abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 18:17:54 #51
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60102146
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn nog drie bergritten te gaan in de Alpen, daar kan nog tijd gepakt worden.
Hij staat 1 seconde voor op Schleck, en nog 3 man binnen de minuut. Hij heeft een zwakke ploeg (dat hebben we vandaag wel gezien), dus er is nog van alles mogelijk.
Mits Evans echt een zwakke dag heeft.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60102165
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn nog drie bergritten te gaan in de Alpen, daar kan nog tijd gepakt worden.
Hij staat 1 seconde voor op Schleck, en nog 3 man binnen de minuut. Hij heeft een zwakke ploeg (dat hebben we vandaag wel gezien), dus er is nog van alles mogelijk.
zeker en als de ploegen het goed spelen buiten ze die slechte ploeg van Evans ook uit
pi_60102399
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Mits Evans echt een zwakke dag heeft.
Je hoeft niet een slechte dag te hebben als je ploeg zwak is. Een slecht moment kan al voldoende zijn.
  maandag 14 juli 2008 @ 18:31:16 #54
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60102432
Je weet niet wat het geel met de ploegmaats doet, het zou niet de eerste keer zijn dat die zichzelf overstijgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 14 juli 2008 @ 19:05:52 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60103111
Hij was vandaag echt sterk zeg. Pareerde alles wat hij wilde pareren met speels gemak, terwijl iemand als Mentsjov niets kon. Ik zou ook niet weten wie hem van het geel in Parijs af kan houden...
pi_60103536
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je weet niet wat het geel met de ploegmaats doet, het zou niet de eerste keer zijn dat die zichzelf overstijgen.
vraag is hoe gaat evans om met het geel en de bijkomende druk
pi_60103629
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef pfaf het volgende:
Hij was vandaag echt sterk zeg. Pareerde alles wat hij wilde pareren met speels gemak, terwijl iemand als Mentsjov niets kon. Ik zou ook niet weten wie hem van het geel in Parijs af kan houden...
Hijzelf (of zijn te zwakke ploeg) wellicht.
pi_60103734
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef pfaf het volgende:
Of hij sterk was laat ik in het midden maar hij kon de aanval van Schleck enzo toch niet beantwoorden. Zat ook mijns inziens vaak te vragen dat andere moeten overnemen. Reed wel een gat naar Astarloza toe maar verder heeft die gast ook weinig gedaan. Als ik Sastre, Menchov en Ricco en ook Vandevelde was had ik Evans het werk alleen laten opknappen hij is tenslotte de topfavoriet. Nee gaan ze hem nog wat helpen ook nog.
  maandag 14 juli 2008 @ 19:33:20 #59
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60103780
quote:
Nee gaan ze hem nog wat helpen ook nog.
Kan nog handig zijn als je tweede wilt worden en vriendjes moet zijn met Lotto. A la Basso vanaf 2003 tot 2005.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60103814
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Of hij sterk was laat ik in het midden maar hij kon de aanval van Schleck enzo toch niet beantwoorden. Zat ook mijns inziens vaak te vragen dat andere moeten overnemen. Reed wel een gat naar Astarloza toe maar verder heeft die gast ook weinig gedaan. Als ik Sastre, Menchov en Ricco en ook Vandevelde was had ik Evans het werk alleen laten opknappen hij is tenslotte de topfavoriet. Nee gaan ze hem nog wat helpen ook nog.
Het was ook niet alleen het niet beantwoorden van de aanvallen van Schleck, Kohl en Piepoli, maar die liepen vervolgens ook bij hem weg. Was 'ie echt sterk geweest, dan was hij wel weer op tempo teruggereden (of het verschil weer verkleind). Dat lukte hem niet.
pi_60103821
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kan nog handig zijn als je tweede wilt worden en vriendjes moet zijn met Lotto. A la Basso vanaf 2003 tot 2005.
pff met Vandevelde misschien wel ja maar toch. Zie het liever niet gebeuren
pi_60103852
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het was ook niet alleen het niet beantwoorden van de aanvallen van Schleck, Kohl en Piepoli, maar die liepen vervolgens ook bij hem weg. Was 'ie echt sterk geweest, dan was hij wel weer op tempo teruggereden (of het verschil weer verkleind). Dat lukte hem niet.
Ja en in die groep hoefden Ricco en Sastre niks te doen. En Menchov kon niet anders was die ook wel van Evans weggereden. Althans dat had hij dan gemoeten.
  maandag 14 juli 2008 @ 19:38:30 #63
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60103909
Op België beschouwen ze Evans nog meer als een halve-Vlaming dan Dijkstra Menchov als een halve-Hollander beschouwt. Echt komisch.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60103926
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja en in die groep hoefden Ricco en Sastre niks te doen. En Menchov kon niet anders was die ook wel van Evans weggereden. Althans dat had hij dan gemoeten.
Idd. Ook Menchov was niet echt overtuigend.
  maandag 14 juli 2008 @ 19:39:56 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60103958
quote:
Zie het liever niet gebeuren
Ik zie het ook niet graag maar het gebeurt en gebeurde zo vaak al. Maar Armstrong was uiteraard van een ander niveau. Die kon renners zo intimideren dat ze het niet eens aandurfden om voorbij zijn voorwiel te gaan rijden als hij het wilde.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60104295
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Op België beschouwen ze Evans nog meer als een halve-Vlaming dan Dijkstra Menchov als een halve-Hollander beschouwt. Echt komisch.
Ik vind het eerder irritant... Het is dat Ducrot en Dijkstra zo verschrikkelijk zijn anders zou ik overschakelen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60105351
Wat een saaie renner, maar ik denk dat hij het geel naar Parijs gaat brengen. Hij zal wel balen dat hij hij geel heeft gepakt, want anders hadden de CSC's moeten rijden. Aan de andere kant zie ik Evans er zelfs nog voor aan om het geel niet te gaan verdedigen.
  maandag 14 juli 2008 @ 21:45:57 #68
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_60107158
Hij gaat het nog wel lastig krijgen. Evans moet het hebben van de laatste tijdrit.
In de bergen zal hij nog wel wat tijd gaan verliezen, maar of het voldoende zal zijn...
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_60107815
Nu op de Belg bij Tour2008
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 14 juli 2008 @ 22:34:46 #70
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60108460
Evans deed op de Belg een openlijke sollicitatie naar eventuele bondgenoten om zijn zwakke ploeg te ondersteunen Ik vreesde het al een beetje maar ik mag toch hopen dat de nummers twee en drie Evans niet gaan helpen in ruil voor een mooi podiumplekkie.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60108548
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Evans deed op de Belg een openlijke sollicitatie naar eventuele bondgenoten om zijn zwakke ploeg te ondersteunen Ik vreesde het al een beetje maar ik mag toch hopen dat de nummers twee en drie Evans niet gaan helpen in ruil voor een mooi podiumplekkie.
Dat deden ze vandaag al
  maandag 14 juli 2008 @ 22:40:06 #72
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60108597
Waarschijnlijk mag Ten Dam in de Alpen voor Menchov en Evans gaan werken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60108623
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
de enige ploeg die ik als evt bondgenoot zie zal Garmin zijn als Vandevelde in de alpen ook mee kan
  maandag 14 juli 2008 @ 22:47:27 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60108777
Ik stel een nieuw beloningssysteem voor: de nummer 1 krijgt 8 ton, de nummer twee en drie helemaal niets. Dan krijg je never nooit dat soort onzin.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 14 juli 2008 @ 22:52:48 #75
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60108937
quote:
de enige ploeg die ik als evt bondgenoot zie zal Garmin zijn als Vandevelde in de alpen ook mee kan
Hmmm, waarom denk je Garmin?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:00:01 #76
148059 Pritt
Atheïst
pi_60110855
Waardeloze wielrenner qua instelling in de koers maar zijn ontroering bij het geel was wel erg mooi.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60111864
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hmmm, waarom denk je Garmin?
omdat ze dat min of meer vandaag ook al deden. En Vandevelde ook die versnelling bergop niet heeft om echt afstand te nemen. die is al blij dat die nog steeds 3e staat
pi_60112096
Breukink
quote:
Breukink snapt niets van Evans

Erik Breukink snapt niets van de manier waarop Cadel Evans vandaag tijdens de beklimming van de Hautacam reed.

"Hij wilde met alle geweld alleen in het wiel van Mentsjov, terwijl het toch aan Evans was om de gele trui te pakken. Hij stond er het beste voor", aldus de ploegleider op de website van de Rabobank-formatie.

"Halverwege de Hautacam was voor ons wel duidelijk dat Evans en Mentsjov weer heel erg aan elkaar gewaagd waren", zo zei Breukink. "Denis heeft het twee, drie keer geprobeerd en gekeken hoe er werd gereageerd, maar Evans was alert en sterk. Andersom begon Evans eerst heel voorzichtig en toen ging hij ineens aanvallen in plaats van tempo rijden. Dat begrepen wij echt niet."
Zal ik het dan maar even uitleggen. Evans is gisteren hard gevallen, heeft geen sterke ploeg om zich heen en hoeft helemaal niet aan te vallen in zijn huidige positie. Overigens heb ik Evans vaker zien prikken dan Menchov, die amper één keer 10 meter geprobeerd heeft en verder beperkte tot volgen. Breukink heeft zeker met het commentaar van Herbert en Maarten zitten kijken in de wagen
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Sorry hoor, maar dat is echt complete onzin.
pi_60112191
Nee dat is de waarheid.
pi_60112479
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:11 schreef BB-boy het volgende:
Nee dat is de waarheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:33:37 #81
67640 SaintOfKillers
pi_60116572
Als Evans lost, zitten ze op Sporza te jammeren over het feit dat Evans lost. Als Menchov lost, zitten ze bij de NOS te jammeren dat Menchov lost. Als Schleck daarna aanvalt, beginnen ze bij Sporza over de aanval van Schleck en de reacties van de anderen, bij de NOS zitten ze zich dan nog steeds af te vragen of Menchov zou kunnen terugkeren en waar hij juist zit.

Ze "supporteren" langs beide kanten voor renners die toevallig voor een lokale ploeg rijden, maar bij de VRT gaan ze veel sneller terug over naar de orde van de dag, bij de NOS lijkt dat bijzaak, die zijn eigenlijk een live-ticker voor de Rabo-ploeg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:37:11 #82
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60116630
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Kon of wilde hij niet? Hij hield duidelijk alleen Mentsjov echt in de gaten. En terecht, de rest is geen bedreiging. Die keren dat er een prikje kwam van Mentsjov kon hij met 3 vuisten in de neus nog volgen en pareren.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:39:40 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60116675
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:11 schreef BB-boy het volgende:
Nee dat is de waarheid.
Sure.
Als je Herbert hoort zou je denken dat hij vroeger nog samen met Mentsjov geknikkerd heeft. Herbert beschouwt Mentsjov niet als halve, maar hele Nederlander. Onbegrijpelijke voorkeur van hem. Ducrot durft af en toe -tussen neus en lippen door, dat wel - toe te geven dat het een kutrenner is, maar bang voor reprimandes van Herbert houdt hij weer snel z'n mond. Want zeg niet tegen Herbert dat Mentsjov niet de beste en leukste renner uit het peloton is. Of geen Nederlander is.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:43:36 #84
40566 Ericr
Livewrong
pi_60116753
Vorig jaar nog een topic geopend voor deze stille krijger maar dit jaar mag hij van mij door het ijs zakken. Vorig jaar tussen het geram van Contador en Rasmussen had Evans nog wel de neiging om in ieder geval aan te klampen. Nu is het echt berekenend rijden geworden en die laffe Rus volgt hem nog ook. Zak allebei maar in de stront dan.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:52:11 #85
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_60116953
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kon of wilde hij niet? Hij hield duidelijk alleen Mentsjov echt in de gaten. En terecht, de rest is geen bedreiging. Die keren dat er een prikje kwam van Mentsjov kon hij met 3 vuisten in de neus nog volgen en pareren.
Inderdaad, juist omdat het maar een prikje was van Menchov kon Evans makkelijk in het wiel komen. Al had ik toch een donkerbruin vermoeden dat Menchov maar op zo'n 90% zat te rijden, andere keren leek het erop alsof het meer niet beter kunnen was. Ook dat samenwerken van Evans en Menchov, meer een kans voor Menchov om krachten te sparen dan om gezamenlijk Schleck binnen afstand te houden.
Yeasayer - Wait for the Summer
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:59:50 #86
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60117114
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Sure.
Als je Herbert hoort zou je denken dat hij vroeger nog samen met Mentsjov geknikkerd heeft. Herbert beschouwt Mentsjov niet als halve, maar hele Nederlander. Onbegrijpelijke voorkeur van hem. Ducrot durft af en toe -tussen neus en lippen door, dat wel - toe te geven dat het een kutrenner is, maar bang voor reprimandes van Herbert houdt hij weer snel z'n mond. Want zeg niet tegen Herbert dat Mentsjov niet de beste en leukste renner uit het peloton is. Of geen Nederlander is.
Heb je de VRT wel gekeken? Daar zitten ze te huilen over het feit dat Evans alsnog de gele trui heeft op dit moment.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:00:21 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60117128
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:52 schreef Burghardt het volgende:

[..]

Inderdaad, juist omdat het maar een prikje was van Menchov kon Evans makkelijk in het wiel komen. Al had ik toch een donkerbruin vermoeden dat Menchov maar op zo'n 90% zat te rijden, andere keren leek het erop alsof het meer niet beter kunnen was. Ook dat samenwerken van Evans en Menchov, meer een kans voor Menchov om krachten te sparen dan om gezamenlijk Schleck binnen afstand te houden.
En geef Evans eens ongelijk. Schleck vormt echt geen serieuze bedreiging met een 50+ km tijdrit voor de boeg. En Mentsjov staat op een minuut achterstand van Evans, niet andersom, dus waarom zou Evans Schleck terug moeten halen, Mentsjov moet iets forceren de komende week. Ik weet niet of hij krachten spaarde, als hij dat deed zal hij toch nog echt eens echt wat moeten doen. En de dag na een flinke valpartij zou mij het beste moment lijken....
Ook weer typisch iets wat Herbert en Maarten gisteren maar niet konden of wilden snappen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:03:58 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60117185
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heb je de VRT wel gekeken? Daar zitten ze te huilen over het feit dat Evans alsnog de gele trui heeft op dit moment.
Gisteren heb ik alleen de NOS gezien, dus nee. Ze zullen ook best hopen dat Evans het geel in Parijs zal brengen en extra aandacht aan hem besteden, maar zo pro-Mentsjov als ze bij de NOS zijn, zal de VRT geen pro-Evans zijn...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:06:42 #89
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_60117241
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

En geef Evans eens ongelijk. Schleck vormt echt geen serieuze bedreiging met een 50+ km tijdrit voor de boeg. En Mentsjov staat op een minuut achterstand van Evans, niet andersom, dus waarom zou Evans Schleck terug moeten halen, Mentsjov moet iets forceren de komende week. Ik weet niet of hij krachten spaarde, als hij dat deed zal hij toch nog echt eens echt wat moeten doen. En de dag na een flinke valpartij zou mij het beste moment lijken....
Ook weer typisch iets wat Herbert en Maarten gisteren maar niet konden of wilden snappen.
We kunnen alleen maar hopen dat er nog iets staat te gebeuren in de Alpen. Maar gister bleek ook al uit een interview met Evans dat er heel koel gerekend wordt, het wordt waarschijnlijk gewoon een teleurstelling. Als er meer gebeurt is het mooi meegenomen.
Yeasayer - Wait for the Summer
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:14:18 #90
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60117420
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gisteren heb ik alleen de NOS gezien, dus nee. Ze zullen ook best hopen dat Evans het geel in Parijs zal brengen en extra aandacht aan hem besteden, maar zo pro-Mentsjov als ze bij de NOS zijn, zal de VRT geen pro-Evans zijn...
Ze zijn net zo erg. Constant benadrukten ze hoeveel mannen Evans nog had, hoe jammer het is, dat hij goed rijdt, dat hij niet de gele trui moet pakken... enz.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60117598
Qua klassement zijn renners als Schleck of Piepoli wellicht geen echte bedreiging voor Evans, pfaf. Maar het risico is dat in de Alpen die klimgeiten Evans dusdanig het vuur aan de schenen leggen, dat hij instort.

Hij zit met een lastig dillema. Evans zou ze kunnen laten rijden en denken: "die pak ik in de tijdrit wel terug". Maar aan de andere kant mag hij ze niet te veel ruimte geven. Een minuut of 3 / 4 maak je niet zo makkelijk goed, zelfs niet op een non-tijdrijder als Schleck of Riccò (Piepoli is wat dat betreft natuurlijk geen bedreiging meer).

En ook is er natuurlijk het risico dat gevaarlijkere mannen voor het klassement (Menchov bijvoorbeeld) op de een of andere manier meeschuiven. En dan heb je misschien nog een Valverde die eens meeglipt. Daar zal Evans ook niet heel gerust op zijn, als die na de Alpen drie minuten of meer heeft teruggepakt. (Is natuurlijk de vraag of Valverde überhaupt nog verbetert of er zin in heeft. Ik had hem eigenlijk al afgeschreven als factor).

Kortom: er zijn legio scenario's denkbaar waarin het mis kan gaan voor Evans. Het wordt interessant de komende dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leatherface op 15-07-2008 12:27:52 ]
pi_60117662
Aub. zeg, de Belg is 1000x erger in hun Evans mania. Vorig jaar al met hun "Evans is de enige schone klassementsrenner" mania. Dit jaar als er 's avonds bij Karl een gast is vraagt hij elke avond wat ze van Evans vinden, elke avond (niet alleen Boogerd) behalve gisteren waren ze negatief en kwam Karl met een trieste opmerking als iemand zegt dat die liever een aanvaller zag "Ja, en dan tegen de lamp lopen"

Smeets heb ik nog helemaal niks positiefs over Menchov horen zeggen in de avondprogramma's itt. Karl. Ducrot zat zich gisteren net zo te ergeren aan Menchov. En Dijkstra ziet Menchov niet als halve Nederlander, maar als hele Rus. En Dijkstra geilt op Russen, dat is algemeen bekend. Dijkstra Hij spreekt ook Russisch en heeft het altijd over die godvergeten schaatsbanen met de wind daar en blabla.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:26:48 #93
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60117728
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:21 schreef Leatherface het volgende:
Qua klassement zijn renners als Schleck of Piepoli wellicht geen echte bedreiging voor Evans, pfaf. Maar het risico is dat in de Alpen die klimgeiten Evans dusdanig het vuur aan de schenen leggen, dat hij instort.
Mja, ik zie Evans daar niet zozeer warm of koud van worden. Die fietst in de Alpen gewoon elke dag gezellig met Mentsjov en Sastre omhoog en laat de etappeoverwinningen wel aan de rest. En de rest pakt in het algemeen nooit zo veel tijd in die laatste paar kilometers.

Uiteraard kan er nog van alles gebeuren ( God zij dank ), maar Evans' rust, klimkwaliteiten en tijdrit zullen hem normaal gesproken wel doorheen slaan. Ook daar ik me afvraag of iemand als Schleck elke dag zo sterk zal gaan rijden als gisteren. Daar waar Evans nu wel bewezen heeft ' gewoon' snel omhoog te kunnen rijden.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:29:18 #94
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_60117771
Als evans al moet "aanvallen", wie moet hij dan aanvallen, vraag ik me af.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:32:20 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60117836
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef placebeau het volgende:
Als evans al moet "aanvallen", wie moet hij dan aanvallen, vraag ik me af.
Precies wat ik zei en waarom ik de woede van Ducrot en veel users hier onbegrijpelijk vind. Evans zat gisteren gewoon op rozen. Hij hoeft niets, de rest moet en laat hen dan ook maar aanvallen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:34:41 #96
67640 SaintOfKillers
pi_60117896
Evans kan uiteraard instorten, maar de kans dat eender welke andere renner uit de top 10 instort, lijkt me al groter. Evans heeft in die ene Giro zo'n ontzettende klap gekregen dat hij dat nooit meer opnieuw laat gebeuren.

Als ze hem willen afmaken, zullen ze 't in fases moeten doen en de gevaarlijkste mannen hebben in de Pyreneeën al 2 kansen laten liggen. Met geheelde wonden en geel om de schouders, gaat Evans echt niet slechter rijden en het is sowieso al geen renner die een slechte 3e week heeft.
pi_60117969
Ik begin meer en meer te hopen dat Evans wint door de negatieve houding richting hem en de Belgische commentatoren en de Menchov-verheerlijking in Nederland bij zowel de kijker als de commentatoren (die echt 1000x erger is dan bij de Belgen)
pi_60118163
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evans kan uiteraard instorten, maar de kans dat eender welke andere renner uit de top 10 instort, lijkt me al groter. Evans heeft in die ene Giro zo'n ontzettende klap gekregen dat hij dat nooit meer opnieuw laat gebeuren.
Daar zeg je wat interessants. De Giro 2002 was een flinke heartache voor Evans. Maar hij heeft er volgens mij wel lering uit getrokken. De laatste jaren waren een leer- en groeiproces voor hem, wat nu tot een climax moet leiden.
quote:
Als ze hem willen afmaken, zullen ze 't in fases moeten doen en de gevaarlijkste mannen hebben in de Pyreneeën al 2 kansen laten liggen.
Contador en Rasmussen maakten hem vorig jaar redelijk vakkundig in fases af. Hoewel het bitter weinig scheelde. 23 seconden... Andermaal een kras op de ziel. Maar ook hier leerde hij een les uit. Nog meer uitgaan van de eigen kracht en degelijkheid / constantheid. En zich ook niet (te) gek laten maken door aanvallen bergop.
quote:
Met geheelde wonden en geel om de schouders, gaat Evans echt niet slechter rijden en het is sowieso al geen renner die een slechte 3e week heeft.
Volgens mij sterkt het hem (mentaal ook). Maar de Tour duurt nog lang. Er kan nog van alles gebeuren.
pi_60118207
Edit - min of meer twee keer hetzelfde geschreven door vage computerstoringen.
pi_60118254
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:38 schreef wimderon het volgende:
Ik begin meer en meer te hopen dat Evans wint door de negatieve houding richting hem en de Belgische commentatoren
He he. Ik heb bijna hetzelfde gevoel.

Ik heb ook niks tegen Evans. Zijn grootste fans ben ik ook niet en toegegeven, het is niet de meest aansprekende en attractieve renner.

Maar als hij het verdient, verdient ie het.

Maar goed, ik zal nog wel vaker op de bres moeten springen voor bepaalde sporters komende zomer (Michael Phelps)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')