Hier is het bijna zover: Linde is nog maar 20 minuten een echte baby en daarna gewoon een dreumesje.
Het afgelopen jaar is zo ontzettend snel gegaan. Na 5 dagen met gebroken vliezen te hebben gelopen is Linde op vrijdag 20-07-2007 om 21.28 uur geboren. Ik was toen 38 weken zwanger en dacht juist dat ik vast overtijd zou gaan lopen, maar niets was minder waar. De bevalling was heftig en lang en er moest uiteindelijk na 2 uur persen een vacuumpomp aan te pas komen. Maar daar was ze dan eindelijk: onze Linde
Ik had al eens voor de grap tegen mijn moeder gezegd dat ons kindje vast op 20 juli geboren zou worden omdat het dan zo'n mooie geboortedatum zou hebben en uiteindelijk kwam dat dus uit

Het begin was erg zwaar. Linde werd de eerste maand een huilbaby genoemd, maar niks bleek minder waar. De borstvoeding lukte gewoon niet en dus huilde ze van de honger. Wat heb ik me daardoor schuldig gevoeld

We besloten geen 'live' borstvoeding meer te geven, maar om alles te kolven. Dat heb ik vier maanden volgehouden en toen was zowel ik als de voeding op. Intussen was de honger bij Linde gelukkig ook voorbij en onze huilbaby veranderde in een vrolijk lachebekje.
Inmiddels is ons meisje bijna geen baby meer. Ze kruipt, gaat zitten, eet vanalles met ons mee, begint met het zeggen van haar eerste woordjes (papa, uit ), wijst onderweg naar vanalles en lacht de hele dag. Het is soms druk, soms heftig, soms zwaar, maar altijd fijn om bij haar te zijn
De ballonnen zijn opgeblazen, de slingers hangen, de cadeaus zijn ingepakt en we zijn er hier klaar voor
Zes dagen oud:
![]()
Bijna 1 jaar oud:
![]()
Dag Isa, Ethan Gabriel, Alannah, Chris, Sophie Juliet, Liande, Eli, Lena, Mirte, Anna Sophie, Lucas, Senna, Emma, Roos, Eva, Yana, Rachel, Jasmin, Caspar, Floortje, Zoe Isa, Nathan Tristan, Maarten, Hannah Chiara Maria, Sasha Alexander, Ayden, Ruben Matthias Jesse, Vera, Yara, Gwen, Noah Arthur Dent, Oliver, Dennis, Matthijs, Colin, Jennifer Esmee, 'Saartje', Thomas, Mika, Ruby, Lilah Marie, Nienke Maria Simone, Maja, Annika, Piet Stijn, Rosa Mae Allison, Gabi, Rebecca, Bink, Yade April, Marlien, Junah, Dana Jamie, Nika, Lotte Jolein, Koen Jurriaan, Amber Mae, Jade en Tim