Iksje, ik zou Liande zo lang mogelijk (dus zolang het past zowel in lengte als breedte) in de kleine maxi-cosi laten zitten.
Linde 2 tandjes tegelijk! En boventandjes ook nog! Sterkte ermee!

Tja, met eten, wij koken alles zelf, dat is voor een deel omdat het net zo makkelijk is om even wat te koken en de blender erop (in het begin iig) en ook omdat de helft van die potjes dan weer niet kosher is, en dan eet je echt maar 1 ding. Dat lijkt me ook weer geen plan.
Nu eet hij gewoon met de pot mee. Althans, vandaag heeft hij 3 tuinboontjes gegeten en 2 happen aardappel, de rest was leuk om mee te spelen. Dus maar een klein flesje erachteraan gegooid.
Al kreeg PR vanmiddag wel de vraag of we thuis wel eens fruit aten, want hij weigert lle stukjes fruit...

Ja, het glibbert, helemaal niet leuk. Ik pureer het maar en geef mte een papfles. komt het ook binnen... mss toch maar weer eerst in stukjes aanbieden en geduld hebben

Tico, wrs ruikt dat idd lekker naar mama. Mss moet je een keertje haar beddengoed onder je pyjama doen en dan gaan slapen. Dan ruikt dat ook naar jou.