ben ook benieuwdquote:Op maandag 14 juli 2008 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Hooo Lianne wat een leuk apartementMaar wel lastg dat VWS nu mogelijk twijfel zaait, zou je die functie bij VWS liever hebben dan die in Amersfoort?
Wat zijn je plannen Lianne?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Het is bij het ministerie van VWS, functie als beleidsmedewerker.
Moet wel even nakijken wat het ook alweer was, want mn brief heb ik al een tijdje geleden verzonden.
Gaat nog leuke worden als ze me daar willen hebben.Had net al een appartementje uitgezocht in Amersfoort.
Als je bij vws terecht kan, kun je iig lekker dicht bij het strand blijven wonenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:25 schreef Liejannuh het volgende:
Geen idee wat ik liever zou doen. Daarvoor moet ik de vacature nog eens goed bekijken en wacht ik het gesprek af.
Denk wel dat het een moeilijke keuze gaat worden als ze me willen bij VWS.
Nee, voor 12 jaar en ouderquote:
mooie rit vandaag! Erg jammer dat ik de finale niet kan zien!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
Mogge
- TourmaletHautacam
Voor nu voorbereidingen voor het eten voor vanavond. Er komen vrienden eten en het wordt een Italiaanse avond qua eten
Oh en poes wordt gek want die ruikt te veel lekkere dingen
Klinkt als een goeie deal, PF. Krijg je er een leuke telefoon bij?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gewoon 12 maanden
Klinkt wel oké toch?
380 euro. Boven mijn budget. Ik ga gewoon opzoek naar een goede tweedehands fiets, met versnellingen. Lijkt me wel handig in Zweden.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:54 schreef Oblivion het volgende:
Leuke fiets, Nynke.
Hoeveel kost nou zoiets?
Is wel prijzig, maar lijkt me dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang kan doen met zo'n fiets...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
380 euro. Boven mijn budget. Ik ga gewoon opzoek naar een goede tweedehands fiets, met versnellingen. Lijkt me wel handig in Zweden.
Deze hiervnadaan gehaald. M'n fietsenmaker hier geeft op z'n website aan dat hij hem voor 380 euro verkoopt..http://www.suusbikeshop.com/2006/?page=bikes&n=bikes&merk=Overig&type=Transport&mvk=mquote:Op maandag 14 juli 2008 11:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is wel prijzig, maar lijkt me dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang kan doen met zo'n fiets...
Heb je een url voor me? Verkooppunten ofzo?
MiMu..quote:
Doe eens niet zo kusjekroel. Daar kan ik niet tegen op de vroege morgen.quote:
Bookmark!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
http://www.aondestasie.nl/aanbieding/artikel.asp?OfferID=953
Okay:quote:Op maandag 14 juli 2008 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kusjekroel. Daar kan ik niet tegen op de vroege morgen.
Verzekering?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mijne is gestolenhuhhh
echt een super mooie 600 euri weg
hij is wel heel eh... robuust
Heb je zoonlief dat liedje geleerd en toen je vent ontbijt op bed gebracht?quote:
hm.. m'n reserve sleutel kan ik niet meer vinden. dus geen geld voor PFquote:Op maandag 14 juli 2008 12:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Verzekering?
Dat geld zou ik wel terug willen zien.
Nee, ik heb nog niet laten zien...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je zoonlief dat liedje geleerd en toen je vent ontbijt op bed gebracht?
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hm.. m'n reserve sleutel kan ik niet meer vinden. dus geen geld voor PF
Ja, of zoeken als een dolle!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iets van een les om zorgvuldiger te zijn etc..
Ja al gedaan! 5 september had ik hem nog wel in de avond - met de auto naar de bios gegaan - de volgende dag was hij nergens meer te bekennen. en natuurlijk vergeet ik dat dan te melden aan m'n verzekering onder het mom van "komt wel weer boven tafel"quote:Op maandag 14 juli 2008 12:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, of zoeken als een dolle!
Tenminste dat zou ik doen.
Gezellig toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet laten zien...![]()
Vrees dat hij helemaal stuitert dan... [ afbeelding ]
Er moeten gebruikerssporen opzittenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gezellig toch?![]()
Wij mochten van mijn ouders nooit de originele fietsensleutel gebruiken. Ze maakten gelijk een kopie die wij meekregen en de originelen werden opgeborgen in een bakje. Misschien een tip voor de volgende keer PF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |