The Wonder Years... daar moest ik ook meteen aan denken. Fawlty towers is ook oke.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:29 schreef Arcee het volgende:
Wonder_Years
Fawlty Towers
All in the Family
Eindelijk nog iemand die rome zegtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef Locusta het volgende:
1. The X-files
2. Rome
3. Band of Brothers
4. Heroes
5. Greys Anatomy
6. Futurama
7. Family Guy
8. Chicago Hope
9. Sex and the City
10. Desperate Housewives
Verder valt het me op dat veel dezelfde series worden genoemd
En wat vind iedereen in godsnaam toch leuk aan die Amerikaanse lachmachine-series? Ik kan ze uit irritatie niet eens kijkenAls er dan misschien al een leuk grapje wordt gemaakt, sneeuwt dat volledig onder door het irritante en nutteloze gebruik van zo'n lachmachine. Net alsof wij erop geattendeerd moeten worden dat we moeten gaan lachen, want er is iets grappigs gezegd!
Dat is tevens een van de redenen dat ik nooit Friends heb gekeken.
bij sommige series staat er idd een lachmachine, maar bij veel series staat er dat het opgenomen is voor een live-publiek. er zit dus echt een publiek bij. dit gebeurt oa bij freinds en de fesh prince. dat je daarom een serie niet kijkt is een beetje bekrompen. het is ook gebleken dat het werkt, als andere lachen werkt dat aanstekelijk. niet elke serie heeft het nodig, maar het kan zeker geen kwaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef Locusta het volgende:
En wat vind iedereen in godsnaam toch leuk aan die Amerikaanse lachmachine-series? Ik kan ze uit irritatie niet eens kijkenAls er dan misschien al een leuk grapje wordt gemaakt, sneeuwt dat volledig onder door het irritante en nutteloze gebruik van zo'n lachmachine. Net alsof wij erop geattendeerd moeten worden dat we moeten gaan lachen, want er is iets grappigs gezegd!
Wat een domme reden dan om een comedy niet de kans te geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef Locusta het volgende:
1. The X-files
2. Rome
3. Band of Brothers
4. Heroes
5. Greys Anatomy
6. Futurama
7. Family Guy
8. Chicago Hope
9. Sex and the City
10. Desperate Housewives
United states startdatumsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:39 schreef lara88 het volgende:
Veel seizoenen in Amerika zijn nu gestopt, weet iemand waar je de airdata kunt vinden van de nieuwe seizoenen?
Nou, voor mij geldt precies hetzelfde, ik vind het neplachen ook buitengewoon irritant en kan ook niet naar dit soort series kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Wat een domme reden dan om een comedy niet de kans te geven.
Laat maar ik ga je niet eens serieus nemen want je hebt Sex and the City in je lijst staan.
O nee nu ben ik net zo erg als jij
Dan nog stoort het lachen mij enorm! Ik heb niet de lach van iemand anders nodig om zelf iets leuk te vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef AgeEll het volgende:
bij sommige series staat er idd een lachmachine, maar bij veel series staat er dat het opgenomen is voor een live-publiek. er zit dus echt een publiek bij. dit gebeurt oa bij freinds en de fesh prince. dat je daarom een serie niet kijkt is een beetje bekrompen. het is ook gebleken dat het werkt, als andere lachen werkt dat aanstekelijk. niet elke serie heeft het nodig, maar het kan zeker geen kwaad.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wat een domme reden dan om een comedy niet de kans te geven.
Laat maar ik ga je niet eens serieus nemen want je hebt Sex and the City in je lijst staan.
O nee nu ben ik net zo erg als jij
Geweldige seriequote:
Friends gebruikte ook een lachmachine. Ik meen me te herinneren uit een making of dat veel studiogelach vervangen werd door 'beter passende' lachsalvo's (als er niet hard genoeg gelachen werd bv).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef AgeEll het volgende:
[..]
bij sommige series staat er idd een lachmachine, maar bij veel series staat er dat het opgenomen is voor een live-publiek. er zit dus echt een publiek bij. dit gebeurt oa bij freinds en de fesh prince. dat je daarom een serie niet kijkt is een beetje bekrompen. het is ook gebleken dat het werkt, als andere lachen werkt dat aanstekelijk. niet elke serie heeft het nodig, maar het kan zeker geen kwaad.
Mooie serie maar zo over de top steeds blijf me verbazen wat ze steeds weer verzinnenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Nip Tuck, vanwege de verdorven weergave van onze tijdsgeest..Je kots er bijna van zo mooi neergezet!
Terminator: Sarah Connor Chroniclesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:36 schreef JohnLennon het volgende:
Wat vind je de beste series? Ben van plan nieuwe series te downloaden maar uit de topic 'welke series kijk jij' zie ik iedereen met enorme lijsten komen waarvan ik geen zin heb om ze allemaal te proberen
Die ben ik ook aan het kijken! Wel een leuke serie, trouwens... alleen voor mij geen top10 nominatiequote:
Ook wel leuk dat de TS vraagt om series die je gezien -->hebt<--. Ofwel iets in de VERLEDEN tijd. Dan had hij de vraag anders moeten stellen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef PirE het volgende:
Wel leuk trouwens dat TS vraagt om nieuwe series en dat 90% series opnoemt die allang gestopt zijn of in Season 3 of verder zitten
Grappig, dat zijn precies de redenen waarom ik na 9 afleveringen gestopt was met kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef JohnLennon het volgende:
jericho is dus alles behalve slecht he. Matige kijkcijfers kan ik absoluut niet verklaren. Muziek, acteerwerk van met name de 2 hoofdpersonen en het verhaallijn zijn goed
Haha, heb ooit de eerste afl. gezien, was écht soap (non)kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef JohnLennon het volgende:
jericho is dus alles behalve slecht he. Matige kijkcijfers kan ik absoluut niet verklaren. Muziek, acteerwerk van met name de 2 hoofdpersonen en het verhaallijn zijn goed
jezus, die serie is uit de oude doosquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahahahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:47 schreef Skeletor het volgende:
Marry Chery!!!!![]()
Had ik al vermeld dat ik geen bi ben?
Nou bij deze dan: ik ben geen bi hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahahaha
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:54 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nou bij deze dan: ik ben geen bi hoor
De US versie vond ik echt om te huilen zo slecht. De the office met Ricky Gervais is gewoon veel beter, vind ik dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:14 schreef zarGon het volgende:
The Office (US) is ook tof. De UK versie moet ik nog zien, die blijkt net zo goed te zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef bueno-nacho het volgende:
Er is maar 1 serie waarin je zo in zit als in prison break, wat een eind ook !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |