Terminator: Sarah Connor Chroniclesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:36 schreef JohnLennon het volgende:
Wat vind je de beste series? Ben van plan nieuwe series te downloaden maar uit de topic 'welke series kijk jij' zie ik iedereen met enorme lijsten komen waarvan ik geen zin heb om ze allemaal te proberen
Die ben ik ook aan het kijken! Wel een leuke serie, trouwens... alleen voor mij geen top10 nominatiequote:
Ook wel leuk dat de TS vraagt om series die je gezien -->hebt<--. Ofwel iets in de VERLEDEN tijd. Dan had hij de vraag anders moeten stellen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef PirE het volgende:
Wel leuk trouwens dat TS vraagt om nieuwe series en dat 90% series opnoemt die allang gestopt zijn of in Season 3 of verder zitten
Grappig, dat zijn precies de redenen waarom ik na 9 afleveringen gestopt was met kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef JohnLennon het volgende:
jericho is dus alles behalve slecht he. Matige kijkcijfers kan ik absoluut niet verklaren. Muziek, acteerwerk van met name de 2 hoofdpersonen en het verhaallijn zijn goed
Haha, heb ooit de eerste afl. gezien, was écht soap (non)kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef JohnLennon het volgende:
jericho is dus alles behalve slecht he. Matige kijkcijfers kan ik absoluut niet verklaren. Muziek, acteerwerk van met name de 2 hoofdpersonen en het verhaallijn zijn goed
jezus, die serie is uit de oude doosquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahahahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:47 schreef Skeletor het volgende:
Marry Chery!!!!![]()
Had ik al vermeld dat ik geen bi ben?
Nou bij deze dan: ik ben geen bi hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahahaha
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:54 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nou bij deze dan: ik ben geen bi hoor
De US versie vond ik echt om te huilen zo slecht. De the office met Ricky Gervais is gewoon veel beter, vind ik dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:14 schreef zarGon het volgende:
The Office (US) is ook tof. De UK versie moet ik nog zien, die blijkt net zo goed te zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef bueno-nacho het volgende:
Er is maar 1 serie waarin je zo in zit als in prison break, wat een eind ook !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |