quote:Op maandag 14 juli 2008 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik snap er geen fuck van..
slotje want de op is waardeloos!
had wel een beter op verwacht van onze (K)Leuterjuffenmoeder
Nee, verkapt zoek-op-de-vorige-tapa's-meet-topicquote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
verkapt kijk-mij-oud-zijn-en-kleine-fokvriendjes-hebben-topic
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, verkapt zoek-op-de-vorige-tapa's-meet-topic
Oh en dat oud klopt uiteraard wel.
Ik zit gewoon in [plaats niet nader te specificeren want geheim]. Wanneer gaan we tapas eten? In het geheim natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:21 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, UIO is op ferkansie, nou ja, die merkt het wel
Wat maakt dat uit? Yvonne heeft gewoon een nieuwe voorraad sangria-kannen nodig.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tapas? Ik dacht dat die alweer uit waren.
Sangria?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat maakt dat uit? Yvonne heeft gewoon een nieuwe voorraad sangria-kannen nodig.
Het is de helledrank op aarde, JK. Kom je ook?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sangria?! Dat heeft zo mogelijk een nog grotere baard dan tapa's's.
!
Je neemt Re mee?quote:
Yes.quote:
Ligt eraan wanneer [het] is, UIO.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is de helledrank op aarde, JK. Kom je ook?
Wat een grappen alweer!!11!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Slotje, volgende keer iet wat meer tijd in je OP steken.
Dat ben ik!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:18 schreef yvonne het volgende:
Voor je-weet-wel-wie en de rest.
Open laten godverdegodverdegodver.
Vier uur 's middags?quote:
Let jij dit keer op Yvonne? Op de terugweg? Dat ze niet weer zo raar staat te kijken als ze thuis haar tas open doet?quote:
Tuinbroek verplicht.quote:
Natuurlijk! Ik kon ooit 22 kinderen van 5 tot 7 in bedwang houden, dat moet met 1 Yvonne ook wel lukken.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Let jij dit keer op Yvonne? Op de terugweg? Dat ze niet weer zo raar staat te kijken als ze thuis haar tas open doet?
Jaaa! Jij gaat weer mee he?quote:
Nee, dit keer wil ik een eigen vorkje Jump.quote:
- Yvonnequote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Jumparound het volgende:
ow, ik niet
naja, ik zet mezelf alvast maar op het lijstje dan
-Jumparound
Dat is correct. De niet geheime tapasmeet van 19 mei 2007 miste ik namelijk vanwege m'n zus d'r verjaardag. Maar die was dus niet geheim. Heeft Aventura ze ook niet allemaal meegemaakt?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof trouwens dat UIO en ik de geheime tapas veteranen zijn. Wij hebben alle geheime tapas meets tot nu toe meegemaakt.
Jawel, Sanne en martyquote:Op maandag 14 juli 2008 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staat 'jeweetwel' en 'dinges' omdat je geen flauw idee hebt wie er waren he Yvonne?.
Ik heb er ook 1 meegemaakt! Soort vanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof trouwens dat UIO en ik de geheime tapas veteranen zijn. Wij hebben alle geheime tapas meets tot nu toe meegemaakt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Tmaatje het volgende:
Tapa's ?? Yvonne ben jij in Portugal geweest ??![]()
![]()
En Cinnamongirl. En Ripley.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Ow Aventura was ik vergeten, die was ook bij ALLE geheime tapas meetings.
nope. rip heeft de laatste meeting gemist want toen was ze ziek. of cinnamon bij de eerste was betwijfel ik, want ze staat niet op de foto's. but correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En Cinnamongirl. En Ripley.
Bij binnenkomst gooi jij gelijk ¤ 50 in de pot. Daar zorg ik wel voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef yvonne het volgende:
Oh UIO, laat me van te voren vast afrekenen
Je moet het schaaltje ook niet opetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen zit ik na 1 schaaltje al vol en dat is jammer
In een weekend danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Een heel weekend? Om bij te komen misschien.
Roep dan gewoon een datum. Zolang het niet op een zondag is, komt het wel goed.quote:
Que? Tapas, waar, wanneer?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal Mitä even attenderen op dit topic.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Ow Aventura was ik vergeten, die was ook bij ALLE geheime tapas meetings.
Ik heb het nog zo op mijn netvlies die avond.quote:
Wáár is Ripley??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb het nog zo op mijn netvlies die avond.
Alsof het gisteren was. Van die andere twee meetings herinner ik me minder, of ze hebben toch niet zoveel indruk gemaakt als de eerste.
Wie het weet mag het zeggen.quote:
neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik zorg er iig wel weer voor dat ik aan het tafeltje ga zitten welke het dichtste bij de keuken is
Dat flik jij dus niet nog een keer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik zorg er iig wel weer voor dat ik aan het tafeltje ga zitten welke het dichtste bij de keuken is
quote:
Klopt ik was er de laatste twee keer bij dacht ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
nope. rip heeft de laatste meeting gemist want toen was ze ziek. of cinnamon bij de eerste was betwijfel ik, want ze staat niet op de foto's. but correct me if I'm wrong.
Jup, volgens mij was je er ook de laatste twee bijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt ik was er de laatste twee keer bij dacht ik.
Maar één ervan kan ook een andere meet met veel drank en eten geweest zijn
Oh, ik doelde niet zozeer op dat, maar op het gegeven dat ze op de lijst horenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
nope. rip heeft de laatste meeting gemist want toen was ze ziek. of cinnamon bij de eerste was betwijfel ik, want ze staat niet op de foto's. but correct me if I'm wrong.
Zondag was ik met haar op het North Sea Jazz. Waar ze nu is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef Aventura het volgende:
Wáár is Ripley??
Limlander was bij de tweede schiet me nu te binnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Jup, volgens mij was je er ook de laatste twee bijVan drankgebruik weet ik heulemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |