O oké..quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu als een debiel om het uur in het systeem te kijken of we nog steeds voor beide woningen 3e staan
heb zin om hetzelfde clubje van vorige week (+Liejannuh en SHE uiteraard) le laten Sushi-house-warmen namelijk ergens begin september![]()
![]()
verhuizen de gekste
Ah joh, dan gaan wij gewoon naar de mannenmeet.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah joh, dan gaan wij gewoon naar de mannenmeet.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
En in t kader van "soms moet je gewoon makkelijk doen" bestellen we straks een pizza (lang geleden voor t laatst gedaan dus Yummie) ipv dat ik ga koken... kan mijn tijd veel beter gebruiken
Leuk nummerquote:
Waren de noodles maar niet tjokvol simpele koolhydraten en vetquote:Op zondag 13 juli 2008 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jullie zijn van harte welkom hoor
![]()
Net wezen shoppenwat leuke dingen gekocht. en bij de toko geweest
[ afbeelding ]
nog niet alles staat op de foto. misschien straks nog van de kleding foto's. iedereen leuke dag gehad?
Genoeg zwemmen Steer, dan maakt het niet uitquote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren de noodles maar niet tjokvol simpele koolhydraten en vet
Seks in een kleedhokjequote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug, niet verdronken, wel veel water ingeslikt, en eindelijk 50 meter kunnen crawlen.![]()
Toch is mijn techniek nog steeds prut.
En ik had zin in sex met mijn ex toen ik in een kleedhokje stond
Ik ook, nouja ik moest vanochtend nog even mensen helpen met verhuizen, maar die hadden daar op een gegeven moment iets van 12 man rondlopen met in totaal 6 auto's en 2 aanhangers, dus dat was zo klaar zodat ik nog mooi de hele touretappe kon zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef AKnynke het volgende:
have fun!
Ik geniet echt optimaal van m'n luie zondag. Leuke touretappe, zometeen een stel vrienden hier om pannenkoeken te eten..beter kan niet!
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:36 schreef Troel het volgende:
MiMu, gewoon Bert drillen voor de volgende keer zodat hij weet welke dingen belangrijk zijn om te vragen
Berts hebben dat gewoon nodig
Volgens mij is dat nog de meeste moeite voor een avondmaaltijd van iedereen hier.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij doen lekker makkelijk vandaag. Bakje bolognesesaus uit de vriezer, pasta koken, parmezaan erover, salade erbij en klaar.
Oei, daar zou ik echt helemaal voor in zijn! Jammer dat ik nog geen voorraad heb opgebouwd hierquote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij doen lekker makkelijk vandaag. Bakje bolognesesaus uit de vriezer, pasta koken, parmezaan erover, salade erbij en klaar.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt ervan af. Jij bent geen liefhebber van goedmaaksex.![]()
Eensch! Goedmaakwandelen of goedmaakfietsen of goedmaaketen of desnoods goedmaakkoffie. Maar sex? Nah.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef DarkElf het volgende:
goedmaaksseks is een uberdomme uitvinding...
vind ik dan
eindelijk iemand, buiten mijn husband, die het met me eens isquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eensch! Goedmaakwandelen of goedmaakfietsen of goedmaaketen of desnoods goedmaakkoffie. Maar sex? Nah.
Aaahquote:
Ik krijg echt zo'n zure rimpelkop van ruziemakenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eindelijk iemand, buiten mijn husband, die het met me eens is
Tis nu vooral dat alle kasten enzo wel ingeruimd zijn, maar dat het hele huis nog vol rotzooi ligt.... Bweuh, ik hou niet van rommel, word ik chagrijnig van.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je nog veel uitpakken CF?
Kan me voorstellen dat je het zat bent hoor.
Niet geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe was het bij de tandarts SOL?
Heb je uitgelegd dat je het geld niet contant had? Een beetje arts laat je toch niet in de kou staan dan, zou je denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet geweest![]()
Moest gelijk contant betalen, en zoveel geld had ik dus niet.
Geprobeerd cnk te pakken te krijgen, vragen of hij het even voor kon schieten, meerdere keren gebeld, smsjes gestuurd, en toen hij me eindelijk terugbelde (nadat ik hem had gesmsed dat ik me zorgen maakte, dat hij miss een ongeluk had gehad aangezien hij vanmiddag heelveel op de weg zou zitten) bekte hij me af dat ik hem zoveel keer had gebeld, heb nieteens kunnen vertellen waarom ik belde![]()
Daarna niks meer van hem gehoord,op een stupid smsje na gelijk na het 'gesprek', terwijl hij weet dat ik van de pijn verga![]()
De middag ben ik uiteindelijk redelijk doorgekomen met anderhalf glaasje wodka, en 2 uurtjes slaap om weer met een kloppende en stekende smoel wakker te worden.
Dus nu maar weer aan de pillen, spoelen met zout water en wodka.
Ik zie ontzettend op tegen de nacht![]()
Morgen drukke dag met op school een afspraak met de juf, een nichtje die ik voor het eerst ga ontmoeten, Milou die ook weer na school er is en dan moet ik dus nog een gaatje () zien te vinden voor de tandarts.
Leuk begin van de week weer
Zeker weten. Ze hebben gewoon extra hulp nodigquote:
Kon die vent amper verstaan, en hij mij ook niet volgens mijquote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je uitgelegd dat je het geld niet contant had? Een beetje arts laat je toch niet in de kou staan dan, zou je denken.![]()
Kan vanuit hier niks voor je doen, behalve dat ik me in jouw geval gewoon aan de wodka zou laven tot je simpelweg KO de nacht in kan.
Sterkte meis!
Dus als jij afstudeert en daarom mee uit eten genomen wordt, moet de rest van de familie mee? Jouw broer heeft grappige ideeenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Net weer een rel hier met mijn broer. Mijn ouders hebben Anna en mij uit eten genomen, vanwege mijn afstuderen. Mijn broer was zwaar beledigt omdat zij niet uitgenodigd waren. Ten eerste hebben zij mij in die 1.5 week tijd nooit gefeliciteerd. Het interesseert ze absoluut niet. Ten tweede steken mijn ouders zoveel geld in hun om van hun schulden af te komen dat ze het ook niet nodig vinden. Ze wilden gewoon ons ook een keer iets (terug) geven. Allemaal erg leuk dus.
Lang niet iedereen is verzekerd voor de tandartsquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Wat een rare tandarts die contant geld vraagt. Je bent toch verzekerd?
Je zou ws ook wel kunnen pinnen, maar dan moet je wel genoeg geld op je rekening hebben staan en ik kan niet in het rood staan ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Ik was zelfs bereid om de trein te apkken naar hem toe, zodat ik daar naar een tandarts zou gaan en dat hij niet weer naar Delft hoefde te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
jeetje sol wat intens klote allemaal en kan je vent niet normaal tegen je doen ofzo?
eniewees, neem een flinke borrel voor je gaat slapen... misschien kan je dan iig een paar uur slapen...
Lolz, ik vind het ook lullig voor mezelfquote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef DarkElf het volgende:
nou ja bedoel t niet lullig hoor maar vind t wel gewoon lullig voor je![]()
maar goed: pizza was lekker, en nu ga ik mezelf minder schuldig voelen door een appeltje te eten
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
is dat een roddel over bluezz en wasknijpers (in het schandalen topic)
of waarheid
weekend/noodiensten moet je 9 van de 10 keer contant betalen. Dit krijg je wel weer terug als je verzekerd bentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef golfer het volgende:
Welke schandalen kent FOK allemaal?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hell yeah![]()
PF geef eens ff linkje
tnx lieverdquote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
en dus een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele voorzichtige maar lievevoor Sollie
Nee hoor, k heb voor 6 man pannenkoeken staan bakken...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog de meeste moeite voor een avondmaaltijd van iedereen hier.
Heerlijk pannenkoekenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, k heb voor 6 man pannenkoeken staan bakken...
Zo, bijlezen..
Ik ben ook niet altijd de makkelijkste hoor, af en toe heeft hij het ook behoorlijk met me te stellen, ik kan echt wel een meoilijke tante zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 22:08 schreef AKnynke het volgende:
Morgen ga ik op m´n werk lunchen met m´n restje salade van gister. En morgenavond ga ik heel makellijk doen, ergens een turks brood scoren, en ik heb tzaziki, knoflooksaus en kruidenboter, en zalm...dus een brood-avond.
Wat een narigheid hier zeg. Sol: ik vind CNK soms wel een lul hoor, ik vind niet dat hij je behandelt zoals hij dat hoort te doen, of zoals jij verdient...
Linkje?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind dat echtelijke ruzies niet op fok uitgevochten dienen te worden, noch fok te gebruiken om iemand te besmeren. Komt alleen gedoe van.![]()
Klagen echter hoort erbij natuurlijk.
Misschien is hij ergens en is hij z'n telefoon vergeten..quote:Op zondag 13 juli 2008 22:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben ook niet altijd de makkelijkste hoor, af en toe heeft hij het ook behoorlijk met me te stellen![]()
Maargoed, nu weet ik echt totaal niet waar dit allemaal vandaan komtBen me echt van geen kwaad bewust.
Heb hem uurtje geleden ofzo nog een smsje gestuurd om te vragen wat er aan de hand is, maar geen reactie dus.
Denk dat ik jouw voorbeeld van morgenaaf met het eten ga volgen, verrukkelijke kruidenboter en tzaziki of een raitta maken en nog wat lekker dingetjes halen en smullen maar.
Dit is btw voor het eerst dat ik wodka uitspuug ipv het door te slikken
Zijn telefoon is één met zijn oorquote:Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Misschien is hij ergens en is hij z'n telefoon vergeten..
Straks voor het slapen gaan, ik vertik het om met een kegel bij de tandarts en de juf van Milou te zitten morgenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:@ Stollie
Overigens weet ik niet of spoelen met alcohol en zout wel zo slim is. Bacterien doodt het minimaal terwijl je daarmee heerlijk je zenuwuiteinden prikkelt. Als je al iets met alcohol doet, zou ik gewoon gaan drinken.
dirty mind forever!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn telefoon is één met zijn oor![]()
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat hij in slaap is gevallen ofzo. Ik hoor het morgenochtend wel ofzoBen voor de rest ook niet boos, maar voel me er wel verdrietig om, juist omdat hij weet dat ik zo'n pijn in mijn smoel heb.
@ Steer ik vecht niks uit over FOK! Vertel alleen even dat ik me gewoon erg kut voel. Lees mijn reactie (pfftt ik schreef erectie) op Nynke ook even, steek ook de hand in eigen boezem
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
stollie is toch slang voor drank?
Ja! Maar het is echt supermoeilijk in Adam!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je al naar kamers gezocht, PF, als je volgend jaar lekker op jezelf gaat wonen?
Heb mijn inschrijving weer net af, weer 1600 EUR door de goot. Ik moet echt eens afstuderen nu.
Ik woon 2x verder van mijn ouderlijk huisquote:Op zondag 13 juli 2008 22:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! Maar het is echt supermoeilijk in Adam!
Het moet ook een verbetering zijn qua reistijd
Nu:
Adam CS: 45 tot 58 minuten
Adam Amstel: 45 minuten
Leidseplein: 1 uur 15 minuten
Waar m'n schule is: 1 uur en 25 tot 25 minuten
WAT ZO LANG.. tering jantje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |