quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Niks meer aan doen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:49 schreef VoreG het volgende:
Heuj waar is die post van ray heen!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Saai seizoen, weinig te rellen.
Vertel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:49 schreef VoreG het volgende:
Die arrogantie bij die mods alleen....
Ik postte die ene post (jeweetwel) hierquote:
Maar daar is een ander mooi subforum voorquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:56 schreef Leatherface het volgende:
Het grootste toernooi moet nog komen.
Ja, ik vraag me ook wel eens af of er dan toch muren zijn die ik niet zie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, er mag wel eens wat gezegd worden tegen users met de volgende opmerking:
'Wat komen jullie hier doen, ga terug naar je eigen topic ofzo'.
Het is toch een forum.
Zoiets?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, er mag wel eens wat gezegd worden tegen users met de volgende opmerking:
'Wat komen jullie hier doen, ga terug naar je eigen topic ofzo'.
Het is toch een forum.
Je hebt zeker gelijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Nee, openbaar forum. Iedereen mag komen waar hij/zij wil, mits er gewoon normaal wordt gereageerd in elkaars clubtopics.
Daar kan je mooi rellen want de mods zijn niet zo groot daarquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daar is een ander mooi subforum voor
Wat is er mis met filters?quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
Kut forum-onderdeel en kut-mods.
Nee, gaat prima zo. Laat maar lekker zo doorgaan en begin in godsnaam niet met die sub-sub-sub-fora zoals andere forum-onderdelen hanteren.
Gewoon 1 grote kliek laten.
De onderverdeling is zo moeilijk te maken in VBL. En die filters zou je opzich geen last van hebben, toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:05 schreef golfer het volgende:
Nee, gaat prima zo. Laat maar lekker zo doorgaan en begin in godsnaam niet met die sub-sub-sub-fora zoals andere forum-onderdelen hanteren.
Gewoon 1 grote kliek laten.
Kliekjes. Aparte groepjes. VBL is juist zo leuk omdat het dat niet hanteert.quote:
Daar heb je toch geen enkele last van als je VBL opent?quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kliekjes. Aparte groepjes. VBL is juist zo leuk omdat het dat niet hanteert.
Net alsof die er nu niet zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kliekjes. Aparte groepjes. VBL is juist zo leuk omdat het dat niet hanteert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |