abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60085040
* Medisch rapport:

Evans (Aus): val aan km 106. Wonden en kneuzingen aan de schouder, elleboog, heup en linkerknie.
pi_60085102
Dat klinkt niet best.

Of is dit allemaal enigszins gedramatiseerd?
pi_60085211
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Dat klinkt niet best.

Of is dit allemaal enigszins gedramatiseerd?
gedramatiseerd is het niet lijkt me omdat het het medisch bulletin is afkomstig van de organisatie. Maar volgens dr. Gerard Porte zijn het oppervlakkige wonden en leek het wel mee te vallen op het eerste gezicht. Hij zal denk ik wel slecht slapen omdat zijn rug ook bezeert is. Verder zal die na een nacht slapen vooral stijf zijn morgen. Als hij morgen niet kan volgen bergop zal hij het hier wel op afsteken.
pi_60085659
Hij vreesde vooral voor een breuk van het linkersleutelbeen, wat hij al 5x gebroken heeft. David Bombeke heeft laten weten dat dat in ieder geval niet het geval is.
pi_60085697
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Basso reed alleen maar passief in de Tour en dan vooral omdat de tegenstanders Armstrong en Ullrich heetten.

Bij die Giro die hij won, reed hij echt wel alles en iedereen in de vernieling. De 2e op 9 minuten, de 3e op 12 en de 4e op 18. Ook 3 ritten gewonnen en 2 keer 2e na Piepoli. Dat kan je niet als je defensief rijdt.
Die Giro was gewoon lachwekkend. Basso reed iedereen uit het wiel zodra hij normaal tempo ging rijden

Hij had die Giro toen meteen half uur kunnen winnen
pi_60087134
Evans met zn Thunderbird-kop

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60087534
Zoek de verschillen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60087596
Erg sterke en slimme coureur. Maar niet één die ooit mijn hart sneller zal doen kloppen. Je kan hem zijn defensieve stijl niet echt kwalijk nemen, maar je kan het mij op mijn beurt weer niet kwalijk nemen dat ik daarom nooit fan van hem zal worden
pi_60090725
Goede wielrenner hoor, maar eigenlijk vind ik dat je de gele trui moet verdienen.
Dat betekent, dat je toch op zijn minst moet proberen om het verschil in een bergetappe te maken door gewoon harder naar boven te rijden dan anderen. Evans klampt eigenlijk altijd aan. Gaat met de snelste mee en daardoor heeft hij aan het einde van de tour het minste tijdverlies. Je wint er de tour mee, maar je zal er niet populairder door worden. Ik hoop echt, dat hij vandaag iets tijd verliest, waardoor hij in de andere bergetappes in de aanval moet. En als het hem dan lukt, alleen dan dwingt hij respect bij mij af. Al zou ik hem ook weleens in de positie willen zien, dat hij met zijn ploeg de trui moet verdedigen.
  maandag 14 juli 2008 @ 10:24:51 #35
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_60091131
het is ook niet alleen evans zijn schuld dat hij niet aanvalt, hij krijgt ook die opdracht van de ploegleiding, redant zei letterlijk dat ze liefst nog at wachten om het geel te pakken.

Evans zou wel aanvallen als het nodig is, zie idd de voorjaarsklassiekers, maar als je nu al één minuut voorstaat op de voornaamste concurrenten, waarvan je de kwaliteiten in de bergen nog maar half kent, zou het behoorlijk dom zijn zelf te gaan aanvallen.
pi_60101407
Vandaag niet echt overtuigend, maar vooralsnog goed genoeg.

Als hij niet gesloopt wordt door de blokken van CSC of Saunier Duval, maakt ie een goede kans.
pi_60101540
Evans heeft zich gehandhaafd, helemaal in zijn eentje..wordt nog erg lastig voor hem
Eerst een rustdag
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60101569
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
Evans heeft zich gehandhaafd, helemaal in zijn eentje..wordt nog erg lastig voor hem
Eerst een rustdag
Zijn ploeg is kwetsbaar, inderdaad.

Maar wellicht dat zo'n man als Popovych zich herpakt.
pi_60101619
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
Eerst een rustdag
Ook dankzij Mensjov die steeds overpakte.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 14 juli 2008 @ 17:50:31 #40
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60101652
Menchov en Breuk zijn toch wel blij met het podium. Evans brengt het geel naar Parijs.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 14 juli 2008 @ 18:01:48 #41
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60101880
Gezien zijn kwetsuren (waarvan ik overtuigd ben dat hij er nog steeds veel last van had), kon je van vandaag niet meer verwachten van Evans. Ik ga niet beweren dat hij zonder verwondingen flitsend had gereden, maar de omstandigheden zijn nu eenmaal wat ze zijn.

De rest moest hem nu maar aanvallen nu hij alleen zat en ook nog verzwakt was. CSC deed dat, maar ik vrees dat Frank Schleck de verkeerde speerpunt is, die heeft veruit het grootste choke-gehalte (zelfs al ging Andy vandaag met de billen bloot).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_60101942
Kunnen de Sauniers nog een bedreiging vormen?

Ricco en Piepoli zijn in ieder geval zwak tot matig tegen de klok. Die moeten met een flinke voorsprong de Alpen uit rijden.
  maandag 14 juli 2008 @ 18:08:50 #43
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60101975
Dat mensen (inclu ikzelf) zo'n hekel aan Evans hebben is begrijpelijk. Meer dan eens koerst hij laf. Onder andere Robert Gesink zette hij ooit eens te kijk door kilometers lang in zijn wiel te blijven hangen en pas op het laatst de rit te pakken (en dan ook nog juichen).

Maar als je heel eerlijk bent zijn Menchov en consorten (VandeVelde, Sastre) ook geen aanvallende helden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 14 juli 2008 @ 18:09:30 #44
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60101988
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:07 schreef Leatherface het volgende:
Kunnen de Sauniers nog een bedreiging vormen?

Ricco en Piepoli zijn in ieder geval zwak tot matig tegen de klok. Die moeten met een flinke voorsprong de Alpen uit rijden.
Ze hebben tenminste lef. Dan komt er altijd nog gevaar bij kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 14 juli 2008 @ 18:10:08 #45
221526 Mdaniels
It's Me Again
pi_60102003
Het Algemeen klassement is wel erg dicht bij elkaar. Als Cadeltje dat maar volhoudt!
pi_60102016
Valverde is ook geen aanvallende held.

Hij toonde vandaag opnieuw toch niet de man bij uitstek voor het eindklassement van de Tour te zijn.

Benieuwd of hij daar nog ooit in verbeterd.
pi_60102037
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:10 schreef Mdaniels het volgende:
Het Algemeen klassement is wel erg dicht bij elkaar. Als Cadeltje dat maar volhoudt!
Dat lag volgens mij ook wel in de lijn der verwachtingen.

Hij is nu eenmaal geen renner die het verschil maakt in de bergen.
  maandag 14 juli 2008 @ 18:14:15 #48
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60102074
Schleck verloor in die 29 km lange tijdrit meer dan een minuut op Evans.

Evans had +27"

Frank Schleck +2'14"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60102113
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:14 schreef Klopkoek het volgende:
Schleck verloor in die 29 km lange tijdrit meer dan een minuut op Evans.

Evans had +27"

Frank Schleck +2'14"
Klopt, maar er zijn nog drie bergritten te gaan in de Alpen, daar kan nog tijd gepakt worden.
Hij staat 1 seconde voor op Schleck, en nog 3 man binnen de minuut. Hij heeft een zwakke ploeg (dat hebben we vandaag wel gezien), dus er is nog van alles mogelijk.
pi_60102136
De anderen, op misschien een Vandevelde na, moeten een grote voorsprong pakken in de bergen om een goede kans te maken.

Of Evans moet een enorme inzinking krijgen in een bergit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')