quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Mijn opa kwam net op msn omdat hij me zijn nieuwe schermafbeelding wilde laten zien. Een foto van hem en zijn vrouw op de scootmobiel.Ze zitten erbij alsof het Harleys zijn.
Ondertitel: Racemonster
Maar waarom het dat innestelen voorkomt snappen ze toch nog steeds niet helemaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het spiraaltje voorkomt innesteling van het bevruchtte eitje en volgens mij deed het ook nog iets met de zuurtegraad maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben en blijf gewoon een echte Brabantsequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:53 schreef SHE het volgende:
SHE is een geboren Haagse, getogen in Rotterdam, wonend in Utrecht en werkend in Amsterdam.
Stelt u zich eens voor hoe dat klinkt
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Opa's en oma's op msn zijn tof.
Jah ik ben nog steeds een beetje tralalalaquote:
Dat idee had ik ook al, Alien Tech! Het schijnt zelfs dat de Egyptenaren het al gebruikten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
Remlof: Het spiraaltje werkt als antenne voor buitenaardse wezens. Die voorkomen dat een eitje zich innestelt.
Intussen heb ik een flinke verzameling aan kruiden staan en het is echt super relax om verse kruiden bij de hand te hebben...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
krrnkje! foto van je kruiden bitten
geniaal idee, ga die potjes vragen als verjaardags cadeau
Op z'n minst hoosde het zo hard dat volgens mij t water van aquabest bijna n meter was gestegenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Was dat die extrema dat iedereen onderkoeld was?
Hmja, er komen wel eens mindere TT's langs, maar morgen issie weer overquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens vast een preutse trut maar die TT hoeft voor mij niet zo nodig.
Ik reageerde op Dude.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef DarkElf het volgende:
en nee obli das niet patserig, daarom stonden er ook smilies bij, nam aan dat mensen dan wel zagen dat t plagerig was ipv serieus.
hey krak...quote:
Bulgari pour Homme, lichtste citrus/musk geurtje dat ik heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat het gezellig was Steer!
(Wat heb je uiteindelijk opgedaan, qua geur)
Nee, geen gerstekorrel. Het is ook niet wit, het is een klein vetbolletje met doorsnede van 1mm dat net op de uiterste rand van mijn ooglid zit, en de binnenkant raakt mijn oog ook. Maar ik voel daar niets van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
Is het een gerstekorrel?
Is het zoiets wat je de hele tijd voelt zitten?
Mijn avatar bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou mooi vind.
Wauwzers!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn avatar bedoel ik dus.![]()
Dit is het origineel: http://blog.wired.com/photos/uncategorized/bus2.jpg
hehe leuke plaatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Borisz:
okquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Tis dan ook een aantwaarpse groep.....
Had tentamen Finance zoals Beunkster al opmerkte. Het tentamen ging wel goed. Nu VAKANITEEEEEEEEEEquote:
Heb ruim 10 jaar in de Pijp gewoond, m'n ouwe stamkroeg zit er, en ik woon nu aan de rand van de Pijp.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
pijp/centrum
't paardjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef MuadDib het volgende:
Artis, Spinvis en Simon Vinkenoog; het was toch best een aardige zomeravond
[..]
Heb ruim 10 jaar in de Pijp gewoond, m'n ouwe stamkroeg zit er, en ik woon nu aan de rand van de Pijp.
nee, Quibus op het van der Helst plein. Ondertussen een behoorlijk stom café geworden.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:08 schreef MuadDib het volgende:
en ik laat me door deze rakkers brainwashen![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat had de vrouw van Golfer *ook alweer* met houten wasknijpers?
wees blijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb helemaal niks met die rakkers, sorry.....
Amy mag nog niet eens de schoenen poetsen van Billie!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Het doet me denken aan die zwarte zangeres die strange fruit zong.Was dat Billie Holliday?
CUL wordt heel vaak MUZquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:47 schreef MuadDib het volgende:
Ach, deze junk leeft ook nog steeds dus er is nog hoop voor Amy.
CUL wordt eventjes MUZ ?!?
Hee Tezzie,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef Tezz het volgende:
Heej Steerebeer, toch ziet dat Ethiopisch eten er niet echt lekker uit. Het kan aan mij liggen (en het smaakt vast hemels) maar het lijkt wel een bak met. No offence.
En verder, een bijzonder goede avond aan u allen.
Goed plan, misschien doe ik dat wel inderdaad ! (altijd eerst zelf testen he, zoiets, hihi). Bente zal het prachtig vinden, met haar handen in het eten graaien.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Tezzie,
't is heerlijk! Ga er eens een avondje uit heen met man en Bente.
http://www.ethiopisch-restaurant.nl/
Makkelijk te bereiken vanaf de westelijke ring van Eindhoven, in Strijp.
Oh, maar ik ben wel voor het principe van kleine-porties-maar-wel-veel-keuze (tapas, metzes, anti pasta, waarom dan geen ethiopisch eetfestijn?), maar ik vind de foto er gewoon niet smakelijk uitzien! Misschien komt het door het flesje bananenbier op de voorgrond. Gatsie wat is dat vies zeg!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens kun je ook gewoon kiezen voor 1 gerecht, in plaats van zo'n mixbak met minigerechtjes die ik altijd kies. Als je voor een normaal gerecht kiest, worden die wat netter in pannetjes geserveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |