En hoeveel uur moet je daarvoor oppassen ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:19 schreef roflpwnt het volgende:
Blanes vond ik een goed plan
Werken niet
Heb al een vast oppasbaantje waarmee ik 20 piek per week verdien, dus heb geen behoefte aan een 'echt' bijbaantje...
Ik denk dat dat eerder per dag isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat verdien je met minimumjeugdloon eigenlijk in een week? 40 euro?
8 euro per dag...das 1 euro per uurquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat maakt volgens mij geen ruk uit als je 16 bent of iets in die richtingquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:49 schreef DurQ het volgende:
we hebben t trouwens toch wel over bruto salaris he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat maakt volgens mij geen ruk uit als je 16 bent of iets in die richtingBij mij toen in ieder geval niet
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je terugvragen met een TJ-biljet..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
ik weet niet hoe jij denkt dat het normaal werkt, maar ik denk niet dat een bedrijf er op zit te wachten om alle administratie te regelen voor een snotaap wat 1 weekje wil "werken"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef roflpwnt het volgende:
Vrienden, veldelingen!
Ik ga overmorgen op vakantie voor een lange tijd, waarvan twee weken naar Blanes. Van deze twee weken worden de kosten van het vervoer, verblijf en voedsel vergoedt door mijn ouders, op voorwaarde dat ik ergens in de vakantie een week werk en wat ik verdien aan hun geef.
Nu vind ik dit op zich een goede deal, ware het niet dat ik bij het langsgaan bij de Albert Heijn, C1000, Videoland, vele strandtenten en zelfs de macdonalds werd verteld dat een week te kort is om te werken...
Klacht: Zie OP
Subklacht: Neger die geen nederlands kan en manager is bij de macdonalds.
Verkapte vraag: Heeft iemand suggesties voor vakantiewerk (omgeving Den Haag)?
Ohja
Verkapt TS-gaat-lang-op-vakantie-topic
Napalm?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:32 schreef gers het volgende:
heb nog een pakje dat naar Blanes moet neem jij hem mee betaal ik je vakantie
dat dusquote:Op zondag 13 juli 2008 08:29 schreef fotostarter het volgende:
Zeg dan niet dat je 1 week wilt werken, maar stap gewoon op na die ene week, snuggere.
Volgens mij heb je altijd een opzegtermijn, je kunt niet zomaar je geld innen en nooit weer terugkomenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef hilliebillie het volgende:
Werk een weekje en zeg dat je het toch niets vind, in je geld en ga weer lekker vakantie vieren..
we leven hier niet in Afrika ofzo hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Bron: http://financieel.infonu.nl/geld/11030-minimumloon-minimumjeugdloon-2008.html
Leeftijd Per Maand Per Week
22 jaar ¤ 1.153,10 ¤ 266,10
21 jaar ¤ 983,55 ¤ 226,95
20 jaar ¤ 834,30 ¤ 192,55
19 jaar ¤ 712,20 ¤ 164,35
18 jaar ¤ 617,25 ¤ 142,45
17 jaar ¤ 535,85 ¤ 123,65
16 jaar ¤ 468,06 ¤ 108,00
15 jaar ¤ 407,00 ¤ 93,90
Jep dat doen ze, ik ben flexkracht en vorige week pas ingeschrevenquote:Op zondag 13 juli 2008 09:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij heb je altijd een opzegtermijn, je kunt niet zomaar je geld innen en nooit weer terugkomen
Wat je wel kunt doen is je inschrijven bij een uitzendbureau en aangeven dat je op oproepbasis wilt werken. Dan kun je een week werken en daarna alle aangeboden diensten weigeren. Al weet ik niet of ze oproepkrachten aannemen in de zomer i.v.m. vakantiewerkers die wèl op tijd een baantje hebben gezocht
jawel hoor. in je proeftijd mag het contract door beide kanten per direct ontbonden worden. en je mag dus gewoon opstappen na een weekquote:Op zondag 13 juli 2008 09:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij heb je altijd een opzegtermijn, je kunt niet zomaar je geld innen en nooit weer terugkomen
Negert die geen nederlands kan maar toch nuttiger is voor de maatschappij dan jij. En die trouwens gewoon doorheeft hoe incompetend je wel niet bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef roflpwnt het volgende:
Vrienden, veldelingen!
Ik ga overmorgen op vakantie voor een lange tijd, waarvan twee weken naar Blanes. Van deze twee weken worden de kosten van het vervoer, verblijf en voedsel vergoedt door mijn ouders, op voorwaarde dat ik ergens in de vakantie een week werk en wat ik verdien aan hun geef.
Nu vind ik dit op zich een goede deal, ware het niet dat ik bij het langsgaan bij de Albert Heijn, C1000, Videoland, vele strandtenten en zelfs de macdonalds werd verteld dat een week te kort is om te werken...
Klacht: Zie OP
Subklacht: Neger die geen nederlands kan en manager is bij de macdonalds.
Verkapte vraag: Heeft iemand suggesties voor vakantiewerk (omgeving Den Haag)?
Ohja
Verkapt TS-gaat-lang-op-vakantie-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |