quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Mijn opa kwam net op msn omdat hij me zijn nieuwe schermafbeelding wilde laten zien. Een foto van hem en zijn vrouw op de scootmobiel.Ze zitten erbij alsof het Harleys zijn.
Ondertitel: Racemonster
Maar waarom het dat innestelen voorkomt snappen ze toch nog steeds niet helemaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het spiraaltje voorkomt innesteling van het bevruchtte eitje en volgens mij deed het ook nog iets met de zuurtegraad maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben en blijf gewoon een echte Brabantsequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:53 schreef SHE het volgende:
SHE is een geboren Haagse, getogen in Rotterdam, wonend in Utrecht en werkend in Amsterdam.
Stelt u zich eens voor hoe dat klinkt
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Opa's en oma's op msn zijn tof.
Jah ik ben nog steeds een beetje tralalalaquote:
Dat idee had ik ook al, Alien Tech! Het schijnt zelfs dat de Egyptenaren het al gebruikten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
Remlof: Het spiraaltje werkt als antenne voor buitenaardse wezens. Die voorkomen dat een eitje zich innestelt.
Intussen heb ik een flinke verzameling aan kruiden staan en het is echt super relax om verse kruiden bij de hand te hebben...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
krrnkje! foto van je kruiden bitten
geniaal idee, ga die potjes vragen als verjaardags cadeau
Op z'n minst hoosde het zo hard dat volgens mij t water van aquabest bijna n meter was gestegenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Was dat die extrema dat iedereen onderkoeld was?
Hmja, er komen wel eens mindere TT's langs, maar morgen issie weer overquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens vast een preutse trut maar die TT hoeft voor mij niet zo nodig.
Ik reageerde op Dude.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef DarkElf het volgende:
en nee obli das niet patserig, daarom stonden er ook smilies bij, nam aan dat mensen dan wel zagen dat t plagerig was ipv serieus.
hey krak...quote:
Bulgari pour Homme, lichtste citrus/musk geurtje dat ik heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat het gezellig was Steer!
(Wat heb je uiteindelijk opgedaan, qua geur)
Nee, geen gerstekorrel. Het is ook niet wit, het is een klein vetbolletje met doorsnede van 1mm dat net op de uiterste rand van mijn ooglid zit, en de binnenkant raakt mijn oog ook. Maar ik voel daar niets van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
Is het een gerstekorrel?
Is het zoiets wat je de hele tijd voelt zitten?
Mijn avatar bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou mooi vind.
Wauwzers!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn avatar bedoel ik dus.![]()
Dit is het origineel: http://blog.wired.com/photos/uncategorized/bus2.jpg
hehe leuke plaatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Borisz:
okquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Tis dan ook een aantwaarpse groep.....
Had tentamen Finance zoals Beunkster al opmerkte. Het tentamen ging wel goed. Nu VAKANITEEEEEEEEEEquote:
Heb ruim 10 jaar in de Pijp gewoond, m'n ouwe stamkroeg zit er, en ik woon nu aan de rand van de Pijp.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
pijp/centrum
't paardjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef MuadDib het volgende:
Artis, Spinvis en Simon Vinkenoog; het was toch best een aardige zomeravond
[..]
Heb ruim 10 jaar in de Pijp gewoond, m'n ouwe stamkroeg zit er, en ik woon nu aan de rand van de Pijp.
nee, Quibus op het van der Helst plein. Ondertussen een behoorlijk stom café geworden.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:08 schreef MuadDib het volgende:
en ik laat me door deze rakkers brainwashen![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat had de vrouw van Golfer *ook alweer* met houten wasknijpers?
wees blijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb helemaal niks met die rakkers, sorry.....
Amy mag nog niet eens de schoenen poetsen van Billie!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Het doet me denken aan die zwarte zangeres die strange fruit zong.Was dat Billie Holliday?
CUL wordt heel vaak MUZquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:47 schreef MuadDib het volgende:
Ach, deze junk leeft ook nog steeds dus er is nog hoop voor Amy.
CUL wordt eventjes MUZ ?!?
Hee Tezzie,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef Tezz het volgende:
Heej Steerebeer, toch ziet dat Ethiopisch eten er niet echt lekker uit. Het kan aan mij liggen (en het smaakt vast hemels) maar het lijkt wel een bak met. No offence.
En verder, een bijzonder goede avond aan u allen.
Goed plan, misschien doe ik dat wel inderdaad ! (altijd eerst zelf testen he, zoiets, hihi). Bente zal het prachtig vinden, met haar handen in het eten graaien.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Tezzie,
't is heerlijk! Ga er eens een avondje uit heen met man en Bente.
http://www.ethiopisch-restaurant.nl/
Makkelijk te bereiken vanaf de westelijke ring van Eindhoven, in Strijp.
Oh, maar ik ben wel voor het principe van kleine-porties-maar-wel-veel-keuze (tapas, metzes, anti pasta, waarom dan geen ethiopisch eetfestijn?), maar ik vind de foto er gewoon niet smakelijk uitzien! Misschien komt het door het flesje bananenbier op de voorgrond. Gatsie wat is dat vies zeg!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens kun je ook gewoon kiezen voor 1 gerecht, in plaats van zo'n mixbak met minigerechtjes die ik altijd kies. Als je voor een normaal gerecht kiest, worden die wat netter in pannetjes geserveerd.
Helaas, ik weet het........quote:
* octopussy al haar muziek aan het downloaden isquote:
* MuadDib zoekt muziek bij z'n drank van de avondquote:Op zondag 13 juli 2008 00:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
* octopussy al haar muziek aan het downloaden is![]()
nu een romantische film aanzetten en met een glaasje wijn op de bank kruipen
Billyquote:
afrollen en slapen ?quote:
als dat zo zou zijn, dan had ik niet al bijna een jaar met hemquote:
Ik heb behalve met HEM ook met niemand seksquote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje heeft nog steeds niks met cohabiteren..
dat is sex en dat heb ik met niemand....
preutse trutquote:Op zondag 13 juli 2008 00:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh trusten Tezz! Helemaal overheen gelezen.![]()
[..]
maar toch seksquote:Op zondag 13 juli 2008 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb behalve met HEM ook met niemand seks
quote:
Why not? Seks is zoooo lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 00:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het niet over enige buiten relatie sex.
Ik heb nooit sex!!!
prima, maar heel stil zodat cnk niet wakker wordt.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
prima, maar heel stil zodat cnk niet wakker wordt.
nieteens een sixties-band, uit jouw tijd?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug uit het dorp.
Even een paar uur staan meebleren en swingen en jumpen met een hele goede 80er jaren coverband.
Ga eens uit zou ik zeggenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ja sex is wel lekker. Maar ik bn kieskeurig en ik kom weinig leuke mensen tegen.
Die stond er ook, met allemaal ouwe soulnummers, maar deze band was veel swingerder met allerlei 'foute' nummers als Ghostbusters en The eye of the tiger enzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
nieteens een sixties-band, uit jouw tijd?![]()
quote:
jippie! Ik heb geen zin om bij te lezen, ga ik morgenochtend wel doen. nog roddels?quote:
he bah! Alvast in bed klaarliggen dan!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:59 schreef octopussy het volgende:present.
2 days in Paris gekeken... wat een ontiegelijk leuke film![]()
en nu heb ik wijn op en is mijn liefje nog niet thuis
quote:Op zondag 13 juli 2008 02:09 schreef octopussy het volgende:
oh en ik vraag me af wat Leintjeuh en Isabeau met elkaar aan het doen zijn dat ze hier wegblijven
quote:Op zondag 13 juli 2008 02:09 schreef octopussy het volgende:
oh en ik vraag me af wat Leintjeuh en Isabeau met elkaar aan het doen zijn dat ze hier wegblijven
Vertel mij watquote:Op zondag 13 juli 2008 11:12 schreef Liejannuh het volgende:
John Zorn is cool!
En daar laat ik het voorlopig bij.
Waar heb je die vandaan op divxquote:Op zondag 13 juli 2008 05:52 schreef Stereotomy het volgende:
Kung Fu Panda gezien net op DivX, hilarisch.
Chinezen.
Thanks! WE hebben ook zoveel lol gehad. UIteindelijk bijna 200 foto's gemaakt. En de mensen hebben ons zo vreemd aangekeken..quote:Op zondag 13 juli 2008 12:31 schreef DarkElf het volgende:
Wat een leuke foto'sJullie kijken ook zo stralend
Waar en hoequote:Op zondag 13 juli 2008 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ja, klopt... Ik heb dat ook een tijdje gedaan!
Ik deed het een tijdje voor inVotes, geloof ik. Maar je moet behoorlijk wat invullen voordat je een boekenbon krijgtquote:
Teruglezenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
MiMu, je avatar, wat doe je
Oh en CF, ik liet mijn zus mijn Bulgari Eau Parfumée au Thé Vert Extrême ruiken, en haar eerste reactie: "Ew, weet je zeker dat dit een unisex geur is? Het is zo mannelijk!"
Scheiding tussen man en vrouw in de parfumwereld:
Ik héb teruggelezenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Teruglezen![]()
Jouw zus heeft er geen verstand van
White van Armaniquote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef PeRi het volgende:
Ik draag alleen She van Armani.
En Mexx woman, voor dagen dat ik alleen naar de winkel hoef ofzo,
.
Ik vind Sun van Gill Sanders echt enorm stinkenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
PF, Chanel Chance is echt helemaal mijn geurtje niet... Ik heb wel een tijdje de Allure gehad; het enige fatsoenlijke vanillegeurtje dat ik ken. Pure Poison ken ik ook wel, maar vind ik veel te heftig bij mij.
De andere twee ken ik niet en wat dat alles over je zegt, weet ik ook niet
Ja, ik heb het hier ook meteen voorgesteld, maar de Mr wilde nietquote:Op zondag 13 juli 2008 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik héb teruggelezen![]()
Iemand heeft een piercing door de schacht van zijn penis gekregen
Liberté ruikt als een mix van al die geurtjes die ik net opnoemde maar dan in 1 parfum.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
Cacharel heeft een verdacht goede vrouwen- en een verdacht niet-bestaand mannenlijn.Liberté is heel zoet, net snoep.
Pure van Jil Sander vind ik dan weer helemaal fijn! De Mr heeft de herenvariant, ik de damesquote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind Sun van Gill Sanders echt enorm stinken
maar als Mr PF of een vriendinnetje dat luchtje op heeft vind ik het wel super lekker
omdat ik de eerste was die bedacht, goh, daar kunnen we omhoog...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke, waarom sta jij nou op de hoogste trede
Mr PF vertelde bij een van onze eerste ontmoetingen dat hij een clit piercing helemaal t einde vond. (toen ik hem nog een engerd etc vondquote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hier ook meteen voorgesteld, maar de Mr wilde niet
Kan me voorstellen dat Nynke daar wel even van moet slikken () en dat die Tilburger sowieso geen sex kan hebben, voorlopig
hij schijnt het dus gewoon te doen he. Z'n penis dan...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hier ook meteen voorgesteld, maar de Mr wilde niet
Kan me voorstellen dat Nynke daar wel even van moet slikken () en dat die Tilburger sowieso geen sex kan hebben, voorlopig
en bedankt!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke heeft wel de meest waardeloze smaak van de SC wat mannen betreft overigens.![]()
"Na het zetten van de piercing mag je eerst 5 dagen niet plassen.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij schijnt het dus gewoon te doen he. Z'n penis dan...
Hebben jullie ook dezelfde rode windjacksquote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pure van Jil Sander vind ik dan weer helemaal fijn! De Mr heeft de herenvariant, ik de damesHoe truttig zijn wij
Sun vind ik bij een vriendin wel lekker, maar als ik m opspuit, nah.
Gucci Envy ruikt echt divine bij mij
ja. mij ok.quote:
en unisex fietsen?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dezelfde rode windjacks?
Laat de mannen tot mij komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja. mij ok.
Enne, steer, ik zoek de mannen er niet op uit hoor...
Nee joh, ben je wijsquote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dezelfde rode windjacks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over anderhalve week krijg ik eindelijk mijn uberrelaxte fiets van mijn werkquote:
Jullie droegen Jil Sander op jullie bruiloft?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ben je wijsHet was gewoon toeval. Ik zocht een geurtje voor de bruiloft en toen rook ik die en die vond ik helemaal perfect: bescheiden, vrouwelijk en schattig
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben stiekem ook best fout'vroeger'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben stiekem ook best foutDat vind ik dan wel weer heel mainstream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hang je er dan ook van die hangertjes aan enzo.
Confidence through competence
Ach, niemand weet hetquote:Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel mainstream.Hang je er dan ook van die hangertjes aan enzo.
een half jaar geledenquote:
dit schijnt ook precies te zijn hoe de penis-piercing tot stand is gekomen..quote:Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
een half jaar geleden
ik wou het ooit toen ik 14 was, maar ik had geen lef
toen was ik net gedumpt door m'n ex + hij had altijd hele verhalen hoe ordinair piercings wel niet waren
ik was nog half aangeschoten van de vorige dag
ik bedacht opeens.. wat een goed idee.. ik liep naar binnen. en 10 m later was het een feit
he bah MK. Hang in there!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh ik verga echt van de pijn in mijn bek.
Net de dienstdoende tandarts gebeld, kon al amper de vrouw van het bandje verstaan, toen de tandarts zelf bellen omdat ik het adres met de beste wil van de wereld niet kon verstaan.
Mooi nou de tandarts zelf kon ik ook amper verstaan, volgens mij een chinees.
Ik durf nu eigenlijk niet meer te gaan, maar ik het doet zo'n pijn, maar kan ook niet wachten tot morgen, ik red het amper tot 17.00 uur wanneer ik dus terecht kan![]()
Heb nu al 4 ibu's van 400 mg ingenomen, spoelen met zout water en spoelen met wodka (), en het helpt geen ene flikker.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst zwemmen. Dan douchen.quote:
mijn lichaam is een btje gewend aan ibu's doordat ik zoveel slik als ik ongesteld ben.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
1) Chinezen
2) 1600 mg is behoorlijk wat, maximale dagdosering is 1200 mg. Meer betekent overigens ook niet dat iets beter gaat werken: boven een bepaald niveau raken de receptoren al verzadigd, en dan maakt de acute bloedconcentratie ook niet meer uit. Dus of je er 1 of 4 slikt: zelfde effect, 't duurt alleen ietsjes langer voordat 4 is uitgewerkt. 't is alleen niet heel handig voor je lever.
goed verhaal PF, echt, goed verhaal!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eerst zwemmen. Dan douchen.
Vriend van me heeft een Koreaans vriendinnetje. En ze is gewoon 1.67. Ze was groter dan een paar NL meisjes op dat feest(Was ook wel een uitzondering zei ze..)
Maar.. toen zei ze tegen mij en een vriendin (beide 1.75) dat wij echt enorm groot waren en hoe kon dat bla bla. En ik zo van. Uh, we're not.
Dude, no!quote:
Splkgblk.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dude, no!
IRL ben ik soms van.
Oh. Intrstng. plz continue !
Maar... Ik weet nog wel een leuke slechte grap
Ik moet echt op mijn tong bijten om geen opmerking te maken m.b.t. de TT.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh ik verga echt van de pijn in mijn bek.
Steer, ga nu gewoon eens zwemmen! die stomme geurtjs altijd..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kwam net tot de conclusie dat ik geen geurtje hoef op te doen naar het zwembad. Zal het dan toch nog goedkomen met mij?
Ja de echte heeft een raar luchtje erin wat na een tijdje naar bovenkomt, niet lekker. Dat heeft die neppert niet gelukkig. En ik kreeg er inderdaad ook uitslag van.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh SteerDat je daar al hoop uit put is wel zo tragisch
MiMu, ik heb ooit eens Kenzo Flower gekocht en er toen nog niet eens een kwart van gebruikt. Ik kreeg er spikkeltjes van en hij rook gewoon naar bij mij
Waarmee ga je die portabella vullen? Ik heb hier ook twee liggen waar ik nog iets mee moet.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb lekker Inside van Trussardi op, das zo'n heerlijk luchtje en ik ken niemand die t verder draagt
Zo maar eens de baby van vrienden/ buren bewonderen...
Straks lekker in bad, wijntje, manlief, gezellig! en daarna eten (gevulde portobella's en heerlijke noodlesoep van Nigella met oa verse gember, paksoi, peultjes, oesterzwammen enzo)
Yummie
En toen kreeg ik 'mquote:Op zondag 13 juli 2008 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh SteerDat je daar al hoop uit put is wel zo tragisch
MiMu, ik heb ooit eens Kenzo Flower gekocht en er toen nog niet eens een kwart van gebruikt. Ik kreeg er spikkeltjes van en hij rook gewoon naar bij mij
veel peterselie, fijngehakte knof, broodkruim, fijngehakte portobella steeltjes, olijfolie, peper, zout en een scheutje cognac..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarmee ga je die portabella vullen? Ik heb hier ook twee liggen waar ik nog iets mee moet.
die luchtjes ken ik helemaal nietquote:Op zondag 13 juli 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Magoe, ik heb nu lekker Thé Blanc van Bulgari. En die's best tofEn de Thé Vert ook
DE, ik hoop dat je een beetje kunt genieten van de kraamvisite
Er zijn meerdere neppers.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En toen kreeg ik 'mIk heb btw ook de nepper MiMu, blijft ook prima hangen
Mountain Flower staat er bij mij op het flesje.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik weten wat dé nepper is van Kenzo Flower?
volgens mij heb ik 'm bij de DA-drogist gekocht.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:43 schreef PeRi het volgende:
Waar koop je die Mountain Flower dan? Voor 5 euro wil ik 'm dan ook wel proberen..
Merci.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
veel peterselie, fijngehakte knof, broodkruim, fijngehakte portobella steeltjes, olijfolie, peper, zout en een scheutje cognac..
Portobella's eerst bakken een minuutje of vijf, vullen en nog 20-30 minuutjes in de oven.
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin is bevallen van een meisje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iris.
Ja dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
oei!
maar 'verder' is alles wel goed?
gefeliciteerd iig MiMu
volgens mij is dat aardig normaal, je hebt natuurlijk altijd uitschierters van binnen 2 uur of minde rbevallen zijn en uitschieters naar de andere kant dat iemand 24uur bezig isquote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.Die knuppel heeft Bert gebeld en mannen stellen op dat soort moment altijd net niet de vragen die je weten wilt. En aangezien ik ook niet zo thuis ben in dat bevallingsgedoe... daarom wil ik eigenlijk ook even bellen. Maar ik neem aan dat als er echt iets niet goed was geweest dat hij het dan wel gezegd had en ik kan me ook voorstellen dat ze nu liever even alleen of met directe familie rustig bij willen komen.
![]()
Het is best snel gegaan volgens mij.Half zes begonnen thuis de weeën, uiteindelijk moesten ze dus naar het ziekenhuis en om twee uur hadden ze een kindje. Of is dat normaal?
zowieso de standaardplekken, het vrijthof, het onze lieven vrouwenplein, de stadsmuur (ook leuk om overheen te lopen, maar lastig met kinderwagen..quote:Op zondag 13 juli 2008 16:26 schreef Troel het volgende:
Nynke, welke plekken in Maastricht moet je gezien hebben als je een weekendje Maastricht gaat doen met een baby van 7 maanden (als in, zijn die dingen ook te doen met een kinderwagen)?
En Tezz! Maar, dan kan ik niet!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu als een debiel om het uur in het systeem te kijken of we nog steeds voor beide woningen 3e staan
heb zin om hetzelfde clubje van vorige week (+Liejannuh en SHE uiteraard) le laten Sushi-house-warmen namelijk ergens begin september![]()
![]()
verhuizen de gekste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |