loesoequote:Op zondag 13 juli 2008 19:14 schreef JortK het volgende:
fipo
Jaquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef JortK het volgende:
Kunnen we deze binnen een half uur volbaggeren denken jullie?
Hebben we daar nog zo lang voorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef JortK het volgende:
Met de huidige snelheid van fok niet trouwensquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef JortK het volgende:
Zeg maar ouderwets tempo, half uurtje en dan vol
Inderdaad echt tering traagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met de huidige snelheid van fok niet trouwens
makkelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef JortK het volgende:
De watte?quote:
Had al hoi gezegdquote:
En ik dan?quote:
Hou je kut bek dicht en zet een spatie extra in je postquote:
Als marc en Jort even kop over kop gaan nu, kan ik even snel eennieuw biertje halenquote:
Eigenlijk zijn jullie allemaal best wel nerds hčquote:
Het moet gewoon werkenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je kut bek dicht en zet een spatie extra in je post
Tuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 19:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie allemaal best wel nerds hč
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als marc en Jort even kop over kop gaan nu, kan ik even snel eennieuw biertje halen
Ja, lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als marc en Jort even kop over kop gaan nu, kan ik even snel eennieuw biertje halen
phpBBquote:Op zondag 13 juli 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet het ook heus wel, met een spatie
Zolang het je vriendin niet is vast nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar boeit ons het wat een vrouw er van vindt?
Ziggo is druk met het mogelijk maken van Studio Sport geloof ikquote:Op zondag 13 juli 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
topic gaat te snel, ziggo is vandaag te traag voor woorden
ik zal eens wat wissen van jouquote:Op zondag 13 juli 2008 19:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag alleen als je hier minstens 100 posts plaatst
Ziggoquote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziggo is druk met het mogelijk maken van Studio Sport geloof ik
"vriendin" is echt een overgewaardeerd conceptquote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zolang het je vriendin niet is vast niet
Eruit met die eikel danquote:Op zondag 13 juli 2008 19:23 schreef JortK het volgende:
Tour: Riccō heeft 'verdachte waarden'
Daar gaan we weer
Post eens wat meer teksten en minder dingen om te bekijken.. Kost allemaal tijd!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef JortK het volgende:
Fles, check deze top 10 maar
http://www.big-boards.com/
Nee, die tijdrit van Schumacher staat boven iedere twijfel, ben je nou lekker?quote:
Heel fok is traagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
topic gaat te snel, ziggo is vandaag te traag voor woorden
Goedkoop pools wijf is beter?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"vriendin" is echt een overgewaardeerd concept
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Post eens wat meer teksten en minder dingen om te bekijken.. Kost allemaal tijd!
Schumacher ook eruitquote:Op zondag 13 juli 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die tijdrit van Schumacher staat boven iedere twijfel, ben je nou lekker?
Daar kan je nogeens een goeie pot bier mee drinkenquote:
Germansquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schumacher ook eruit
Laat ie met zijn Ferrari lekker ergens anders gaan spelen
Normaal zet je er ook geen filmpjes en sites en shit tussenquote:
laatste tijd post ik sowieso weinigquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Normaal zet je er ook geen filmpjes en sites en shit tussen
Ik heb er geen idee van, maar geloof je meteen!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je nogeens een goeie pot bier mee drinken
Komt dat? Heb je een leven gevonden?quote:
Ik kan het weten iddquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van, maar geloof je meteen!
Je moeder!quote:
Hij? een leven? Gevonden? Je weet nooit wat er allemaal in de goot te vinden is tegenwoordigquote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Komt dat? Heb je een leven gevonden?
Filmpjesquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Normaal zet je er ook geen filmpjes en sites en shit tussen
werkwerkwerk enzoquote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Komt dat? Heb je een leven gevonden?
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij? een leven? Gevonden? Je weet nooit wat er allemaal in de goot te vinden is tegenwoordig
Die is lief!quote:
jouw moeder gaat over golfkarton of wat?quote:
Ghehehequote:
quote:Fusce eget dui. Vestibulum non diam vitae libero facilisis sagittis. Cras semper commodo leo. Maecenas vel mauris nec nunc pretium molestie. Nulla tempus pulvinar erat. Mauris accumsan. Ut vitae velit. Nulla suscipit, lorem vel convallis sagittis, libero tellus ultricies mauris, vel interdum urna dui vel leo. Aliquam erat volutpat. Phasellus rutrum quam quis ligula. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Cras urna urna, elementum consectetuer, pellentesque et, cursus a, velit. Aliquam lobortis, tellus in malesuada pulvinar, massa elit suscipit lorem, ut congue enim lacus et felis. Praesent vitae neque.
Aliquam justo. Nunc tellus eros, auctor sed, malesuada eu, iaculis nec, dolor. Morbi pellentesque. Ut vestibulum, sem id tincidunt malesuada, risus nunc lobortis massa, quis viverra dolor nulla ac metus. Quisque eget eros. Fusce hendrerit dui nec felis. Morbi eu dolor. Vivamus et mauris. Donec sodales, tortor semper tempus tristique, odio metus lacinia pede, id egestas leo urna ut lorem. Integer fermentum scelerisque ante. Curabitur non augue. Fusce ut nisi eu mi luctus tincidunt. Nam non ipsum eget augue sollicitudin suscipit. Quisque sed quam. Praesent in quam. Cras porta eros at purus. Etiam a est.
Als je ieder woord in een aparte post had geplaatst, waren we vol geweestquote:
Goed motto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |