Klopt, ik geloof dat ik dat topic ook meerdere keren aanhaaldequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh, dat konthaar verhaal postte je 2 jaar geleden ook al.
Ik niet, anderen vaak wel bij mij.quote:
Ik moet de eerste IT'er nog tegenkomen die patiënten behandelt op een spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kom als IT'er rare dingen tegen, maar dit?!...
Ja, want tenslotte kom je alleen op de spoedeisende hulp rare dingen tegen in het leven. Dat gebeurt verder werkelijk nergens anders. Nou ja, behalve in Centraal- en West-Afrika blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik moet de eerste IT'er nog tegenkomen die patiënten behandelt op een spoedeisende hulp.
U werkt in Centraal- of West-Afrika?
Nee, ik help wel mensen uit heel EU + Israel, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik moet de eerste IT'er nog tegenkomen die patiënten behandelt op een spoedeisende hulp.
U werkt in Centraal- of West-Afrika?
O Israel, zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik help wel mensen uit heel EU + Israel, is dat ook goed?
Zie jij een naam of zelfs maar een plaatsnaam staan dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef denthemen het volgende:
Is er niet zoiets als beroeps geheim? Zullen ze leuk vinden dat je dit meteen op internet gaat melden..
Toch een mooi verhaal
Ja, maar ik zie wel meer dingen..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zie jij een naam of zelfs maar een plaatsnaam staan dan?
quote:
Denk nou maar niet dat ik de enige ben die hierover praat met anderen hoor, in een ziekenhuis zijn geen geheimen, daarbuiten mag het nooit herleidbaar zijn tot een persoon (en dat is het in dit geval niet).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef denthemen het volgende:
Is er niet zoiets als beroeps geheim? Zullen ze leuk vinden dat je dit meteen op internet gaat melden..
Toch een mooi verhaal
Alsof die foto echt isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef Toet het volgende:
En dit met foto online posten is natuurlijk volkomen correct gedrag
Ik moest opeens hier aan denkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb je je hele anus naar de tering. Dan ding kan nooit zomaar naar binnen floepen![]()
Idd echt een TTTquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef GizartFRL het volgende:
Kan deze ge-TTT worden?
Meer van zulks.
De bronvermelding vind je terug via die foto hoor, je moest eens weten wat mensen allemaal in hun derrière op willen bergen, alsof het het handschoenenkastje van hun auto is.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:47 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Alsof die foto echt is
Het waarheidsgetrouwe van dit topic is net zo groot als die van een gemiddelde boswachter topic.
Het was RealZeusquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:43 schreef Anus het volgende:
Ik baal er ook enorm van, want had graag dat gezicht van die moeder gezien. Hoe leg je dit thuis uit, zeker als je nog 34 jaar bent en bij je ouders woont
Dit topic misschienquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:33 schreef Anus het volgende:
[..]
Het is dat fok mijn topichistorie heeft gewist (), had ook een keer iemand met een colafles in z'n rectum (en nee, niet die lullige halve liter flesjes
).
hahahaha realzeusquote:
btw ik weet in welk ziekenhuis dit is gebeurd en ik heb even de link doorgestuurd naar de personen die over dit soort schending van beroepsgeheimen gaat.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:47 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk wordt je aangepakt. Je mag niet zomaar met verhalen uit het ziekenhuyis naar buiten komen.
Doe eens niet zo triest.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
btw ik weet in welk ziekenhuis dit is gebeurd en ik heb even de link doorgestuurd naar de personen die over dit soort schending van beroepsgeheimen gaat.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
btw ik weet in welk ziekenhuis dit is gebeurd en ik heb even de link doorgestuurd naar de personen die over dit soort schending van beroepsgeheimen gaat.
Je bent net zo geloofwaardig als die vermelding in je profiel dat je een vent zou zijn: je zeikt als een oud wijf, ik verdenk je van missing balls syndrome.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |