gedramatiseerd is het niet lijkt me omdat het het medisch bulletin is afkomstig van de organisatie. Maar volgens dr. Gerard Porte zijn het oppervlakkige wonden en leek het wel mee te vallen op het eerste gezicht. Hij zal denk ik wel slecht slapen omdat zijn rug ook bezeert is. Verder zal die na een nacht slapen vooral stijf zijn morgen. Als hij morgen niet kan volgen bergop zal hij het hier wel op afsteken.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Dat klinkt niet best.
Of is dit allemaal enigszins gedramatiseerd?
Die Giro was gewoon lachwekkend. Basso reed iedereen uit het wiel zodra hij normaal tempo ging rijdenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Basso reed alleen maar passief in de Tour en dan vooral omdat de tegenstanders Armstrong en Ullrich heetten.
Bij die Giro die hij won, reed hij echt wel alles en iedereen in de vernieling. De 2e op 9 minuten, de 3e op 12 en de 4e op 18. Ook 3 ritten gewonnen en 2 keer 2e na Piepoli. Dat kan je niet als je defensief rijdt.
Zijn ploeg is kwetsbaar, inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
Evans heeft zich gehandhaafd, helemaal in zijn eentje..wordt nog erg lastig voor hem
Eerst een rustdag
Ook dankzij Mensjov die steeds overpakte.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
Evans heeft zich gehandhaafd, helemaal in zijn eentje..wordt nog erg lastig voor hem
Eerst een rustdag
Ze hebben tenminste lef. Dan komt er altijd nog gevaar bij kijken.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:07 schreef Leatherface het volgende:
Kunnen de Sauniers nog een bedreiging vormen?
Ricco en Piepoli zijn in ieder geval zwak tot matig tegen de klok. Die moeten met een flinke voorsprong de Alpen uit rijden.
Dat lag volgens mij ook wel in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:10 schreef Mdaniels het volgende:
Het Algemeen klassement is wel erg dicht bij elkaar. Als Cadeltje dat maar volhoudt!
Klopt, maar er zijn nog drie bergritten te gaan in de Alpen, daar kan nog tijd gepakt worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:14 schreef Klopkoek het volgende:
Schleck verloor in die 29 km lange tijdrit meer dan een minuut op Evans.
Evans had +27"
Frank Schleck +2'14"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |