En hoeveel uur moet je daarvoor oppassen ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:19 schreef roflpwnt het volgende:
Blanes vond ik een goed plan
Werken niet
Heb al een vast oppasbaantje waarmee ik 20 piek per week verdien, dus heb geen behoefte aan een 'echt' bijbaantje...
Ik denk dat dat eerder per dag isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat verdien je met minimumjeugdloon eigenlijk in een week? 40 euro?
8 euro per dag...das 1 euro per uurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat maakt volgens mij geen ruk uit als je 16 bent of iets in die richtingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:49 schreef DurQ het volgende:
we hebben t trouwens toch wel over bruto salaris he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat maakt volgens mij geen ruk uit als je 16 bent of iets in die richtingBij mij toen in ieder geval niet
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je terugvragen met een TJ-biljet..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
ik weet niet hoe jij denkt dat het normaal werkt, maar ik denk niet dat een bedrijf er op zit te wachten om alle administratie te regelen voor een snotaap wat 1 weekje wil "werken"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef roflpwnt het volgende:
Vrienden, veldelingen!
Ik ga overmorgen op vakantie voor een lange tijd, waarvan twee weken naar Blanes. Van deze twee weken worden de kosten van het vervoer, verblijf en voedsel vergoedt door mijn ouders, op voorwaarde dat ik ergens in de vakantie een week werk en wat ik verdien aan hun geef.
Nu vind ik dit op zich een goede deal, ware het niet dat ik bij het langsgaan bij de Albert Heijn, C1000, Videoland, vele strandtenten en zelfs de macdonalds werd verteld dat een week te kort is om te werken...
Klacht: Zie OP
Subklacht: Neger die geen nederlands kan en manager is bij de macdonalds.
Verkapte vraag: Heeft iemand suggesties voor vakantiewerk (omgeving Den Haag)?
Ohja
Verkapt TS-gaat-lang-op-vakantie-topic
Napalm?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:32 schreef gers het volgende:
heb nog een pakje dat naar Blanes moet neem jij hem mee betaal ik je vakantie
dat dusquote:Op zondag 13 juli 2008 08:29 schreef fotostarter het volgende:
Zeg dan niet dat je 1 week wilt werken, maar stap gewoon op na die ene week, snuggere.
Volgens mij heb je altijd een opzegtermijn, je kunt niet zomaar je geld innen en nooit weer terugkomenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef hilliebillie het volgende:
Werk een weekje en zeg dat je het toch niets vind, in je geld en ga weer lekker vakantie vieren..
we leven hier niet in Afrika ofzo hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Bron: http://financieel.infonu.nl/geld/11030-minimumloon-minimumjeugdloon-2008.html
Leeftijd Per Maand Per Week
22 jaar ¤ 1.153,10 ¤ 266,10
21 jaar ¤ 983,55 ¤ 226,95
20 jaar ¤ 834,30 ¤ 192,55
19 jaar ¤ 712,20 ¤ 164,35
18 jaar ¤ 617,25 ¤ 142,45
17 jaar ¤ 535,85 ¤ 123,65
16 jaar ¤ 468,06 ¤ 108,00
15 jaar ¤ 407,00 ¤ 93,90
Jep dat doen ze, ik ben flexkracht en vorige week pas ingeschrevenquote:Op zondag 13 juli 2008 09:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij heb je altijd een opzegtermijn, je kunt niet zomaar je geld innen en nooit weer terugkomen
Wat je wel kunt doen is je inschrijven bij een uitzendbureau en aangeven dat je op oproepbasis wilt werken. Dan kun je een week werken en daarna alle aangeboden diensten weigeren. Al weet ik niet of ze oproepkrachten aannemen in de zomer i.v.m. vakantiewerkers die wèl op tijd een baantje hebben gezocht
jawel hoor. in je proeftijd mag het contract door beide kanten per direct ontbonden worden. en je mag dus gewoon opstappen na een weekquote:Op zondag 13 juli 2008 09:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij heb je altijd een opzegtermijn, je kunt niet zomaar je geld innen en nooit weer terugkomen
Negert die geen nederlands kan maar toch nuttiger is voor de maatschappij dan jij. En die trouwens gewoon doorheeft hoe incompetend je wel niet bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef roflpwnt het volgende:
Vrienden, veldelingen!
Ik ga overmorgen op vakantie voor een lange tijd, waarvan twee weken naar Blanes. Van deze twee weken worden de kosten van het vervoer, verblijf en voedsel vergoedt door mijn ouders, op voorwaarde dat ik ergens in de vakantie een week werk en wat ik verdien aan hun geef.
Nu vind ik dit op zich een goede deal, ware het niet dat ik bij het langsgaan bij de Albert Heijn, C1000, Videoland, vele strandtenten en zelfs de macdonalds werd verteld dat een week te kort is om te werken...
Klacht: Zie OP
Subklacht: Neger die geen nederlands kan en manager is bij de macdonalds.
Verkapte vraag: Heeft iemand suggesties voor vakantiewerk (omgeving Den Haag)?
Ohja
Verkapt TS-gaat-lang-op-vakantie-topic
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:32 schreef slindenau het volgende:
Ha, ik heb lekker een vaste bijbaan door het schooljaar heen (10 uur per week), en verder kan ik daar 24/5 terecht...dus als ik zou willen kan ik daar 2 maanden werken in de vakantie.
Tegen zeer riant loon natuurlijk.
Nee ouders zijn slim, op deze manier betaald hij straks nog voor het grootste gedeelte zn vakantiequote:Op zondag 13 juli 2008 22:04 schreef Merovingian het volgende:
TS is een sloeber
TS' ouders zijn dom
Ik heb vanaf mijn 15e altijd gewerkt, minstens 8 uur in de week en in de vakanties zeker 20 uur. Ga je ergens schamen ofzo![]()
Verwend kutjong
Nee ouders zijn dom, want op deze manier betalen die ouders alsnog een gedeelte, en ouders zijn dom dat ze TS niet gewoon permanent aan het werk zetten.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nee ouders zijn slim, op deze manier betaald hij straks nog voor het grootste gedeelte zn vakantie
Waarom moet hij permanent aan het werk? Je kan je hele leven nog gaan werken.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:00 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee ouders zijn dom, want op deze manier betalen die ouders alsnog een gedeelte, en ouders zijn dom dat ze TS niet gewoon permanent aan het werk zetten.
Gaat hij op een voetreis dan of zo?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nee ouders zijn slim, op deze manier betaald hij straks nog voor het grootste gedeelte zn vakantie
Kwestie van opvoeding, maar schijnbaar snap jij dat concept ook nog niet helemaal. Op deze manier creeer je verwende mensen die te lui zijn om wat te doen voor hun geld. Mensen die nooit leren wat hard werken is, mensen die denken dat het geld bij iedereen op de rug groeit.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Waarom moet hij permanent aan het werk? Je kan je hele leven nog gaan werken.
En z'n ouders zouden het al gaan betalen
Nah, hoef je niet zo lullig te doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeding, maar schijnbaar snap jij dat concept ook nog niet helemaal. Op deze manier creeer je verwende mensen die te lui zijn om wat te doen voor hun geld. Mensen die nooit leren wat hard werken is, mensen die denken dat het geld bij iedereen op de rug groeit.
Je bent nu net zo afhankelijk van werk, alleen zie je dat niet door je stufi. Die moet je ook gewoon terugbetalen... Als je nu werkt heb je later minder schuld, en dus ook minder zorgen. Liever nu beetje zorgen en straks beetje zorgen, dan nu geen zorgen en straks heel veel zorgen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nah, hoef je niet zo lullig te doen.
Ik werk zelf ook bij voor wat extra geld in het laadje. Ik vind TS wel lui, maar hard werken kan altijd nog.
Ik ben zelf student maar ik mag er nu nog van genieten dat ik niet afhankelijk ben van werk. Die zorgeloosheid heb ik nog, dat is na mn studie wel anders !
Daar kun je inderdaad niet van leven, dus leen je bij. Tegen een zogenaamd lage rente, die hoger ligt dan mijn hypotheekrentequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef Nobu het volgende:
Gelukkig is Stufi een gift als je voor je dertigste ergens een papiertje regelt. Al kun je van die paar euro's ook niet leven natuurlijk.
Jonge, je wilt ook gewoon moeilijk doen he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je bent nu net zo afhankelijk van werk, alleen zie je dat niet door je stufi. Die moet je ook gewoon terugbetalen... Als je nu werkt heb je later minder schuld, en dus ook minder zorgen. Liever nu beetje zorgen en straks beetje zorgen, dan nu geen zorgen en straks heel veel zorgen...
Op mijn 15e kon ik ECHT al niet meer rondkomen van 20euro per weekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:19 schreef roflpwnt het volgende:
Blanes vond ik een goed plan
Werken niet
Heb al een vast oppasbaantje waarmee ik 20 piek per week verdien, dus heb geen behoefte aan een 'echt' bijbaantje...
WOS was de oplossingquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Op mijn 15e kon ik ECHT al niet meer rondkomen van 20euro per week(50 gulden ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |