De serie heeft VEEL te weinig aandacht gekregen in Nederland. Het is echt met afstand de beste serie ooit vind ik. Al vond ik juist seizoen 2 het beste. Ik ben nu net bezig met seizoen 5 dus ben benieuwd hoe dat gaat wordenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:26 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Al één keertje genoemd, maar mag niet ontbreken. Serie speelt zich af in Baltimore waar je de verhaal lijnen zorgt van de drugsdealers op straat tot de burgemeester van de stad. Ik vond vooral deel vier erg goed, maar ben nu toch weer met één begonnen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:26 schreef BobRooney het volgende:
Ga zelf binnenkort maar eens aan The Wire beginnen denk ik. Er zijn hier aardige wat mensen positief over.
Want?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Das het leuke van de user tips !
Ik ben trouwens een vreemde kijkert![]()
Ik kijk vaak 5 Eps. van een serie, als het me dan leuk lijkt,quote:
Is niet zo heel raar hoor, ik denk dat de meesten zo kijken. Ik haat het iig om series op tv te kijken. Heb het eerste seizoen van Lost ook geprobeerd te kijken op tv. Maar ben na 10 afleveringen gestopt omdat ik al die reclames spuugzat was. Op dvd kijken is veel beterquote:Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk vaak 5 Eps. van een serie, als het me dan leuk lijkt,
kijk ik ze allemaal achter elkaar ( dus wacht en spaar ze op)
Daarna begin in met een andere serie![]()
1. Vind 1 Eps zo kort
2. Zit dan lekker in het verhaal
3. Lees ook pas daarna de topic's ~ben geen spoiler junk
Ik werd bij de start van LOST gek van de hype !quote:Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Is niet zo heel raar hoor, ik denk dat de meesten zo kijken. Ik haat het iig om series op tv te kijken. Heb het eerste seizoen van Lost ook geprobeerd te kijken op tv. Maar ben na 10 afleveringen gestopt omdat ik al die reclames spuugzat was. Op dvd kijken is veel beter
Dat had ik ook met Grey's Anatomy. Als er zóveel reclame voor wordt gemaakt voor de tijd, heb ik al geen zin meer om het te kijken. Toen het even niet meer op tv werd uitgezonden heb ik dvd's van iemand geleend en ben nu helemaal verslaafd. Daar zal het ook nog wel eens van komen met Lost denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik werd bij de start van LOST gek van de hype !
Kreeg er ( voor dat ik het kende) al weerstand tegen.
Toen gewacht en na 2 S alles gekeken
Yep !quote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef Sengha het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Grey's Anatomy. Als er zóveel reclame voor wordt gemaakt voor de tijd, heb ik al geen zin meer om het te kijken. Toen het even niet meer op tv werd uitgezonden heb ik dvd's van iemand geleend en ben nu helemaal verslaafd. Daar zal het ook nog wel eens van komen met Lost denk ik.
Klinkt stom, maar ik vond het kantoor zo stoffig ( in vergelijking met 24quote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef werkeend het volgende:
the west wing (zeker de eerdere seizoenen) is gewoon geniaal. De snelheid, de humor, de characters en de relevantie van de onderwerpen is gewoon zeer zeer goed
Ik heb meestal geen tijd om al die series die leuk zijn te volgen. Meestal onthoud ik welke leuk zijn en dan in de vakantie kijk ik de rest welquote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef Sengha het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Grey's Anatomy. Als er zóveel reclame voor wordt gemaakt voor de tijd, heb ik al geen zin meer om het te kijken. Toen het even niet meer op tv werd uitgezonden heb ik dvd's van iemand geleend en ben nu helemaal verslaafd. Daar zal het ook nog wel eens van komen met Lost denk ik.
Beste series die je gezien hebtquote:Op zondag 13 juli 2008 14:39 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zie ik Dexter nergens vermeld?!![]()
[ afbeelding ]
quote:
tjah the west wing was realistisch, 24 deed heel erg high-tech.. de meeste kantoren zien er echt niet als in 24. Daarnaast boeit het compleet niet want het gaat om het verhaal niet om of er nu een sexy apple staat of een saaie ibmquote:Op zondag 13 juli 2008 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Gewoon ff lekker je eigen tijd nemen en starten maar !
M'n beste vriendin is fan van alles met medische shit. Belde me 100 x dat ik het MOEST zien![]()
Ben zelf al bang voor een prikje, dus wacht nog even
[..]
Klinkt stom, maar ik vond het kantoor zo stoffig ( in vergelijking met 24)
Echt he!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Cold Lazarus. Mogelijk niet zo bekend, maar écht heel erg goed.
Geen tieten, geen schieten, geen helicopters. Eigenlijk is het voornamelijk een pijnlijke ethische discussie.
Maar ik bleef er destijds voor thuis!
Ik zelf kijk die series ooit, behalve Will and Grace en ik ben gewoon een jongen hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he!De voorganger was 'Karaoke', ook ontzettend goed.
Ik vind zelf Friends, Will & Grace, Grey's Anatomy, Buffy the Vampire Slayer en Charmed goeie series.. Magoed, ben dan ook een vrouw.![]()
Heb alle seizoenen van Friends en Buffy op DVD, Charmed seizoen 4t/m8. Van Will & Grace ben ik ze nog aan het sparen, maar ik kan seizoen 4 dus nergens vindenHeb 1,2,3 en 5, maar 5 kan ik dus nog niet kijken omdat ik 4 nog niet heb gevonden xD
Kijk die serieus ooit? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Ik zelf kijk die series ooit, behalve Will and Grace en ik ben gewoon een jongen hoorMaar ik hou vooral van drama etc
Die was ik vergeten, geniaal!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:30 schreef The_Verve het volgende:
- Everybody Loves Raymond
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef werkeend het volgende:
[..]
de meeste kantoren zien er echt niet uit als in 24.
Ik bedoel : Ik kijk die series ookquote:Op zondag 13 juli 2008 21:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kijk die serieus ooit? Wat bedoel je daarmee?![]()
Haha, nouja, het zijn vooral vrouwenseries, vind ik dan.. Niks mis mee als je het als jongen ook kijkt!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |