quote:Op maandag 14 juli 2008 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik snap er geen fuck van..
slotje want de op is waardeloos!
had wel een beter op verwacht van onze (K)Leuterjuffenmoeder
Nee, verkapt zoek-op-de-vorige-tapa's-meet-topicquote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
verkapt kijk-mij-oud-zijn-en-kleine-fokvriendjes-hebben-topic
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, verkapt zoek-op-de-vorige-tapa's-meet-topic
Oh en dat oud klopt uiteraard wel.
Ik zit gewoon in [plaats niet nader te specificeren want geheim]. Wanneer gaan we tapas eten? In het geheim natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:21 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, UIO is op ferkansie, nou ja, die merkt het wel
Wat maakt dat uit? Yvonne heeft gewoon een nieuwe voorraad sangria-kannen nodig.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tapas? Ik dacht dat die alweer uit waren.
Sangria?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat maakt dat uit? Yvonne heeft gewoon een nieuwe voorraad sangria-kannen nodig.
Het is de helledrank op aarde, JK. Kom je ook?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sangria?! Dat heeft zo mogelijk een nog grotere baard dan tapa's's.
!
Je neemt Re mee?quote:
Yes.quote:
Ligt eraan wanneer [het] is, UIO.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is de helledrank op aarde, JK. Kom je ook?
Wat een grappen alweer!!11!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Slotje, volgende keer iet wat meer tijd in je OP steken.
Dat ben ik!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:18 schreef yvonne het volgende:
Voor je-weet-wel-wie en de rest.
Open laten godverdegodverdegodver.
Vier uur 's middags?quote:
Let jij dit keer op Yvonne? Op de terugweg? Dat ze niet weer zo raar staat te kijken als ze thuis haar tas open doet?quote:
Tuinbroek verplicht.quote:
Natuurlijk! Ik kon ooit 22 kinderen van 5 tot 7 in bedwang houden, dat moet met 1 Yvonne ook wel lukken.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Let jij dit keer op Yvonne? Op de terugweg? Dat ze niet weer zo raar staat te kijken als ze thuis haar tas open doet?
Jaaa! Jij gaat weer mee he?quote:
Nee, dit keer wil ik een eigen vorkje Jump.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |