Mits Evans echt een zwakke dag heeft.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn nog drie bergritten te gaan in de Alpen, daar kan nog tijd gepakt worden.
Hij staat 1 seconde voor op Schleck, en nog 3 man binnen de minuut. Hij heeft een zwakke ploeg (dat hebben we vandaag wel gezien), dus er is nog van alles mogelijk.
zeker en als de ploegen het goed spelen buiten ze die slechte ploeg van Evans ook uitquote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn nog drie bergritten te gaan in de Alpen, daar kan nog tijd gepakt worden.
Hij staat 1 seconde voor op Schleck, en nog 3 man binnen de minuut. Hij heeft een zwakke ploeg (dat hebben we vandaag wel gezien), dus er is nog van alles mogelijk.
Je hoeft niet een slechte dag te hebben als je ploeg zwak is. Een slecht moment kan al voldoende zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mits Evans echt een zwakke dag heeft.
vraag is hoe gaat evans om met het geel en de bijkomende drukquote:Op maandag 14 juli 2008 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je weet niet wat het geel met de ploegmaats doet, het zou niet de eerste keer zijn dat die zichzelf overstijgen.
Hijzelf (of zijn te zwakke ploeg) wellicht.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef pfaf het volgende:
Hij was vandaag echt sterk zeg. Pareerde alles wat hij wilde pareren met speels gemak, terwijl iemand als Mentsjov niets kon. Ik zou ook niet weten wie hem van het geel in Parijs af kan houden...
Of hij sterk was laat ik in het midden maar hij kon de aanval van Schleck enzo toch niet beantwoorden. Zat ook mijns inziens vaak te vragen dat andere moeten overnemen. Reed wel een gat naar Astarloza toe maar verder heeft die gast ook weinig gedaan. Als ik Sastre, Menchov en Ricco en ook Vandevelde was had ik Evans het werk alleen laten opknappen hij is tenslotte de topfavoriet. Nee gaan ze hem nog wat helpen ook nog.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef pfaf het volgende:
Hij was vandaag echt sterk zeg. Pareerde alles wat hij wilde pareren met speels gemak, terwijl iemand als Mentsjov niets kon. Ik zou ook niet weten wie hem van het geel in Parijs af kan houden...
Kan nog handig zijn als je tweede wilt worden en vriendjes moet zijn met Lotto. A la Basso vanaf 2003 tot 2005.quote:Nee gaan ze hem nog wat helpen ook nog.
Het was ook niet alleen het niet beantwoorden van de aanvallen van Schleck, Kohl en Piepoli, maar die liepen vervolgens ook bij hem weg. Was 'ie echt sterk geweest, dan was hij wel weer op tempo teruggereden (of het verschil weer verkleind). Dat lukte hem niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Of hij sterk was laat ik in het midden maar hij kon de aanval van Schleck enzo toch niet beantwoorden. Zat ook mijns inziens vaak te vragen dat andere moeten overnemen. Reed wel een gat naar Astarloza toe maar verder heeft die gast ook weinig gedaan. Als ik Sastre, Menchov en Ricco en ook Vandevelde was had ik Evans het werk alleen laten opknappen hij is tenslotte de topfavoriet. Nee gaan ze hem nog wat helpen ook nog.
pff met Vandevelde misschien wel ja maar toch. Zie het liever niet gebeurenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kan nog handig zijn als je tweede wilt worden en vriendjes moet zijn met Lotto. A la Basso vanaf 2003 tot 2005.
Ja en in die groep hoefden Ricco en Sastre niks te doen. En Menchov kon niet anders was die ook wel van Evans weggereden. Althans dat had hij dan gemoeten.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen het niet beantwoorden van de aanvallen van Schleck, Kohl en Piepoli, maar die liepen vervolgens ook bij hem weg. Was 'ie echt sterk geweest, dan was hij wel weer op tempo teruggereden (of het verschil weer verkleind). Dat lukte hem niet.
Idd. Ook Menchov was niet echt overtuigend.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja en in die groep hoefden Ricco en Sastre niks te doen. En Menchov kon niet anders was die ook wel van Evans weggereden. Althans dat had hij dan gemoeten.
Ik zie het ook niet graag maar het gebeurt en gebeurde zo vaak al. Maar Armstrong was uiteraard van een ander niveau. Die kon renners zo intimideren dat ze het niet eens aandurfden om voorbij zijn voorwiel te gaan rijden als hij het wilde.quote:Zie het liever niet gebeuren
Ik vind het eerder irritant... Het is dat Ducrot en Dijkstra zo verschrikkelijk zijn anders zou ik overschakelen.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Op België beschouwen ze Evans nog meer als een halve-Vlaming dan Dijkstra Menchov als een halve-Hollander beschouwt. Echt komisch.
Dat deden ze vandaag alquote:Op maandag 14 juli 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Evans deed op de Belg een openlijke sollicitatie naar eventuele bondgenoten om zijn zwakke ploeg te ondersteunenIk vreesde het al een beetje maar ik mag toch hopen dat de nummers twee en drie Evans niet gaan helpen in ruil voor een mooi podiumplekkie.
de enige ploeg die ik als evt bondgenoot zie zal Garmin zijn als Vandevelde in de alpen ook mee kanquote:Op maandag 14 juli 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Evans deed op de Belg een openlijke sollicitatie naar eventuele bondgenoten om zijn zwakke ploeg te ondersteunenIk vreesde het al een beetje maar ik mag toch hopen dat de nummers twee en drie Evans niet gaan helpen in ruil voor een mooi podiumplekkie.
Hmmm, waarom denk je Garmin?quote:de enige ploeg die ik als evt bondgenoot zie zal Garmin zijn als Vandevelde in de alpen ook mee kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |