Dus je zou ze doodkietelen, ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Shush! ik heb nergens gezegd dat ik geen wraakGEVOELENS zou hebben.Alleen dat ik niet terug zou moorden.
Als iedereen het af blijft keuren maakt het misschien wel een verschil, negeren gaat lastig tenzij je geblinddoekt en doof door het leven gaat.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:29 schreef Agiath het volgende:
Kuttopic
Dit soort dingen gebeuren gewoon elke dag
Dit keer is er toevallig een camera bij
Je doet er niks aan en het kan mij verder ook niet boeien
Ik sta buiten dit soort dingen als tot planeet Mars voor mijn part
Het is gewoon een kankerland en van mijn part gaan al die mensen zo de versnipperaar in.
Toch doe je er niks aan, hier op een forum een beetje invatieplannen bedenken doet niks.
Gewoon negeren dat soort filmpjes, je word er toch niet beter van en je kan er niks aan doen.
Je kan je wel kut gaan voelen door alleen maar dit soort filmpjes te gaan kijken.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als iedereen het af blijft keuren maakt het misschien wel een verschil, negeren gaat lastig tenzij je geblinddoekt en doof door het leven gaat.
Nou, alleen maar, dat is natuurlijk overdreven. Zo afentoe stuit je weleens op zo'n filmpje en dan verbaas ik me weer dat dit nog steeds bestaat. Ik dacht dat zelfs zij nu inmiddels het Neanderthaler tijdperk uit geevolueerd zouden zijn......quote:Op zondag 13 juli 2008 03:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan je wel kut gaan voelen door alleen maar dit soort filmpjes te gaan kijken.
Maar kijk het of met ziek leedvermaak of gewoon niet.
Beter word je er toch niet van.
Dat zijn ze dus niet blijkbaarquote:Op zondag 13 juli 2008 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, alleen maar, dat is natuurlijk overdreven. Zo afentoe stuit je weleens op zo'n filmpje en dan verbaas ik me weer dat dit nog steeds bestaat. Ik dacht dat zelfs zij nu inmiddels het Neanderthaler tijdperk uit geevolueerd zouden zijn......
Toch zit je in dit topicquote:Op zondag 13 juli 2008 03:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus niet blijkbaar
Ik heb me al af weten te sluiten voor dit soort filmpjes/praktijken
En ik wil het ook allemaal niet weten of horen eigenlijk
Dit bewijst maar weer eens het niveau van de FOK!FPquote:Op zondag 13 juli 2008 02:11 schreef SharQueDo het volgende:
islam![]()
Heerlijk geloof. En het mag ook nog allemaal.![]()
Net zoals je hier God hebt in zowat alle Europese talen heb je ook Allah.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef popolon het volgende:
Allah is groot, we vermoorden een klein meisje.
Walgelijke beelden, ik keek 't nog ook.
Om mensen over te halen ook zo te denken als mijquote:
Edoch, Dr.Daggla, het is toch wel mooi om te zien hoe sommigen een eigen mening vormen.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals het waren geen Moslims/Islamieten
Ze werd juist vermoord omdat ze zich had bekeerd tot de Islam.
Is lezen nou echt zo moeilijk?.
Alsof de islam dit niet kent.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer eens het niveau van de FOK!FP
Zielig hoor
Neuken?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Door hun cultuur schijnen ze hun menselijke verstand te verliezen. Beetje zonde, maar nog steeds geen excuus.
[..]
Nee, ik ben 15.
Mja dat is dus wat het nog erger maakt, de moordenaars worden er niet voor gestraft, want 'zo is de cultuur daar nu eenmaal'. Levenslang op brood en water.
quote:Op zondag 13 juli 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuken?
En als je me afwijst stenig ik jou ook. [ afbeelding ]
2007 beldequote:Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.
![]()
kankermongool, heb je dyslectie?quote:Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef popolon het volgende:
Allah is groot, we vermoorden een klein meisje.
Walgelijke beelden, ik keek 't nog ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |