Klopt, ik geloof dat ik dat topic ook meerdere keren aanhaaldequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh, dat konthaar verhaal postte je 2 jaar geleden ook al.
Ik niet, anderen vaak wel bij mij.quote:
Ik moet de eerste IT'er nog tegenkomen die patiënten behandelt op een spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kom als IT'er rare dingen tegen, maar dit?!...
Ja, want tenslotte kom je alleen op de spoedeisende hulp rare dingen tegen in het leven. Dat gebeurt verder werkelijk nergens anders. Nou ja, behalve in Centraal- en West-Afrika blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik moet de eerste IT'er nog tegenkomen die patiënten behandelt op een spoedeisende hulp.
U werkt in Centraal- of West-Afrika?
Nee, ik help wel mensen uit heel EU + Israel, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik moet de eerste IT'er nog tegenkomen die patiënten behandelt op een spoedeisende hulp.
U werkt in Centraal- of West-Afrika?
O Israel, zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik help wel mensen uit heel EU + Israel, is dat ook goed?
Zie jij een naam of zelfs maar een plaatsnaam staan dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef denthemen het volgende:
Is er niet zoiets als beroeps geheim? Zullen ze leuk vinden dat je dit meteen op internet gaat melden..
Toch een mooi verhaal
Ja, maar ik zie wel meer dingen..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zie jij een naam of zelfs maar een plaatsnaam staan dan?
quote:
Denk nou maar niet dat ik de enige ben die hierover praat met anderen hoor, in een ziekenhuis zijn geen geheimen, daarbuiten mag het nooit herleidbaar zijn tot een persoon (en dat is het in dit geval niet).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef denthemen het volgende:
Is er niet zoiets als beroeps geheim? Zullen ze leuk vinden dat je dit meteen op internet gaat melden..
Toch een mooi verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |