet is. En infinity ward is ook bezig met een nieuwe COD en die wordt sci-fi had ik gehoord.
COD reeks kan alleen maar berg afwaards gaan.
Beloningssysteem van lik m'n vestje dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
De MP5 vind ik nog wel meevallen. Maar die P90 is inderdaad soms wel een pain in the ass.
Hoe makelijk je daar mee mensen omlegt...
Toch klopt het wel dat de G3 beter is dan de M14. Want als je het spel langer speelt zou je het ook af moeten kunnen met mindere wapens. ALs je enkel betere meuk zou krijgen zou het bijna oneerlijk zijn.
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Beloningssysteem van lik m'n vestje dus.
Beloningssysteem als zijnde betere wapens naar prestatie. En niet je opzadelen met een G3 in noob-handen en hen daarna de M14 in de handen proppen. Dat slaat nergens op. De G3 is in mijn optiek een van de betere wapens die dit spel te bieden heeft en hij is zo "vroeg" unlockable dat het de M14 in een bijster schadelijk daglicht zet. Dat klopt gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.
Camo is ook even veel waard als het achtereind van een hond in oorlogstijd, maar ik vind het toch wel grappig om mijn rifle in hippe kleurtjes te hullen.
In dit spel is het zeker wel wat waard, laag level + hoge camo = goede aim, dus oppassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.
Camo is ook even veel waard als het achtereind van een hond in oorlogstijd, maar ik vind het toch wel grappig om mijn rifle in hippe kleurtjes te hullen.
Dat is werkelijk de grootste kolder die ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dit spel is het zeker wel wat waard, laag level + hoge camo = goede aim, dus oppassen
En toch is het zo, want als je een hoger level hebt, heb je makkelijker meer headshots (dus hogere camo) als je dus op een lager level al een hoge camo hebt, kan je blijkbaar goed mikken, dus voor die personen zou ik oppassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is werkelijk de grootste kolder die ik ooit gehoord heb
Ik raad je dan bij deze de iron sights van de RPD aan. Stuk beter dan de MP5, wél geen silencer. Maar wél veel meer kogels en zeker met Grip dodelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Merkie het volgende:
Net MP5 + silencer met 3x Frag, Stopping Power en Martyrdom ingesteld, dat is echt zéér dodelijk. Die silencer zorgt ervoor dat je bijna onzichtbaar bent, fantastisch wapen zo. Drie of vier keer achter elkaar potjes met 30-5 enzo
. Had eerst altijd RDS, maar de iron sights van de MP5 zijn bjina net zo goed.
Oh op die fiets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je allebei voor elkaar staat te draaien en moet reloaden. Dan knife je toch gewoon? Anyhows, bij light machine guns zoals de RPD en de M249 is SoH echt een must!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
sneller reloaden is juist vollop relaxt. (iets waar ik een beetje te laat achter kwam enzo)
Je maakt altijd wel is mee dat je iemand tegen komt en je clip is leeg.
Je moet allebij reloaden. zodra je sleight of hand aan hebt staan ben je gewoon 200% sneller en schiet je die gozer zo kapot.
Ik heb precies hetzelfde als jij, zometeen dat sneller reloaden ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
Hm, goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
X360quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef invine het volgende:
Ik zie dat iedereen hier met perks speelt. niemand die op een unranked server speelt? Zoals Tek9 pub, Esuba pub of iets in die richting?
shooter op een consolequote:
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.
Misschien omdat mensen geen zin hebben om op de PC te gamen omdat het jaarlijks handen vol geld aan hardware kost?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef invine het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie is
Goed argument...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goed argument...
Nadelen PC:
-huidige trekt het niet (geen zin om nieuwe te kopen)
-cheaters
-irritante mods/patches met gekke geluiden en kleurtjes
Voordelen PS3
-schijfje proppen en gaan
-vrienden net zo makkelijk te joinen als PC
-geen cheaters
Qua controls vind ik CoD4 echt goed te doen op console hoor, ik kan er net zo goed mee overweg als elke andere shooter op PC
Tof filmpje welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
en daarnaast:
http://www.tek-9.org/cine(...)_Killers_05-207.html
dat zijn toch wel heel wat mooie kills die niet echt lukken op de console's
je bedoeld 'het meest geld mee verloren?'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Dat lukt 99% van de PC gamers ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
[..]
en daarnaast:
ik zie veel lucky kills en heb geen idee waarom dat op een console niet zou lukken. filmpje is verder mooi ge edit maar waarom kunnen die kills alleen op een pcquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
Inderdaad, zitten leuke tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zie veel lucky kills en heb geen idee waarom dat op een console niet zou lukken. filmpje is verder mooi ge edit maar waarom kunnen die kills alleen op een pc
Dat dus! Prima te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Agiath het volgende:
Vroeger dacht ik ook dat shooters op PC thuishoren, tot ik Cod4 op PS3 ging spelen
De meeste kills in dat filmpje vind ik niet bijzonder, en kunnen allemaal net zo goed op X360/PS3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
[..]
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4
en daarnaast:
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De meeste kills in dat filmpje vind ik niet bijzonder, en kunnen allemaal net zo goed op X360/PS3.
Ja dat is logisch tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef invine het volgende:
[..]
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamer
Captain Obvious to the rescuequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef invine het volgende:
[..]
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamer
is je xbox verrot? zag dat je gister een week lang niet online geweest ben.quote:
Ja, zoiets. Ik krijg alleen nog maar zwart-wit beeld. Afgezien van andere, reeds bekende, mankementenquote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is je xbox verrot? zag dat je gister een week lang niet online geweest ben.
Marty is schijtirritant.quote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef -SG- het volgende:
Hallo, ik wil dus even zeggen dat alle mensen met Juggenaut en Martydom dood moeten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |