O oké..quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu als een debiel om het uur in het systeem te kijken of we nog steeds voor beide woningen 3e staan
heb zin om hetzelfde clubje van vorige week (+Liejannuh en SHE uiteraard) le laten Sushi-house-warmen namelijk ergens begin september![]()
![]()
verhuizen de gekste
Ah joh, dan gaan wij gewoon naar de mannenmeet.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah joh, dan gaan wij gewoon naar de mannenmeet.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
En in t kader van "soms moet je gewoon makkelijk doen" bestellen we straks een pizza (lang geleden voor t laatst gedaan dus Yummie) ipv dat ik ga koken... kan mijn tijd veel beter gebruiken
Leuk nummerquote:
Waren de noodles maar niet tjokvol simpele koolhydraten en vetquote:Op zondag 13 juli 2008 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jullie zijn van harte welkom hoor
![]()
Net wezen shoppenwat leuke dingen gekocht. en bij de toko geweest
[ afbeelding ]
nog niet alles staat op de foto. misschien straks nog van de kleding foto's. iedereen leuke dag gehad?
Genoeg zwemmen Steer, dan maakt het niet uitquote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren de noodles maar niet tjokvol simpele koolhydraten en vet
Seks in een kleedhokjequote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug, niet verdronken, wel veel water ingeslikt, en eindelijk 50 meter kunnen crawlen.![]()
Toch is mijn techniek nog steeds prut.
En ik had zin in sex met mijn ex toen ik in een kleedhokje stond
Ik ook, nouja ik moest vanochtend nog even mensen helpen met verhuizen, maar die hadden daar op een gegeven moment iets van 12 man rondlopen met in totaal 6 auto's en 2 aanhangers, dus dat was zo klaar zodat ik nog mooi de hele touretappe kon zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef AKnynke het volgende:
have fun!
Ik geniet echt optimaal van m'n luie zondag. Leuke touretappe, zometeen een stel vrienden hier om pannenkoeken te eten..beter kan niet!
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:36 schreef Troel het volgende:
MiMu, gewoon Bert drillen voor de volgende keer zodat hij weet welke dingen belangrijk zijn om te vragen
Berts hebben dat gewoon nodig
Volgens mij is dat nog de meeste moeite voor een avondmaaltijd van iedereen hier.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij doen lekker makkelijk vandaag. Bakje bolognesesaus uit de vriezer, pasta koken, parmezaan erover, salade erbij en klaar.
Oei, daar zou ik echt helemaal voor in zijn! Jammer dat ik nog geen voorraad heb opgebouwd hierquote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij doen lekker makkelijk vandaag. Bakje bolognesesaus uit de vriezer, pasta koken, parmezaan erover, salade erbij en klaar.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt ervan af. Jij bent geen liefhebber van goedmaaksex.![]()
Eensch! Goedmaakwandelen of goedmaakfietsen of goedmaaketen of desnoods goedmaakkoffie. Maar sex? Nah.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef DarkElf het volgende:
goedmaaksseks is een uberdomme uitvinding...
vind ik dan
eindelijk iemand, buiten mijn husband, die het met me eens isquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eensch! Goedmaakwandelen of goedmaakfietsen of goedmaaketen of desnoods goedmaakkoffie. Maar sex? Nah.
Aaahquote:
Ik krijg echt zo'n zure rimpelkop van ruziemakenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eindelijk iemand, buiten mijn husband, die het met me eens is
Tis nu vooral dat alle kasten enzo wel ingeruimd zijn, maar dat het hele huis nog vol rotzooi ligt.... Bweuh, ik hou niet van rommel, word ik chagrijnig van.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je nog veel uitpakken CF?
Kan me voorstellen dat je het zat bent hoor.
Niet geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe was het bij de tandarts SOL?
Heb je uitgelegd dat je het geld niet contant had? Een beetje arts laat je toch niet in de kou staan dan, zou je denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet geweest![]()
Moest gelijk contant betalen, en zoveel geld had ik dus niet.
Geprobeerd cnk te pakken te krijgen, vragen of hij het even voor kon schieten, meerdere keren gebeld, smsjes gestuurd, en toen hij me eindelijk terugbelde (nadat ik hem had gesmsed dat ik me zorgen maakte, dat hij miss een ongeluk had gehad aangezien hij vanmiddag heelveel op de weg zou zitten) bekte hij me af dat ik hem zoveel keer had gebeld, heb nieteens kunnen vertellen waarom ik belde![]()
Daarna niks meer van hem gehoord,op een stupid smsje na gelijk na het 'gesprek', terwijl hij weet dat ik van de pijn verga![]()
De middag ben ik uiteindelijk redelijk doorgekomen met anderhalf glaasje wodka, en 2 uurtjes slaap om weer met een kloppende en stekende smoel wakker te worden.
Dus nu maar weer aan de pillen, spoelen met zout water en wodka.
Ik zie ontzettend op tegen de nacht![]()
Morgen drukke dag met op school een afspraak met de juf, een nichtje die ik voor het eerst ga ontmoeten, Milou die ook weer na school er is en dan moet ik dus nog een gaatje () zien te vinden voor de tandarts.
Leuk begin van de week weer
Zeker weten. Ze hebben gewoon extra hulp nodigquote:
Kon die vent amper verstaan, en hij mij ook niet volgens mijquote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je uitgelegd dat je het geld niet contant had? Een beetje arts laat je toch niet in de kou staan dan, zou je denken.![]()
Kan vanuit hier niks voor je doen, behalve dat ik me in jouw geval gewoon aan de wodka zou laven tot je simpelweg KO de nacht in kan.
Sterkte meis!
Dus als jij afstudeert en daarom mee uit eten genomen wordt, moet de rest van de familie mee? Jouw broer heeft grappige ideeenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Net weer een rel hier met mijn broer. Mijn ouders hebben Anna en mij uit eten genomen, vanwege mijn afstuderen. Mijn broer was zwaar beledigt omdat zij niet uitgenodigd waren. Ten eerste hebben zij mij in die 1.5 week tijd nooit gefeliciteerd. Het interesseert ze absoluut niet. Ten tweede steken mijn ouders zoveel geld in hun om van hun schulden af te komen dat ze het ook niet nodig vinden. Ze wilden gewoon ons ook een keer iets (terug) geven. Allemaal erg leuk dus.
Lang niet iedereen is verzekerd voor de tandartsquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Wat een rare tandarts die contant geld vraagt. Je bent toch verzekerd?
Je zou ws ook wel kunnen pinnen, maar dan moet je wel genoeg geld op je rekening hebben staan en ik kan niet in het rood staan ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Ik was zelfs bereid om de trein te apkken naar hem toe, zodat ik daar naar een tandarts zou gaan en dat hij niet weer naar Delft hoefde te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
jeetje sol wat intens klote allemaal en kan je vent niet normaal tegen je doen ofzo?
eniewees, neem een flinke borrel voor je gaat slapen... misschien kan je dan iig een paar uur slapen...
Lolz, ik vind het ook lullig voor mezelfquote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef DarkElf het volgende:
nou ja bedoel t niet lullig hoor maar vind t wel gewoon lullig voor je![]()
maar goed: pizza was lekker, en nu ga ik mezelf minder schuldig voelen door een appeltje te eten
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
is dat een roddel over bluezz en wasknijpers (in het schandalen topic)
of waarheid
weekend/noodiensten moet je 9 van de 10 keer contant betalen. Dit krijg je wel weer terug als je verzekerd bentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Welke schandalen kent FOK allemaal?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hell yeah![]()
PF geef eens ff linkje
tnx lieverdquote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
en dus een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele voorzichtige maar lievevoor Sollie
Nee hoor, k heb voor 6 man pannenkoeken staan bakken...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog de meeste moeite voor een avondmaaltijd van iedereen hier.
Heerlijk pannenkoekenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, k heb voor 6 man pannenkoeken staan bakken...
Zo, bijlezen..
Ik ben ook niet altijd de makkelijkste hoor, af en toe heeft hij het ook behoorlijk met me te stellen, ik kan echt wel een meoilijke tante zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 22:08 schreef AKnynke het volgende:
Morgen ga ik op m´n werk lunchen met m´n restje salade van gister. En morgenavond ga ik heel makellijk doen, ergens een turks brood scoren, en ik heb tzaziki, knoflooksaus en kruidenboter, en zalm...dus een brood-avond.
Wat een narigheid hier zeg. Sol: ik vind CNK soms wel een lul hoor, ik vind niet dat hij je behandelt zoals hij dat hoort te doen, of zoals jij verdient...
Linkje?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind dat echtelijke ruzies niet op fok uitgevochten dienen te worden, noch fok te gebruiken om iemand te besmeren. Komt alleen gedoe van.![]()
Klagen echter hoort erbij natuurlijk.
Misschien is hij ergens en is hij z'n telefoon vergeten..quote:Op zondag 13 juli 2008 22:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben ook niet altijd de makkelijkste hoor, af en toe heeft hij het ook behoorlijk met me te stellen![]()
Maargoed, nu weet ik echt totaal niet waar dit allemaal vandaan komtBen me echt van geen kwaad bewust.
Heb hem uurtje geleden ofzo nog een smsje gestuurd om te vragen wat er aan de hand is, maar geen reactie dus.
Denk dat ik jouw voorbeeld van morgenaaf met het eten ga volgen, verrukkelijke kruidenboter en tzaziki of een raitta maken en nog wat lekker dingetjes halen en smullen maar.
Dit is btw voor het eerst dat ik wodka uitspuug ipv het door te slikken
Zijn telefoon is één met zijn oorquote:Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Misschien is hij ergens en is hij z'n telefoon vergeten..
Straks voor het slapen gaan, ik vertik het om met een kegel bij de tandarts en de juf van Milou te zitten morgenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:@ Stollie
Overigens weet ik niet of spoelen met alcohol en zout wel zo slim is. Bacterien doodt het minimaal terwijl je daarmee heerlijk je zenuwuiteinden prikkelt. Als je al iets met alcohol doet, zou ik gewoon gaan drinken.
dirty mind forever!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn telefoon is één met zijn oor![]()
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat hij in slaap is gevallen ofzo. Ik hoor het morgenochtend wel ofzoBen voor de rest ook niet boos, maar voel me er wel verdrietig om, juist omdat hij weet dat ik zo'n pijn in mijn smoel heb.
@ Steer ik vecht niks uit over FOK! Vertel alleen even dat ik me gewoon erg kut voel. Lees mijn reactie (pfftt ik schreef erectie) op Nynke ook even, steek ook de hand in eigen boezem
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
stollie is toch slang voor drank?
Ja! Maar het is echt supermoeilijk in Adam!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je al naar kamers gezocht, PF, als je volgend jaar lekker op jezelf gaat wonen?
Heb mijn inschrijving weer net af, weer 1600 EUR door de goot. Ik moet echt eens afstuderen nu.
Ik woon 2x verder van mijn ouderlijk huisquote:Op zondag 13 juli 2008 22:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! Maar het is echt supermoeilijk in Adam!
Het moet ook een verbetering zijn qua reistijd
Nu:
Adam CS: 45 tot 58 minuten
Adam Amstel: 45 minuten
Leidseplein: 1 uur 15 minuten
Waar m'n schule is: 1 uur en 25 tot 25 minuten
WAT ZO LANG.. tering jantje!
Maarten Ducrot is zo'n geweldige vent vind ik! Lekker nuchter.quote:
ikke 3x.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik woon 2x verder van mijn ouderlijk huis
Ja maar jij gaat niet 2 x per dag die afstand reizen maar gaat op kamers..quote:Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ikke 3x.
En nu ga ik slapen! Of iig vanuit bed naar Mart Smeets kijken..
Ik geniet altijd van Maarten en Herbert. Lekker laten lullen en als ze de fout in gaan tja boeiequote:Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maarten Ducrot is zo'n geweldige vent vind ik! Lekker nuchter.
Ja doe ikquote:Op zondag 13 juli 2008 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Met OV doe ik er overigens iets van 5 uur over om bij mn ouders te komen. I win! Lekker op kamers gaan, PF!
Herkenbaar, maar daar was vanmiddag/vanaaf geen sprake van bij mij, ik was gewoonweg zo erg verdrietig en had zoveel pijn dat ik ook geen zin had om te bellen naar een vriendin ofzo, praten doet ook pijn nl.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Pas maar op met die Rachmaninov, Nyn
En Steer, misschien heb je gelijk... Maar ja, soms hebben we gewoon even een beetje ruzie huh. Mijn vent is bij vlagen een lamzak, ik kan zomaar ineens heel erg giftig worden nadat ik alles lekker heb opgekropt... You do the math
ik zou nog wel ff boos blijven hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffft net cnk eindelijk aan de foon gehad.
Heb excuses gekregen en hij realiseerde zich niet dat het zo slecht met me ging dat ik daarom zo vaak geprobeerd heb hem te bereiken.
Zonder mij met jullie liefdesleven te willen bemoeien, zou dit misschien toch weer een keer eens een les voor hem moeten zijn om wat meer empathie en inlevingsvermogen in z'n partner te ontwikkelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffft net cnk eindelijk aan de foon gehad.
Heb excuses gekregen en hij realiseerde zich niet dat het zo slecht met me ging dat ik daarom zo vaak geprobeerd heb hem te bereiken.
krijg je als student geen korting op een ziektekostenverzekering?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja doe ik
Maar ja.. geld
Per maand:
Kamer: met geluk 350
Telefoon abo + inet + smsbundel (vandaag aangeschaft): 17,95
WA verzekering: ??
Ziektekosten verzekering: 100?
Inboedel/brand verzekering: ??
Doorlopende reisverzekering: ??
Food: ik gok 200 per maand (ja je kan ook van 10 euro 2 weken rondkomen, ik ken het topic..)
Kleding: sowieso wel 100p/m maar daar kan altijd in geschrapt worden..
uitgaan: wel 3x pw wat drinken zal wel 10 euri zijn = 150
vaste telefoon hoeft niet..
gas, water, licht, rioolbelasting, provincie belasting.
op vakantie gaan is ook leuk, maar duur!
bijv. 2 * een weekend weg + 10 dagen vakans = 80 euro p/m
joy!
(niet dat ik nu dit alles doe.. en dat ik dan kan verwachten dat ik altijd luxe dingen kan blijven doen... maar... ik moet er ook weer niet te makkelijk over denken!)
Hm.. Ik krijg wss ook nog een beugel, dat wordt vergoed door de verzekering waar ik zit bij m'n ouders. Maar.. als ik op mezelf ga dan moet ik natuurlijk een andere verzekering!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
krijg je als student geen korting op een ziektekostenverzekering?
Haha, bij welke?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en PF, als je student bent krijg je vaak gratis condooms bij je ziektekostenverzekeraar.
Heb er hier zo'n 150 liggen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en PF, als je student bent krijg je vaak gratis condooms bij je ziektekostenverzekeraar.
Heb er hier zo'n 150 liggen.
Is dat niet iets vrouwelijks? Ik heb dat ook namelijk. En dan word ik nog giftiger als manlief vervolgens zegt "ja, maar ik kan wel mijn excuses aanbieden als je je daar beter door voelt"quote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Pas maar op met die Rachmaninov, Nyn
En Steer, misschien heb je gelijk... Maar ja, soms hebben we gewoon even een beetje ruzie huh. Mijn vent is bij vlagen een lamzak, ik kan zomaar ineens heel erg giftig worden nadat ik alles lekker heb opgekropt... You do the math
quote:Voor studenten die op kamers gaan is het belangrijk een inboedelverzekering, aansprakelijkheidsverzekering en ongevallenverzekering af te sluiten. Bij sommige banken en verzekeringsmaatschappijen zijn deze verzekeringen gecombineerd af te sluiten voor studenten. Het is belangrijk u hier goed op te oriënteren voor aanvang van de studie.
Tnx lieverd, dat heb ik hem vanaaf ook verteld dat ik daar af en toe best weleens van baal, het is niet de eerste keer.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder mij met jullie liefdesleven te willen bemoeien, zou dit misschien toch weer een keer eens een les voor hem moeten zijn om wat meer empathie en inlevingsvermogen in z'n partner te ontwikkelen.
Ben blij voor je dat ie in ieder geval nog z'n excuses heeft aangeboden.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar daar was vanmiddag/vanaaf geen sprake van bij mij, ik was gewoonweg zo erg verdrietig en had zoveel pijn dat ik ook geen zin had om te bellen naar een vriendin ofzo, praten doet ook pijn nl.
En naar mijn idee heb ik neit uitgehaald naar cnk ofzo, alleen mijn teleurstelling/verdriet getoond. En later ook duidelijk gemaakt dat ik zelf ok niet altijd de makkelijkste ben
ik ben stiekum nog wel een beetje verdrietig, boos was ik sowieso al niet echt. Baal er ook gewoon zo van dat ik me voor niks zorgen heb gemaakt dat hij zich misschien te pletter had gereden met zijn rijstijlquote:Op zondag 13 juli 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou nog wel ff boos blijven hoor![]()
tsk... als je al niet eens de kans krijgt om uit te leggen waarom je hem zo vaak probeerde te bellen![]()
ga lekker proberen te slapen zo beeb![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Claro, misverstand mijnerzijds... dus excuses aan MK![]()
Vwb geschetste situatie: dit had niet bepaald op Fok gezet hoeven worden, zoals eerder al bleek leidt dit tot (voor)oordelen vanwege de eenzijdige informatievoorziening. Een verhaal heeft twee kanten en zaken zijn niet altijd zo negatief als men zich voorstelt.![]()
(damnz, toch weer een post in de SC van me![]()
)
WTF???quote:Op zondag 13 juli 2008 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet iets vrouwelijks? Ik heb dat ook namelijk. En dan word ik nog giftiger als manlief vervolgens zegt "ja, maar ik kan wel mijn excuses aanbieden als je je daar beter door voelt"
je mot MK pm-enquote:Op zondag 13 juli 2008 21:49 schreef octopussy het volgende:
hai![]()
MK, ik had SOL ge-pmt maar nog geen reactie gehad. Beterschap trouwens
klinkt idd wel een beetje als een autistquote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTF???
Wat een ontzettend stupide reactie is dat dan... Is hij ook een beetje autistisch?
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTF???
Wat een ontzettend stupide reactie is dat dan... Is hij ook een beetje autistisch?
Je hebt hem inderdaad niet afgebrand maar als je dit soort dingen steeds hier bespreekt krijg ik nu niet bepaald een positief beeld van cnk of jullie relatie. Het is bijna iedere week wel wat en alles wordt hier breed uitgemeten.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik had toch ookal hand in eigen boezem gestoken
![]()
Heb gewoonweg verteld hoe ik me voeldeEn dat was niet op een afbrandende manier, en iedereen hier weet ook hoe leuk we het samen hebben verder.
ah....het glijdende schaal van autisme verhaalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTF???
bespreek zelden nog maar wat eik, maar ik zat nu echt even hoogquote:Op zondag 13 juli 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt hem inderdaad niet afgebrand maar als je dit soort dingen steeds hier bespreekt krijg ik nu niet bepaald een positief beeld van cnk of jullie relatie. Het is bijna iedere week wel wat en alles wordt hier breed uitgemeten.
Laat ik het zo zeggen; als je mijn vriendin was geweest had ik het niet op prijs kunnen stellen.
ik ook ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mijn msn is geheim![]()
zal je zo even een pm geven, maar ik zit eik zelden op msn
Soms ben je wel schattigquote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nou allemaal weer gewoon neuken? Omdat pijpen pijn gaat doen voor SOL?
Kom nou, bijna wekelijks moeten we horen hoe cnk van het meest fantastische lieve vriendje naar de grootste hufter en weer terug gaat.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bespreek zelden nog maar wat eik,
Eens. Maar als je het in het openbaar bespreekt kan je verwachten dat je er reacties op krijgt, ook reacties die je niet goed bevallen.quote:maar ik zat nu echt even hoogmeesten ken ik ook irl, en wat de lurkers betreft, die kunnen me weinig boeien
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nou allemaal weer gewoon neuken? Omdat pijpen pijn gaat doen voor SOL?
hij staat nog in mn ctrl-vquote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik ook ik ook
en ik heb eigenlijk geen zin om hetzelfde pm'tje weer te schrijven
srsly, irl ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soms ben je wel schattig
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en CNK doe eens wat aardiger tegen je vriendin, oetlul![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kom nou, bijna wekelijks moeten we horen hoe cnk van het meest fantastische lieve vriendje naar de grootste hufter en weer terug gaat.![]()
[..]
Eens. Maar als je het in het openbaar bespreekt kan je verwachten dat je er reacties op krijgt, ook reacties die je niet goed bevallen.
je zei oetlul lamzakquote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, niet alleen een beetjequote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTF???
jah en net in de pm ook... damzz je wilt toch wel dat alles goed geregeld is op je bruiloftquote:Op zondag 13 juli 2008 23:42 schreef octopussy het volgende:
nah...dan word ik lastiggevallen door mensen die ik even niet wil spreken
ik hoor het wel..wilde alleen even wat afspreken met MK voor de receptie. MK heeft immers op de CosmoMeet wel een keer op 10 gezegd dat we snel moesten afspreken
Alleen de een wat meer dan de ander.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh alle mannen zijn wat autistisch en alle vrouwen ietwat hysterisch
Manlief hier is het echt (en ik ben en hysterisch en autistischquote:Op zondag 13 juli 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat je hem alleen maar zwart maakt maar je bespreekt wel regelmatig je relatieproblemen hier en dan komt cnk er zelden goed vanaf.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en
dan lees je ws niet goed, heb genoeg positiefs te vertellen en dat doe ik ook
![]()
reactie's vind ik niet erg, ik reageer verder toch ook gewoon er op![]()
verder ga ik er maar niet op in, geen zin in geouwehoer in de scdus als je nog wat op je lever hebt dan doe je dat maar via mail/pm
Mijn vent is niet autistisch, hoor. en ik ben zelden echt hysterischquote:Op zondag 13 juli 2008 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
cuntquote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trut
als het maar geen dieetclubgezeik-niveau is
Ik ben het met je eens hoor maar hoe moet ik hem dan noemen? Mr. MinderMutsig klinkt nu ook niet bepaald woest mannelijk en aantrekkelijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
"Manlief". Sorry, ik vind het zo'n betuttelende en denigrerende connotatie hebben.Bijna moederlijk jegens je nota bene partner of zo.
Al is het al beter danals aanduiding van je hondje partner.
Zo, tot zoverre weer mijn FOK!wijde strijd tegen de 'manlief-hausse'.
Mr. MoBlo klinkt wél tofquote:Op zondag 13 juli 2008 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor maar hoe moet ik hem dan noemen? Mr. MinderMutsig klinkt nu ook niet bepaald woest mannelijk en aantrekkelijk.
Mr Nooit Genoegquote:Op maandag 14 juli 2008 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt Mr. NotJustaDateAnymoretoch?
Tja, soms noem ik hem ook wel debiele eikel, maar dat vind ik ook niet iets om hier neer te zettenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
"Manlief". Sorry, ik vind het zo'n betuttelende en denigrerende connotatie hebben.Bijna moederlijk jegens je nota bene partner of zo.
Al is het al beter danals aanduiding van je hondje partner.
Zo, tot zoverre weer mijn FOK!wijde strijd tegen de 'manlief-hausse'.
Arty! Want hij heet ArtyShock op FOK! Dus dat is lekker makkelijk.quote:
Mister Fallusquote:Op maandag 14 juli 2008 00:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mr (Far)fallus
Principe (Far)fallus
"MeerMan"!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor maar hoe moet ik hem dan noemen? Mr. MinderMutsig klinkt nu ook niet bepaald woest mannelijk en aantrekkelijk.
Die van mij heet gewoon Bertquote:Op maandag 14 juli 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Die van PF heet gewoon Mr. Fallus
CF heeft los, of Mr. CF
DE heeft RT of Mr. DE
Moblo heeft Mr. MoBlo
Mimu heeft Mr. Mimu?
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bon nochiquote:Op maandag 14 juli 2008 00:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
'k denk dat ik haar een jurkje koop met stippen enzo
@ PF > Morcheeba .... heerlijk![]()
Slaap lekker aan iedereen![]()
![]()
(om zes uur weer die verrekte wekker)
MK in het bijzonder![]()
Mr CF of de misterquote:Op maandag 14 juli 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en je kunt je vriend/man toch gewoon aanduiden met 'mijn vriend/man'? Dat is wat hij is immers, geen speld tussen te krijgen.
Ja snap ik. Ik zet elke ochtend de negen kopjes op het espresso apparaat recht.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ik herken af en toe ook wel wat 'autistische' trekjes bij mezelf; ik hecht best aan bepaalde structuren en doe veel dingen echt op mijn mannier. Maar autisme is wel echt iets anders, hoor
dat klinkt tenminste stoer ende lief!quote:
OK. Misschien ben je toch autistischquote:Op maandag 14 juli 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik zet elke ochtend de negen kopjes op het espresso apparaat recht.
Altijd.
En. Koffie drink ik alleen uit m'n roze beker. En voor elk drankje heb ik een speciale beker. En er zijn drie soorten bestek en ik eet alleen met èèn bepaald soort anders eet ik niet lekker
En wc papier MOET met het velletje niet tegen de muur hangen. Zelfs als ik op bezoek ben draai ik het goed omquote:Op maandag 14 juli 2008 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK. Misschien ben je toch autistisch
of 'mijn wettige echtgenoot'quote:Op maandag 14 juli 2008 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat klinkt tenminste stoer ende lief!
En welterusten aan hen die slapen gaan!
LOLquote:Op maandag 14 juli 2008 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij moet het juist met het velletje TEGEN de muur aan hangen, en op visite draai ik het ook altijd GOED om![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Goed: Fout:
[ afbeelding ]
Fout: Goed:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op maandag 14 juli 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Bij jou ga ik dus niet poepen he Moblo
Oprah heeft daar een jaar of tien geleden eens een hele uitzending aan gewijd: hoe de wc-rol moet hangen. Met experts en ervaringsdeskundigen etc. De pro-van-de-muur-af-aanhangers hadden een hygiënisch argument (je komt niet met je vinders tegen de muur waar dan weer een velletje tegenaan hangt) en de pro-naar-de-muur-toe-types gooiden het geloof ik op afscheurgemak.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij moet het juist met het velletje TEGEN de muur aan hangen, en op visite draai ik het ook altijd GOED om![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oprah heeft daar een jaar of tien geleden eens een hele uitzending aan gewijd: hoe de wc-rol moet hangen. Met experts en ervaringsdeskundigen etc. De pro-van-de-muur-af-aanhangers hadden een hygiénisch argument (je komt niet met je vinders tegen de muur waar dan weer een velletje tegenaan hangt) en de pro-naar-de-muur-toe-types gooiden het geloof ik op afscheurgemak.
Vrij hilarisch. 50 minuten intens wereldleed.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
't is toch fokking moeilijk om WC papier te pakken dat tegen de muur aan hangt?
Yesssquote:Op maandag 14 juli 2008 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is een reden voor dat de bovenste de 'goede' manier is. Namelijk: hygiëne. Als je al een keer geveegd hebt, en je handen vuil hebt gemaakt tijdens het vegen, is bij de onderste optie de kans dat je de vuiligheid en bacteriën van je handen verplaatst naar de muur. En iedere volgende toilet/papier gebruiker, kan die bacteriën van de muur overnemen bij per ongeluk stoten en zodoende de bacteriën verspreiden.
Dus: MoBlo heeft t fout, en PF heeft het goed.
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oprah heeft daar een jaar of tien geleden eens een hele uitzending aan gewijd: hoe de wc-rol moet hangen. Met experts en ervaringsdeskundigen etc. De pro-van-de-muur-af-aanhangers hadden een hygiënisch argument (je komt niet met je vinders tegen de muur waar dan weer een velletje tegenaan hangt) en de pro-naar-de-muur-toe-types gooiden het geloof ik op afscheurgemak.
Vrij hilarisch. 50 minuten intens wereldleed.
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Lein: altijd de muur meeboenen, als je het toilet sopt!!!
'ontsmettende' zeep doodt alleen zwakke bacteriën, tenzij je 5 minuten lang chirurg-stijl met chloorhexidine-zeep of betadine-shampoo en een nagelborsteltje je handen staat te schrobben.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
het scheurt makkelijker af,en de fecale bacteriën van anderen zullen A) nihil zijn en B) je was toch je handen erna met ontsmettende zeep
dus: whatever
Met Dettol?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was mijn handen meestal op de verloskundige manier (lol)
Ik heb op school geleerd hoe je je handen moet wassen (HBO-Verpleegkunde) en in de praktijk doet NIEMAND dat zo. Ook niet eerst wassen met water en zeep en daarna met alcohol.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee alleen die manierOoit voorgedaan door een vriendinnetje
Neem je echt zoveel tijd om je handen te wassen elke keer?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
3) handpalmen tegen elkaar wassen
4) handpalm op handrug wassen met vingers gespreidt (beiden kanten)
5) vingers krommen, handen S-vormig in elkaar doen, vingertoppen en nagels in de handpalm wrijven
6) duim ronddraaien in vuist andere hand
7) vingertoppen en nagels in handpalm andere hand boenen
8) polsen wassen met handpalmen
dit stuk alleen
Nee, chirurgen danquote:
Wie zegt dat ik altijd m'n handen wasquote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neem je echt zoveel tijd om je handen te wassen elke keer?
Banden plakken is ook niet leuk. Maar duur als je t door de fietsenmaker laat doen. En binnenbanden van achterwielen vervangen is al helemaal een walgelijke kuklus!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
band was vanavond weer lek, dus ik vol goede moed opnieuw en toen kreeg ik de godvergeten buitenband er niet meer omheen, nna anderhalf uur proberen werd ik een beetje giftig en toen kwam de binnenband in mn ketting, waar ik die uit heb moeten knippen (volgens mij zitten er nog restjes binnenband in mn ketting)
had mn post te snel op invoeren gedaan moest preview zijnquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Banden plakken is ook niet leuk. Maar duur als je t door de fietsenmaker laat doen. En binnenbanden van achterwielen vervangen is al helemaal een walgelijke kuklus!
Maar je voelt je wel MegaTechniekVrouw als het lukt![]()
http://www.karwei.nl/index.jsp?page=klus.jsp&sh=klussen&sort=r&contentId=Fiets_reparerenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een boek over fietsen maken
ik denk dat mijn mama niet zo gek is om daarvoor naar Utrecht te komen vanuit Friesland, anders had zij het ook met alle liefde gedaan, zelfs het vervangen ervan.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik een lekke band heb, wil mn paps m graag weer in elkaar vloeken plakken voor me
Touche!quote:Op maandag 14 juli 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens: een zinnetje droppen over welke b-pornofilm je gezien hebt, dat je gaat dutten of achter de befaamde billen aankruipt, vind ik ook niet echt leuke gespreksonderwerpen. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Touche!
Je hebt gelijk dat ik niet meer zoveel persoonlijke dingen die mij wel echt bezig houden hier post.
Het is een beetje teveel misbruikt en ik pas er voor om weer in topics over Fok!schandaaltjes uit het verleden steeds maar naar voren te komen.
Dus probeer ik het maar oppervlakkig te houden.
Je weet: alles wat je hier post wordt weer door sommige mensen elders misbruikt.
Jammer, maar zo is het wel.
... stapte ik met mn goede been uit bed, zo met mn voet in een volgespunkt condoom van gisteravondquote:Op maandag 14 juli 2008 01:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wist verder niks over wat ik vroeg, sorry was gewoon benieuwd..
Hoeft niet hoor. Kan wel. Niemand zal je terug pakken als je zegt van. Ik werd vandaag wakker en ik was zo vrolijk en toen .....
oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Memento-Mori op 14-07-2008 01:47:31 ]
Oh noes Isa, wat doe je, mn privacyquote:Op maandag 14 juli 2008 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Lein heeft een begrijpelijk kuthumeurEn dat mag
als het te veel persoonlijke info is dan verwijder ik het wel![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:40 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk een foto van mn poesje![]()
[ afbeelding ]
pas maar op straks komt het nog in het schandelentopic te staanquote:Op maandag 14 juli 2008 01:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh noes Isa, wat doe je, mn privacy
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Kijkt ze nu naar haar eigen schaduw?
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:lief he (jammer dat ze geen banden kan plakken
)
Dáág hoor, we negeren je niet bewust hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 01:51 schreef FleshWound het volgende:
Goed, slapen dus. Weltrusten, incrowdwijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dáág hoor, we negeren je niet bewust hoor!CharmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
quote:
Mijn humeur stinkt nog harder dan een Durian (om het culinair te houdenquote:Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al ergens gezegd dat Lein in een kuthumeur was? Oh ja
Zeg, zullen wij ook gaan slapen voor je nog meer vrienden vijanden maakt?
Dag damesquote:
Als wij naar bed gaan mis je niets meer, dus wij gaan ook maarquote:
ik kan me ook prima vermaken op andere sitesquote:Op maandag 14 juli 2008 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als wij naar bed gaan mis je niets meer, dus wij gaan ook maarEn morgen op tijd opstaan! Voor 10 uur of zo
* Leintjeuh vingers in oren steekt *LALALLALALALALA* er is niks op internet behalve FoK! *LALALLALLALALLA*quote:Op maandag 14 juli 2008 02:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me ook prima vermaken op andere sites![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |