quote:Op maandag 14 juli 2008 06:54 schreef DarkElf het volgende:
De jacht is gelukt, en er zijn net twee flinke muggen gesneuveld in mijn muggenracketZe knetterden er flink op los.
(heb maar even gewacht met de klopjacht tot Rtificial wakker was, vond t anders ook zo lullig)
Well butter my butt and call me a biscuit! wat leuk!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
misschien toch een goed motorpak gevonden voor een normale prijs![]()
kan ik toch nog op vakantie
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Well butter my butt and call me a biscuit! wat leuk!
Ik vind het schattigquote:
[..]
[..]
Laat je man maar smeren en genietenquote:Op maandag 14 juli 2008 09:41 schreef SHE het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat je man maar smeren en genietenJe vat t te serieus op, denk ik. Je doet wat gepikeert terwijl het eigenlijk alleen maar hilarisch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar pas ik niet inquote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
waarom koop je zo'n duur motorpak? Voor de chickies?
Hein Gericke Outlet280 euro en klaar!
voor merk!
Ik vind vooral de ongewone blijmoedigheid van SHE zeer vermakelijk, eigenlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je vat t te serieus op, denk ik. Je doet wat gepikeert terwijl het eigenlijk alleen maar hilarisch is
Je gebruikt te veel moeilijke woordenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind vooral de ongewone blijmoedigheid van SHE zeer vermakelijk, eigenlijk
Ik wil ook morfinequote:Op maandag 14 juli 2008 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]SHE!!! De morfine is nog niet helemaal uitgewerkt, of wel?
Een connaisseur!quote:
Tof zeg! Welk ministerie?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd net gebeld of ik donderdag op gesprek wil komen bij een van de ministeries!![]()
Heb maar ja gezegd, want volgens mij was dat best een leuke functie.
en dan ga je dus ineens weer niet verhuizenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd net gebeld of ik donderdag op gesprek wil komen bij een van de ministeries!![]()
Jeetje, job-hopperquote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ja want die roze motor is een ware babe-magnetquote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
waarom koop je zo'n duur motorpak? Voor de chickies?
appartementje noemt ze dat!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Het is bij het ministerie van VWS, functie als beleidsmedewerker.
Moet wel even nakijken wat het ook alweer was, want mn brief heb ik al een tijdje geleden verzonden.
Gaat nog leuke worden als ze me daar willen hebben.Had net al een appartementje uitgezocht in Amersfoort.
die moet hij compenseren natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 10:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja want die roze motor is een ware babe-magnet
Dat appartement!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Het is bij het ministerie van VWS, functie als beleidsmedewerker.
Moet wel even nakijken wat het ook alweer was, want mn brief heb ik al een tijdje geleden verzonden.
Gaat nog leuke worden als ze me daar willen hebben.Had net al een appartementje uitgezocht in Amersfoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |