abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60190746
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar kan ik hetzelfde antwoord op geven als je jullie regelmatig geven wanneer je ergens op aangesproken wordt: "Ik zit niet heel de dag op Fok!" "Ik heb ook een leven" "Drukke dag gehad op school/werk" "Ik was net de Tour aan het kijken" etc. etc.

Kies er maar eentje uit.
Geef voorbeelden dan? Alsof wij er niet tegen kunnen als we ergens op aangesproken worden.

Je zeurt om het zeuren en als er "niks te rellen valt", dan probeer je gewoon een discussie aan te wakkeren die op dat moment helemaal geen item is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60190799
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Geef voorbeelden dan? Alsof wij er niet tegen kunnen als we ergens op aangesproken worden.

Je zeurt om het zeuren en als er "niks te rellen valt", dan probeer je gewoon een discussie aan te wakkeren die op dat moment helemaal geen item is.
Ik gaf laatst aan dat ik de tour aan het kijken was en daardoor niet een heel topic daar had gelezen, maar daarbij gaf ik direct mijn fout toe en binnen 10 minuten had ik het topic weer open gegooid. Denk dat hij daar op doelde.
pi_60190806
Nou omdat dit soort "randverschijnselen" ook vaak wel verwijderd zijn. Want als iemand zegt niet naar Ajax kan vanwege een stage. En anderen hem adviseren om bij de sportredactie te gaan werken om toch Ajax te beschrijven mag dat weer niet. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
pi_60190850
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou omdat dit soort "randverschijnselen" ook vaak wel verwijderd zijn. Want als iemand zegt niet naar Ajax kan vanwege een stage. En anderen hem adviseren om bij de sportredactie te gaan werken om toch Ajax te beschrijven mag dat weer niet. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Omdat het uiteindelijk alleen maar over zijn werk ging, wat dus niets met Ajax te maken had.
pi_60190869
Verder dacht ik dat het niveau gestegen was. Maar blijkbaar is het nog steeds toegestaan dat er vele posts met enkele smilies erin achter mekaar worden gepost. Maar blijkbaar mag het omdat het in de verte indirect nog over Ajax gaat. Zo zal BS het niet bedoelt hebben.
pi_60190896
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:17 schreef RayMania het volgende:
Geef voorbeelden dan?
Ik heb geen zin om dat terug te zoeken. Maar willen jij en je collegamods nou beweren nog nooit een van de genoemde zinnetjes gebruikt te hebben hier?
pi_60190901
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Verder dacht ik dat het niveau gestegen was. Maar blijkbaar is het nog steeds toegestaan dat er vele posts met enkele smilies erin achter mekaar worden gepost. Maar blijkbaar mag het omdat het in de verte indirect nog over Ajax gaat. Zo zal BS het niet bedoelt hebben.
Het niveau is ook daadwerkelijk gestegen
Maar af en toe een reactie op iets leuks moet kunnen toch?
Het is geen strafkamp
pi_60190929
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om dat terug te zoeken. Maar willen jij en je collegamods nou beweren nog nooit een van de genoemde zinnetjes gebruikt te hebben hier?
Vast wel eens, maar jij hebt het over regelmatig.
pi_60190942
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef sjimz het volgende:
Het niveau is ook daadwerkelijk gestegen
Maar af en toe een reactie op iets leuks moet kunnen toch?
Het is geen strafkamp
Jij -notabene politieagent- vindt het leuk dat minderjarigen bedreigd worden?
pi_60190960
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Heel simpel. Alles wat helemaal geen link met Ajax heeft, wordt verwijderd. Klaar.

We zijn met z'n vieren, dus als één iemand iets verwijderd dan weet in principe de rest niet precies de inhoud daarvan. Even zeggen van "offtopic verwijderd in het Ajax-topic" is genoeg. Ja, of we moeten alle offtopic posts quoten en achter de schermen posten, maar dat heeft geen zin en kost serieus teveel tijd. Ik heb bijvoorbeeld dus geen idee wat je bedoelt met dat sportredactie, heb ik niet gelezen. Maar dat weet een andere mod weer wel.

En soms wordt inderdaad wat over het hoofd gezien. Dat kan, is niet erg. Dat wordt vaak gewoon weer door een andere mod alsnog verwijderd als het wordt gezien. En als dat toch niet wordt gezien, dan is het alsnog geen ramp. Kan gebeuren.
pi_60191006
Kan je even pauzeren, TR? Ik vind dat in en uitloggen vermoeiend worden hoor.
pi_60191026
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij -notabene politieagent- vindt het leuk dat minderjarigen bedreigd worden?
Mijn beroep hoef je hier niet bij te betrekken hoor
En bedreigd, je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
Kijk maar naar mijn laatste post in het Ajax topic
pi_60191037
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Oh, vast wel. Ik kan het mij alleen niet herinneren van mij. Maar als je toch zin hebt, kun je zoeken.

Ik snap niet wat er verkeerd is als je zegt van "druk met school/werk", etc. Op m'n werk kijk ik bijvoorbeeld alleen in FB, achter de schermen, af en toe in HOOLS en in het Ajax-topic. That's it. Als iemand dan bijvoorbeeld klaagt dat er niet is opgeschoond ofzo, dan is dat gewoon een terechte reden. Als er daarna maar wel opgeschoond wordt .
pi_60191069
Maar (de schrijfwijze van de naam) van Aissati heeft dus helemaal geen link met Ajax? Bijzonder wel.
pi_60191149
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar (de schrijfwijze van de naam) van Aissati heeft dus helemaal geen link met Ajax? Bijzonder wel.
Nogmaals:

1. Het was helaas weer op zo'n vervelende toon, dat 'Zo moeilijk is dat toch niet?' was irritant en overbodig
2. en daardoor was het een post die off-topic reacties veroorzaakte, daarom werd die post en de reacties erop weggehaald.
pi_60191161
quote:
Soms heb je posts die een hele offtopic serie aanwakkeren. Offtopic wordt dan verwijderd, net zoals de aanleiding. Zoals net dus was gebeurd. Lijkt mij niet meer dan logisch.

Soms heb je ook posts die twijfelachtig ontopic zijn (zoals jouwe, heeft wel met Ajax te maken, maar met een zeurderige toon), maar geen offtopic oplevert. Dan is het vaak niet nodig om die enkele post te deleten als daarna een hele rij ontopic posts staat.
pi_60191190
quote:
Vooral als je weet welke reacties je daarmee uitlokt
pi_60191272
Het gebeurt niet vaak, maar ik moet toch de kant van TR kiezen. Het moet in het Ajax topic en in VBL algemeen er toch ook niet naar toe gaan dat er niets meer gepost mag worden? Het moet over Ajax gaan is een goed argument, maar Aissati goed schrijven gaat ook over Ajax.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60191285
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:33 schreef Blawh het volgende:
Nogmaals:

1. Het was helaas weer op zo'n vervelende toon, dat 'Zo moeilijk is dat toch niet?' was irritant en overbodig
2. en daardoor was het een post die off-topic reacties veroorzaakte, daarom werd die post en de reacties erop weggehaald.
Dan had je toch ook gewoon 'Zo moeilijk is dat toch niet?' weg kunnen halen?
pi_60191381
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ga nou eens eerlijk bij jezelf na waarom je het postte?
Was het een nuttige bijdrage voor het topic? Was het een semi-troll? Is de discussie minder goed als de naam Aissati verkeerd geschreven wordt? Erger je eraan dat het verkeerd geschreven wordt?
Is je ergernis groter dat het verkeerd geschreven wordt dan de ergernis die de offtopic discussie oplevert?

Gewoon een paar vraagjes omdat ik nieuwsgierig ben naar je beweegredenen.
pi_60191789
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gebeurt niet vaak, maar ik moet toch de kant van TR kiezen. Het moet in het Ajax topic en in VBL algemeen er toch ook niet naar toe gaan dat er niets meer gepost mag worden? Het moet over Ajax gaan is een goed argument, maar Aissati goed schrijven gaat ook over Ajax.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Had gekund inderdaad. Maar ik zag de meerwaarde van je post niet in. In het vorige deel van het Ajax-topic (http://forum.fok.nl/topic/1176827/) werd zijn naam door maar liefst 2(!) users verkeerd geschreven en toen TR zijn bericht plaatste in het huidige topic was er 1 iemand die 1 letter verkeerd schreef, koppel dat aan de bovengaande argumenten en je ziet waarom ik deze beslissing genomen heb.

Het kan best zijn dat er mensen het niet met me eens zijn, maar in sommige discussies is het onmogelijk dat iedereen het met elkaar eens is. Ik heb het geintrepeteerd op deze manier en dus je bericht verwijderd, mijn beweegredenen heb ik je gegeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 18-07-2008 16:08:12 ]
pi_60191966
Het bericht verwijderen vind ik echt te rigoreus. Dat gebeurt de laatste tijd te pas en te onpas. Vroeger gebeurde dat zelden...
In Southern Sun
pi_60192018
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Het bericht verwijderen vind ik echt te rigoreus. Dat gebeurt de laatste tijd te pas en te onpas. Vroeger gebeurde dat zelden...
Dat is nou eenmaal de nieuwe policy in het Ajax topic waar het merendeel om vroeg.
En of iets ontopic of offtopic is kan soms een heel klein verschil in zitten. Het valt net wel of net erbinnen en dan moeten wij een beslissing nemen.
Soms laten we iets dus staan en soms verwijderen we berichten.
Waarom het is verwijderd is al eerder aangegeven en ik sta daar helemaal achter.
pi_60192164
Waar het merendeel om vroeg. Sinds wanneer is Fok! een democratie?
In Southern Sun
pi_60192188
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals sjimz hierboven heeft uitgelegd is dat zoals we dat hebben afgesproken en zoals veel users dat graag zien.

Ik ben een tijdlang te los geweest in het Ajax-topic door een aantal off-topic posts te laten staan in de komkommertijd als het niet uit de hand liep in mijn optiek, alleen werd laatst duidelijk dat users het laten staan van een paar off-topic posts alsnog storend vinden. Zeker als je ziet hoe snel de topics gaan kan ik me indenken dat die off-topic berichten erg storend zijn.

Sindsdien hebben we unaniem besloten om het Ajax-topic erg strak te modden om te laten zien dat het echt on-topic moet blijven. Als we minder strak gaan modden dan sluipt het bier, tieten en kermisniveau langzaam weer terug in het topic. Als we nu niet strak optreden dan is het met 2 maten meten als we dat tijdens het seizoen wel weer gaan doen.

Het valt gewoon op dat we eerst veel klachten kregen over de SC, nu is het aantal klachten eigenlijk nihil en zijn de positieve reacties veruit in de meerderheid.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar het merendeel om vroeg. Sinds wanneer is Fok! een democratie?
De users maken FOK! tot wat FOK! nu is, de users daar draait een forum vooral om lijkt me. Wat voor een nut zouden FB en het evaluatietopic hebben als we niet open zouden staan voor de gedachten van users?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')