abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60189550
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef Blawh het volgende:
Dat was jouw eerste reactie in het topic, vind je dat zelf een post die een on-topic discussie aanslingert?
Geen discussie, ik wil de mensen wat leren. Blijkbaar is het voor sommigen niet eenvoudig om zijn naam juist te spellen. Terwijl het juist spellen van spelersnamen toch wel hoort bij het Ajaxtopic op niveau waar jullie naar toe willen. Dus als je het dan hebt over uitlokken kun je beter posts waarin de naam fout is geschreven verwijderen... want die lokken dit soort posts uit.
quote:
De vraag was wie het verkeerd schreef, als je daar op reageert heeft het toch niets met Ajax te maken?
Dat misschien niet, maar als iemand (in dit geval een mod) iets aan mij vraagt vind ik het wel zo netjes om even antwoord te geven.
pi_60189607
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Geen discussie, ik wil de mensen wat leren. Blijkbaar is het voor sommigen niet eenvoudig om zijn naam juist te spellen. Terwijl het juist spellen van spelersnamen toch wel hoort bij het Ajaxtopic op niveau waar jullie naar toe willen. Dus als je het dan hebt over uitlokken kun je beter posts waarin de naam fout is geschreven verwijderen... want die lokken dit soort posts uit.
[..]
Als je de mensen echt wat had willen leren, dan had je het ook op een andere toon kunnen brengen. Nu leverde het off-topic reacties op en die worden nu eenmaal verwijderd.
quote:
Dat misschien niet, maar als iemand (in dit geval een mod) iets aan mij vraagt vind ik het wel zo netjes om even antwoord te geven.
Maar het was off-topic, daarom zijn beide posts verwijderd.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
En in overleg met de users moet zeker zijn in overleg met BS?
Nee hoor.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:57 schreef N.i.c.k het volgende:
De belediswijziging die Raymania heeft ingezet in het Ajax topic is een ware verademing. Voor mensen die zelf geen onderdeel vormen in het geslowchat is dat gelul een doorn in het oog. Het huidige modbeleid werkt goed, off topic verwijderen zonder nadere mededeling lijkt me duidelijk genoeg.
Misschien moet er maar een emissie tax ingesteld worden , maximaal 3 topics per week ofzo.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:41 schreef Black-Death het volgende:
Zelf kan ik eigenlijk alleen echt iets zeggen over het Ajax topic, omdat ik eigenlijk alleen daar regelmatig post, maar ik moet zeggen dat het afgelopen 2 weken ongeveer erg relax is daar! Goede discussies en geen getroll. Ik ga geen namen noemen, maar sommige users komen continu trollen in het Ajax topic. En ook al zijn hun posts dan "normaal", ze zijn altijd intimiterend en uitlokkend, ik vind dat daar gewoon veel harder tegen moet worden opgetreden omdat het stront irritant is. Verder:
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax topic gaat stukken beter, modjes zijn onwijs gegroeid (Ray .), al was Vaduz altijd al een held.
IRC idee is ruk. Zoals het gaat is het prima m.i.
Oh ja, BS in het blauw.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben zeer tevreden. Het nieuwe beleid in het Ajax-topic werpt zeker zijn vruchten af, hulde. Een aparte Ajax Slowchat-topic lijkt mij onzin en overbodig.
En daarnaast waren er nog positieve reacties van o.a. BS en twi in FB en in Ajax-topics is er ook nog weinig kritiek geweest op het strakkere modden.
pi_60189935
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef Blawh het volgende:
Als je de mensen echt wat had willen leren, dan had je het ook op een andere toon kunnen brengen. Nu leverde het off-topic reacties op en die worden nu eenmaal verwijderd.
Dus als een post offtopic reacties oplevert ook al is de post zelf wel ontopic dan wordt die post ook verwijderd??? Wat is dat nou weer voor bullshit ?

Verder weet ik niet wat jij onder overleg verstaat, maar uit de reacties die jij citeert blijkt niks van overleg tussen mods en users...
pi_60189959
En er is na het Ajax-topic beleid een evaluatietopic geweest en daar is nul komma nul kritiek geweest op dat beleid. Integendeel. Ik heb echt helemaal geen negatieve reacties gezien na 3-4 maanden tijd; ik zie juist vaak hier FB en ook via TR's dat meerdere users vragen of het Ajax-topic opgeschoond kan worden.

Geen nuttige discussie. Die is trouwens al in mei gevoerd, maar op de één of andere manier kon TerroRobbie FB ineens niet meer vinden en reageerde niet meer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60190037
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef RayMania het volgende:
En er is na het Ajax-topic beleid een evaluatietopic geweest en daar is nul komma nul kritiek geweest op dat beleid. Integendeel. Ik heb echt helemaal geen negatieve reacties gezien na 3-4 maanden tijd; ik zie juist vaak hier FB en ook via TR's dat meerdere users vragen of het Ajax-topic opgeschoond kan worden.
Maar waarom vond jij mijn bericht niet offtopic en reageerde je er zelfs op in tegenstelling tot een andere mod die het direct verwijderde? Is dat geweldige samen in overleg met de users opgezette beleid toch niet zo eenduidig?
pi_60190041
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dus als een post offtopic reacties oplevert ook al is de post zelf wel ontopic dan wordt die post ook verwijderd??? Wat is dat nou weer voor bullshit ?
Als jij het op een andere toon had gepost zou het geen off-topic reacties hebben opgeleverd en dus niet zijn verwijderd. Nu was jouw post een trigger voor vele off-topic reacties.

En het evaluatietopic was geschikt om onder andere te discusseren over het Ajax-topic. Het feit dat er geen enkele kritiek is gekomen op het veranderde beleid en er veel positieve reacties zijn gekomen op het nieuwe beleid duidt er volgens mij wel op dat users tevreden zijn.
pi_60190099
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar waarom vond jij mijn bericht niet offtopic en reageerde je er zelfs op in tegenstelling tot een andere mod die het direct verwijderde? Is dat geweldige samen in overleg met de users opgezette beleid toch niet zo eenduidig?
Wie weet wordt er achter de schermen wel gewoon overlegd ,a lleen niet zo snel als jij dat zou willen.
En het is met 4 moderators mogelijk dat de ene iets sneller op dat moment weghaalt dan de andere of er anders over denkt.
We zijn nog altijd gewoon mensen en mensen kunnen verschillende meningen hebben.
In zo'n kort tijdsbestek kan je gewoon niet altijd overleggen.
Als het uiteindelijk maar weer duidelijk is.
En wat zeer duidelijk is is dat het offtopic gedeelte in het Ajax topic wordt verwijderd.
En daar hoort ook jouw taalpolitiedrang bij.
pi_60190109
vele offtopic reacties? Hoeveel waren dat er dan? Alleen die van Raymania?
pi_60190181
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
vele offtopic reacties? Hoeveel waren dat er dan? Alleen die van Raymania?
Sowieso 5, en gezien de snelheid waarmee jij reageerde dat jouw posts weggehaald werden heb jij dat ook wel kunnen zien.

Onder andere een reactie waarin een user zei dat jij jaarlijks meer zeikt dan manneke pis, en zo nog een paar reacties in die richting.
pi_60190219
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Oh, ik wilde gewoon graag reageren op steeds maar die zure, betweterige en arrogante toon in veel van jouw posts. Ik heb niet gezien wat er na mijn vreselijke post is geplaatst, dus als echte offtopic zag ik jouw en mijn post nog niet.

Anyway; het Ajax-topic gaat prima, dat vinden de users (lees de reacties in de Ajax-topics, in FB en in andere topics). Er is geen kritiek, dus ik snap het punt niet. Hoe dat beleid er is gekomen maakt ook niet uit. Ik was het toen zat en met mij meerdere users, dus toen heb ik besloten dat we strakker gaan modden. En dat heeft een veel beter Ajax-topic opgeleverd. Offtopic willen we niet, dus dat gaat gelijk weg. Aanleidingen voor offtopic ook.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60190221
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef sjimz het volgende:
En daar hoort ook jouw taalpolitiedrang bij.
Dit heeft niks met taalpolitiedrang te maken. Het zijn namelijk geen abusievelijke taal / typfoutjes, maar het structureel verkeerd spellen van de naam van een speler. Het juist spellen van spelersnamen hoort gewoon bij het niveau wat jullie willen nastreven op VBL. Dat een verbetering als "wordt" of "smog" wordt verwijderd kan ik nog inkomen.
pi_60190278
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit heeft niks met taalpolitiedrang te maken. Het zijn namelijk geen abusievelijke taal / typfoutjes, maar het structureel verkeerd spellen van de naam van een speler. Het juist spellen van spelersnamen hoort gewoon bij het niveau wat jullie willen nastreven op VBL. Dat een verbetering als "wordt" of "smog" wordt verwijderd kan ik nog inkomen.
Mar het levert helemaal niets op voor een goedlopende discussie.
Iets wat wij nog hoger nastreven dan de fouten die mensen maken met het verkeerd typen van spelersnamen.
Ow ja het levert wel iets op: Offtopic reacties die de discussie alleen maar slechter maken.
Terecht verwijderd dus
pi_60190296
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef RayMania het volgende:
Geen nuttige discussie. Die is trouwens al in mei gevoerd, maar op de één of andere manier kon TerroRobbie FB ineens niet meer vinden en reageerde niet meer.
Daar kan ik hetzelfde antwoord op geven als je jullie regelmatig geven wanneer je ergens op aangesproken wordt: "Ik zit niet heel de dag op Fok!" "Ik heb ook een leven" "Drukke dag gehad op school/werk" "Ik was net de Tour aan het kijken" etc. etc.

Kies er maar eentje uit.
pi_60190326
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar kan ik hetzelfde antwoord op geven als je jullie regelmatig geven wanneer je ergens op aangesproken wordt: "Ik zit niet heel de dag op Fok!" "Ik heb ook een leven" "Drukke dag gehad op school/werk" "Ik was net de Tour aan het kijken" etc. etc.

Kies er maar eentje uit.
En dan kom jij weer met je favoriete woordje: mongool!
Dat is vaak ook niet een al te beste basis om een discussie te beginnen over het moderaten.
pi_60190339
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:
Mar het levert helemaal niets op voor een goedlopende discussie.
Elke geplaatste post moet iets opleveren voor een goedlopende discussie?

Dan kun je nog zo'n 100 posts verwijderen.
pi_60190370
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

In ieder geval een ontopic discussie.
Daar is het spellen van namen geen debet aan.
pi_60190417
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En het gaat ook op de toon waarop TR. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij van tevoren niet wist dat er mensen gingen happen op jouw post

'Het is Ismail Aissati, zo moeilijk is dat toch niet?'
pi_60190544
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef sjimz het volgende:
In ieder geval een ontopic discussie.
Daar is het spellen van namen geen debet aan.
Zijn posts als:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef Triptamine het volgende:

Die wijsneus dan he
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een paupersite, zelfs in word knutsel ik iets mooiers in elkaar
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

whahahahahaha
En soortgelijke reacties dat wel dan?
pi_60190601
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zijn posts als:
[..]

[..]

[..]

[..]

Dat ging tenminste over reacties die echt met Ajax te maken hadden en niet bedoeld waren om de WijsNeus of troller of weet ik wat uit te hangen.
Het Ajax topic is strak maar het moet niet zo zijn dat je zelfs geen reactie meer mag posten over iets wat over Ajax gaat.

Het gaat er om met welke intentie je het topic in komt en hoe je wil discussieren en ik weet van jou dat dat alleen als zuurpruim is.
pi_60190605
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zijn posts als:
[..]

[..]

[..]

[..]

Ten eerste zijn dat reacties op Ajax gerelateerde onderwerpen en ten tweede hebben die niet zo'n arrogante ondertoon als jouw reactie waardoor ze geen trigger zijn voor off-topic reacties.
pi_60190622
GMTA Blawh

Zitten we als mods toch nog een keer op 1 lijn
pi_60190624
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:
En het gaat ook op de toon waarop TR. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij van tevoren niet wist dat er mensen gingen happen op jouw post

'Het is Ismail Aissati, zo moeilijk is dat toch niet?'
Als je het precies wil doen stond er: "Ismail Aissati heet de beste jongen, zo moeilijk is dat toch niet?" Dat er mensen zouden reageren had ik wel verwacht ja, dat lijtk me ook vrij logisch op een drukbezocht forum. Als ik dat niet wilde had ik het hier wel gewoon op een briefje geschreven ofzo... Maar aangezien ik gewoon de feiten weergaf en niemand beledigde leek mij er weinig mis mee. Die reacties die jij eerder aangaf heb ik overigens serieus niet gezien.
pi_60190672
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
Dat ging tenminste over reacties die echt met Ajax te maken hadden en niet bedoeld waren om de WijsNeus of troller of weet ik wat uit te hangen.
Het Ajax topic is strak maar het moet niet zo zijn dat je zelfs geen reactie meer mag posten over iets wat over Ajax gaat.

Het gaat er om met welke intentie je het topic in komt en hoe je wil discussieren en ik weet van jou dat dat alleen als zuurpruim is.
Wat hebben een lelijke website of de jongens van Zuid die een paar heikneuters bedreigen met Ajax te maken?
pi_60190699
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat hebben een lelijke website of de jongens van Zuid die een paar heikneuters bedreigen met Ajax te maken?
De website gaat over Ajax en de geruchten ervan.
En over dat bedreigen gaat over 2 supportersgroepen binnen Ajax.

Wat heeft dat niet met Ajax te maken?
pi_60190730
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Website over Ajax, supporters van Ajax die klagen over het gedrag van pubers bij de 1e training van Ajax. Ik zie niet aan wat er off-topic aan is.

Edit: Wat hierboven staat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')