Ja!quote:
Nee!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef yvonne het volgende:
Zondag 17 augustus.
Ow dat zou ik wel een hele welkome datum vinden.quote:
Eik interesseert ons het " hoe het smaakt" niet zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef on_air het volgende:
Om de hoek bij Duende zit nog een tapasboer. Net zo goed - Paso Doble.
Lees: Net zo goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik interesseert ons het " hoe het smaakt" niet zo
Tegen de tijd dat al die kannen sangria in ons zitten proeven we toch niks meer
Tijdens Lowlands? Denk na mens!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef yvonne het volgende:
Zondag 17 augustus.
Und?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
8 aug moet ik wurrrken.
Je bent jongquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik des ochtends dus, y.
En ik moet dan eerst nog vanuit A'dam naar R'dam.
Dan zou ik net twee tapas en 1 biertje kunnen doen.
We zullen je missen, K.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:28 schreef Kreator het volgende:
Maar toch, ik sla even over.
Heeft yvonne na al die jaren nog steeds geen genoeg van je?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:02 schreef Kreator het volgende:
Het zijn altijd de mietjes die blij zijn dat ik niet kom, omdat ze bang zijn dat ik er (weer) met het leukste meisje vandoor ga.
Als ik daar wat over vertel, word ik gebanned. Sorry.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft yvonne na al die jaren nog steeds geen genoeg van je?
Was je nou maar FFA geweest, dan had het gekund. [aai-over-de-bol-smiley].quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef Kreator het volgende:
Als ik daar wat over vertel, word ik gebanned. Sorry.
Gelukkig ben ik iemand, die het oprecht jammer vindt dat je er niet bij bent.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:02 schreef Kreator het volgende:
Het zijn altijd de mietjes die blij zijn dat ik niet kom, omdat ze bang zijn dat ik er (weer) met het leukste meisje vandoor ga.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was je nou maar FFA geweest, dan had het gekund..
...het zou onze vriendschap misschien wel kunnen schaden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig ben ik iemand, die het oprecht jammer vindt dat je er niet bij bent.
Doe je je weer hullen in Lush?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:18 schreef Aventura het volgende:
Ik kan en kom. Ik werk trouwens niet op vrijdagen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef yvonne het volgende:
Donderdag 7 augustus dus
We vreten al vier jaar zonder jou.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:43 schreef Aneurism het volgende:
Er word gevreten en ik word godverdegodver niet uitgenodigd?
Ik kom alleen om het grote afzeggen wat volume te geven. Dat wordt vaak vergeten, maar dat hoort er toch een beetje bij, en iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 18 juli 200820:37 schreef Q. het volgende:
Geef mij één goede reden om wel te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |