quote:
Klopt ik was er de laatste twee keer bij dacht ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
nope. rip heeft de laatste meeting gemist want toen was ze ziek. of cinnamon bij de eerste was betwijfel ik, want ze staat niet op de foto's. but correct me if I'm wrong.
Jup, volgens mij was je er ook de laatste twee bijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt ik was er de laatste twee keer bij dacht ik.
Maar één ervan kan ook een andere meet met veel drank en eten geweest zijn
Oh, ik doelde niet zozeer op dat, maar op het gegeven dat ze op de lijst horenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
nope. rip heeft de laatste meeting gemist want toen was ze ziek. of cinnamon bij de eerste was betwijfel ik, want ze staat niet op de foto's. but correct me if I'm wrong.
Zondag was ik met haar op het North Sea Jazz. Waar ze nu is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef Aventura het volgende:
Wáár is Ripley??
Limlander was bij de tweede schiet me nu te binnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Jup, volgens mij was je er ook de laatste twee bijVan drankgebruik weet ik heulemaal niets
Ja!quote:
Nee!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef yvonne het volgende:
Zondag 17 augustus.
Ow dat zou ik wel een hele welkome datum vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |