abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 15:32:50 #76
137949 Disana
pi_60098103
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hij kan je verhalen zo teruglezen en die waren niet mals.Kan me voorstellen dat je het daar niet meer over wil hebben,maar ik ben het niet vergeten.En nu hier doen of je alles zo goed zag en de rest van de streamers dom waren.Net zo als nog een paar hier dat doen,we kunnen dan minder gebekt zijn maar laat me niet elke keer voor domme streamer uitmaken.
+1, helemaal mee eens.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:33:24 #77
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60098118
1 week eerder was Amanda enorm aanhankelijk bij Huub , dronken , laveloos,
en zo te zien super Geyl, Huub heeft haar naar bed gebracht , en gaf 1 kusje op haar wang.

Wie het nog uitgebreider kan beschrijven, nodig ik uit.

Huub kreeg op dat moment vele complimenten op de fora door zijn wijselijke handelen.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:34:02 #78
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60098138
juuhuuuud ik wil die foto!
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 15:35:18 #79
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60098169
Er naar kijken is toch iets anders als het zelf beleven. En het hele aanrandingsverhaal kwam bij Amanda pas toen haar dat door Brian was aangepraat om het voor zichzelf te rechtvaardigen. Hij heeft daarna zo ontzettend slecht over Huub op haar ingepraat, dat ze ook echt een enorme hekel aan hem kreeg. Als Amanda tegen Brian eerlijk en oprecht was gebleven, weet ik niet of Brian haar wel weer terug had genomen. Maar de relatie van die 2 is helaas gebaseerd op een leugen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60098188
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
1 week eerder was Amanda enorm aanhankelijk bij Huub , dronken en zo te zien
boter geyl, Huub heeft haar naar bed gebracht , en gaf 1 kusje op haar wang.
Ja, kan ik me nog herinneren. Heel erg netjes.
pi_60098224
quote:

[..]

Hij kan je verhalen zo teruglezen en die waren niet mals.Kan me voorstellen dat je het daar niet meer over wil hebben,maar ik ben het niet vergeten.En nu hier doen of je alles zo goed zag en de rest van de streamers dom waren.Net zo als nog een paar hier dat doen,we kunnen dan minder gebekt zijn maar laat me niet elke keer voor domme streamer uitmaken.
Zucht.......Er is totaal niets veranderd aan mijn mening van destijds. Ik probeer alleen hier een beetje "de lieve vrede" in stand te houden omdat er anders geheid weer van die hijgerige types in een spagaat schieten

Ik heb daar geen trek in, dat is alles.....
  maandag 14 juli 2008 @ 15:38:08 #82
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60098248
was ooit met amanda aan het zoenen onder de douche toen zij helemaal dronken was en ik nuchter, toen heb ik der in bed gelegd terwijl ik der knetterhard had kunnen naaien! keek toen in de camera en zei dit kan ik echt niet maken, en heb het toen ook niet gedaan, maar toen we allebei bezopen waren tja, toen gingen we lekker los zeg maar
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60098304
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
was ooit met amanda aan het zoenen onder de douche toen zij helemaal dronken was en ik nuchter, toen heb ik der in bed gelegd terwijl ik der knetterhard had kunnen naaien! keek toen in de camera en zei dit kan ik echt niet maken, en heb het toen ook niet gedaan, maar toen we allebei bezopen waren tja, toen gingen we lekker los zeg maar
Zelfs toen jullie zo bezopen waren, viel het nog reuze mee hoor. Wat erop volgde daarentegen...
Ik verbaas me er nog over dat Amanda erna toch verder is gegaan met Brian.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 15:41:36 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_60098343
quote:

Eensch, dus +2.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60098356
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zucht.......Er is totaal niets veranderd aan mijn mening van destijds. Ik probeer alleen hier een beetje "de lieve vrede" in stand te houden omdat er anders geheid weer van die hijgerige types in een spagaat schieten

Ik heb daar geen trek in, dat is alles.....
We gooien er gewoon een beetje humor tegen aan werkt veel beter

pi_60098387
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Soms ben ik inderdaad een sukkel, niets menselijks is mij vreemd. Maar ik heb de beelden van die avond als verschrikkelijk ervaren.

Er is genoeg over gesproken, genoeg over gezegd, ook die beelden vervagen, maar ik vond het een bizarre situatie. Ik ga dit hier niet meer oprakelen, omdat het dan weer hier tot herrie gaat leiden en ik daar totaal geen trek in heb.

Mocht je belangstelling hebben in hoe ik het destijds zag, stuur een PM en je krijgt mijn verhaal!
niets geen PM, heerlijk toch deze discussies

Zit op een werk stiekum mee te lezen
  maandag 14 juli 2008 @ 15:43:30 #87
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60098404
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:34 schreef Huubdgk het volgende:
juuhuuuud ik wil die foto!
Ik ook! Ik heb hem nog niet binnen, ben net zo benieuwd als jij, als ik hem heb, dan mail ik hem je wel. Ga jij ondertussen fijn mijn mail lezen
pi_60098442
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Die griet lijkt wel verdacht veel op Claire
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 15:45:03 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_60098449
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:

Zelfs toen jullie zo bezopen waren, viel het nog reuze mee hoor. Wat erop volgde daarentegen...
Ik verbaas me er nog over dat Amanda erna toch verder is gegaan met Brian.
Ik kreeg zelfs het idee dat de plasma aangaf dat Brian en ZDNGMW naar de slaapkamer moesten om te kijken wat daar gebeurde. Brian was zo ontzettend opgefokt toen hij het kantoor uitliep, schopte zelfs een glas kapot. Brian en glas.
― Mark Twain
pi_60098467
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je noemt hier Eric, Lieke, Sylvia en Claire. De enige die je onvoorwaardelijk steunde was Claire. Op het laatst hadden Eric en Sylvia af en toe onderonsjes waarbij ze duidelijk vraagtekens hadden over jou. Sylvia en Eric hadden, los van jou, wel degelijk een eigen agenda waarbij Sylvia ooit letterlijk zei tegen Eric "Huub hoeft niet alles te weten", Lieke heeft jou uiteindelijk laten vallen als een baksteen (ik kon dat wel begrijpen), dus vanwaar jouw "absolute dekking" m.b.t. die drie
het klopt wel dat Sylvia en Eric dat een keer gezegd hebben, maar dat ging over het proberen Jaap over te halen naar She.
Syl zat toen op de ontslagstoel en Huub mocht niet meestemmen

Had totaal niets te maken met dekking in het spel
pi_60098494
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:42 schreef Desii het volgende:

[..]

niets geen PM, heerlijk toch deze discussies

Zit op een werk stiekum mee te lezen
Jups, maar niet over dit onderwerp, dat gaat geheid ellende worden
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 15:46:42 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_60098501
quote:

Jiskefet, heerlijk.
― Mark Twain
pi_60098520
quote:

[..]

Niks geen humor.werd er ook niet ingegooid als wij voor domme streamers werden uitgemaakt.
wij steeds alles maar uitleggen en als dank krijgen we nog steeds allerlei namen naar ons hoofd geslingerd.Grote bek over Huub die mensen aanviel,maar die deed het open en bloot en niet stiekum achter een computertje
  maandag 14 juli 2008 @ 15:47:20 #94
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60098527
20 maanden lang keek ik weinig televisie, of het boeide me minder, dat kwam door dit soort stream-beelden.

Dit filmpje, lekker opgevoerd...spannend, toch denk ik dat Brian en Natasia een tip van de koffieman kregen.

pi_60098532
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jiskefet, heerlijk.
echt heel leuk deze, moeten jullie even kijken Huub jij ook kan je vast waarderen

tot vanavond maar weer ben weer weg
pi_60098583
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kreeg zelfs het idee dat de plasma aangaf dat Brian en ZDNGMW naar de slaapkamer moesten om te kijken wat daar gebeurde. Brian was zo ontzettend opgefokt toen hij het kantoor uitliep, schopte zelfs een glas kapot. Brian en glas.
klopt in kantoor (samen met Natasia en Jaap) had hij al moordneigingen ri. Huub, terwijl hij nog niet eens wist wat er aan de hand was.

ga ff de bijbehorende cossen hier bijzetten.... ogenblik
tja baas is pleite

[COS#1263] Saai, Saaier, Saaist
[COS # 1264] Dronkenschap en snode plannen
[COS #1265] Waar Brian para is.
[COS #1266] Waar de redactie in rep en roer is!
[COS #1267] Waar Amanda zwemt
[COS #1268] Waar Natasia er weer is.
[COS #1269] Brian krijgt logies en breakfast elders...
[COS #1270] Waar iedereen er weer eens uit moet
[COS # 1271] Loverboy slaapt ergens achter
[COS#1272] De day after the night before
[COS#1273] Waar iedereen weer nuchter is.
[COS #1274]Waar het leven verder gaat, zonder Natas en Brian
[COS #1275] Waar Brian weer terug is

[ Bericht 12% gewijzigd door Desii op 14-07-2008 16:47:56 ]
pi_60098608
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:45 schreef Desii het volgende:

[..]

het klopt wel dat Sylvia en Eric dat een keer gezegd hebben, maar dat ging over het proberen Jaap over te halen naar She.
Syl zat toen op de ontslagstoel en Huub mocht niet meestemmen

Had totaal niets te maken met dekking in het spel
Je zag dat Sylvia en Eric steeds vaker naar elkaar aan het toetrekken waren, omdat (vooral Eric) het niet eens was met Huub's handelen. Huub had daarvoor al een paar keer Eric er van langs gegeven.....

Het was een beetje het begin van het instorten van de relatie tussen Huub en Eric. Ze hadden regelmatig onenigheid over "hoe om te gaan" met situaties/vertrouwen/speltactiek.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 15:50:05 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_60098610
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
20 maanden lang keek ik weinig televisie, dat kwam door dit soort stream-beelden.

Vooral dit filmpje, lekker opgevoerd.........toch denk ik dat Brian en Natasia een tip via de koffieman kregen.

Dat zei ik dus ook al Fluiterje, out of the blue vloog Brian het kantoor uit samen met ZDNGMW, rechtstreeks naar de slaapkamer.
― Mark Twain
  maandag 14 juli 2008 @ 15:56:00 #99
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60098765
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups, maar niet over dit onderwerp, dat gaat geheid ellende worden
Dat is een kwestie van roepen langs de zijlijn, en als dan als de persoon in kwestie zelf zijn weerwoord kan geven, de discussie niet opnieuw aangaan. Dat is hetzelfde als op internet iets over iemand roepen, maar als je iemand persoonlijk spreekt niets durven te zeggen.

Overigens zit ik niet te wachten op een discussie hierover, vind het een zinloos en uitgemolken onderwerp, dus van mij mogen jullie het wel via PM doen.
pi_60098784
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Niks geen humor.werd er ook niet ingegooid als wij voor domme streamers werden uitgemaakt.
wij steeds alles maar uitleggen en als dank krijgen we nog steeds allerlei namen naar ons hoofd geslingerd.Grote bek over Huub die mensen aanviel,maar die deed het open en bloot en niet stiekum achter een computertje
Precies! Ben het zó met je eens.
Ook met je eerste stukje trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')