O oké..quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu als een debiel om het uur in het systeem te kijken of we nog steeds voor beide woningen 3e staan
heb zin om hetzelfde clubje van vorige week (+Liejannuh en SHE uiteraard) le laten Sushi-house-warmen namelijk ergens begin september![]()
![]()
verhuizen de gekste
Ah joh, dan gaan wij gewoon naar de mannenmeet.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah joh, dan gaan wij gewoon naar de mannenmeet.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
En in t kader van "soms moet je gewoon makkelijk doen" bestellen we straks een pizza (lang geleden voor t laatst gedaan dus Yummie) ipv dat ik ga koken... kan mijn tijd veel beter gebruiken
Leuk nummerquote:
Waren de noodles maar niet tjokvol simpele koolhydraten en vetquote:Op zondag 13 juli 2008 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jullie zijn van harte welkom hoor
![]()
Net wezen shoppenwat leuke dingen gekocht. en bij de toko geweest
[ afbeelding ]
nog niet alles staat op de foto. misschien straks nog van de kleding foto's. iedereen leuke dag gehad?
Genoeg zwemmen Steer, dan maakt het niet uitquote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren de noodles maar niet tjokvol simpele koolhydraten en vet
Seks in een kleedhokjequote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug, niet verdronken, wel veel water ingeslikt, en eindelijk 50 meter kunnen crawlen.![]()
Toch is mijn techniek nog steeds prut.
En ik had zin in sex met mijn ex toen ik in een kleedhokje stond
Ik ook, nouja ik moest vanochtend nog even mensen helpen met verhuizen, maar die hadden daar op een gegeven moment iets van 12 man rondlopen met in totaal 6 auto's en 2 aanhangers, dus dat was zo klaar zodat ik nog mooi de hele touretappe kon zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef AKnynke het volgende:
have fun!
Ik geniet echt optimaal van m'n luie zondag. Leuke touretappe, zometeen een stel vrienden hier om pannenkoeken te eten..beter kan niet!
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:36 schreef Troel het volgende:
MiMu, gewoon Bert drillen voor de volgende keer zodat hij weet welke dingen belangrijk zijn om te vragen
Berts hebben dat gewoon nodig
Volgens mij is dat nog de meeste moeite voor een avondmaaltijd van iedereen hier.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij doen lekker makkelijk vandaag. Bakje bolognesesaus uit de vriezer, pasta koken, parmezaan erover, salade erbij en klaar.
Oei, daar zou ik echt helemaal voor in zijn! Jammer dat ik nog geen voorraad heb opgebouwd hierquote:Op zondag 13 juli 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij doen lekker makkelijk vandaag. Bakje bolognesesaus uit de vriezer, pasta koken, parmezaan erover, salade erbij en klaar.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt ervan af. Jij bent geen liefhebber van goedmaaksex.![]()
Eensch! Goedmaakwandelen of goedmaakfietsen of goedmaaketen of desnoods goedmaakkoffie. Maar sex? Nah.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef DarkElf het volgende:
goedmaaksseks is een uberdomme uitvinding...
vind ik dan
eindelijk iemand, buiten mijn husband, die het met me eens isquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eensch! Goedmaakwandelen of goedmaakfietsen of goedmaaketen of desnoods goedmaakkoffie. Maar sex? Nah.
Aaahquote:
Ik krijg echt zo'n zure rimpelkop van ruziemakenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eindelijk iemand, buiten mijn husband, die het met me eens is
Tis nu vooral dat alle kasten enzo wel ingeruimd zijn, maar dat het hele huis nog vol rotzooi ligt.... Bweuh, ik hou niet van rommel, word ik chagrijnig van.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je nog veel uitpakken CF?
Kan me voorstellen dat je het zat bent hoor.
Niet geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe was het bij de tandarts SOL?
Heb je uitgelegd dat je het geld niet contant had? Een beetje arts laat je toch niet in de kou staan dan, zou je denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet geweest![]()
Moest gelijk contant betalen, en zoveel geld had ik dus niet.
Geprobeerd cnk te pakken te krijgen, vragen of hij het even voor kon schieten, meerdere keren gebeld, smsjes gestuurd, en toen hij me eindelijk terugbelde (nadat ik hem had gesmsed dat ik me zorgen maakte, dat hij miss een ongeluk had gehad aangezien hij vanmiddag heelveel op de weg zou zitten) bekte hij me af dat ik hem zoveel keer had gebeld, heb nieteens kunnen vertellen waarom ik belde![]()
Daarna niks meer van hem gehoord,op een stupid smsje na gelijk na het 'gesprek', terwijl hij weet dat ik van de pijn verga![]()
De middag ben ik uiteindelijk redelijk doorgekomen met anderhalf glaasje wodka, en 2 uurtjes slaap om weer met een kloppende en stekende smoel wakker te worden.
Dus nu maar weer aan de pillen, spoelen met zout water en wodka.
Ik zie ontzettend op tegen de nacht![]()
Morgen drukke dag met op school een afspraak met de juf, een nichtje die ik voor het eerst ga ontmoeten, Milou die ook weer na school er is en dan moet ik dus nog een gaatje () zien te vinden voor de tandarts.
Leuk begin van de week weer
Zeker weten. Ze hebben gewoon extra hulp nodigquote:
Kon die vent amper verstaan, en hij mij ook niet volgens mijquote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je uitgelegd dat je het geld niet contant had? Een beetje arts laat je toch niet in de kou staan dan, zou je denken.![]()
Kan vanuit hier niks voor je doen, behalve dat ik me in jouw geval gewoon aan de wodka zou laven tot je simpelweg KO de nacht in kan.
Sterkte meis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |